Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Jak zrobić klimatronic z manualnej klimatyzacji

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 cze 2015, 20:36

No to się zgadza czarne ECU a niebieskie g110 z tym że g110 tylko jeden kabelek.

A możesz powiedzieć gdzie te kable ida?

karol8713
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 12 maja 2013, 12:56
Lokalizacja: Żagań

Post autor: karol8713 » 05 cze 2015, 09:05

czarny z żółtym idzie do szerokiej czerwonej w wiazce A,niebieski z białym też tu,a czarny z siwym do malej czerwonej kwadratowej w wiazce A,niebieski z zielonym do małej czarnej kostki koło tych czerwonych oraz koło okrągłej szarej w wiązce A

[ Dodano: 2015-06-05, 08:55 ]
Z tej dużej czerwonej kostki wychodzi zielony przewód z niebieskim paskiem od obrotów silnika to chodzi o podłączenie do sprężarki?

[ Dodano: 2015-06-05, 09:00 ]
"""Szaro-niebieski z wyświetlacza temperatury powinien być w całości i iść od żółtej kostki do jednej z tych czerwonej małej albo dużej przy dmuchawie to jest pin 5 kostka "A" sterownik"""
Tam pod pin nr5 jest inny kolor w czerwonej dużej w szerokiej części pod nr5 jest brązowy a w wąskiej części pod nr5 jest niebieski z brązowym paskiem.A w tej małej czerwonej pod nr5 jest czerwony z niebieskim paskiem

[ Dodano: 2015-06-05, 09:05 ]
Jarek o który ci chodzi niebieskoczarny w wiązce pod deską kiedy nie odpali.
--"Żeby uruchomić na stole czy w domu podaj napięcie w okrągłej wtyczce Brazowy-masa Niebieskoczarny- plus i gdyby było cicho to jeszcze do niebieskoczarny w tej wiązce pod deska plusa." ---

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 05 cze 2015, 18:36

karol8713 pisze:--"Żeby uruchomić na stole czy w domu podaj napięcie w okrągłej wtyczce Brazowy-masa Niebieskoczarny- plus i gdyby było cicho to jeszcze do niebieskoczarny w tej wiązce pod deska plusa." ---
Pykło mi sie chodziło o czerwono-niebieski

[ Dodano: 2015-06-05, 18:36 ]
karol8713 pisze:czarny z żółtym idzie do szerokiej czerwonej w wiazce A,niebieski z białym też tu,a czarny z siwym do malej czerwonej kwadratowej w wiazce A,niebieski z zielonym do małej czarnej kostki koło tych czerwonych oraz koło okrągłej szarej w wiązce A
Chodziło mi o te kable z tajemniczej zółtej kostki
karol8713 pisze:Z tej dużej czerwonej kostki wychodzi zielony przewód z niebieskim paskiem od obrotów silnika to chodzi o podłączenie do sprężarki?
Nie podłączenie do wiązki licznika łączysz z takim samy kablem obrotomierz silnika
karol8713 pisze:Tam pod pin nr5 jest inny kolor w czerwonej dużej w szerokiej części pod nr5 jest brązowy a w wąskiej części pod nr5 jest niebieski z brązowym paskiem.A w tej małej czerwonej pod nr5 jest czerwony z niebieskim paskiem
Chodzi mi o pinoout samego sterownika coś nie tak liczysz albo nie te kostki tam nie ma tych kolorów.

karol8713
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 12 maja 2013, 12:56
Lokalizacja: Żagań

Post autor: karol8713 » 06 cze 2015, 11:35

Później zerkne.Będę zakładał webasto i chciąłbym odrazu wyprowadzić przewód do sterowania klimatronikiem,który pin w klimatroniku za to odpowiada?
Jeżeli chodzi o sam montaż klimatronika to mam podmienić wszystkie kostki które mam tak?Z czarnozieloną nie będzie problemów,mam na myśli czy nie muszę łączyć przewodów od jakiegoś np podświetlenia,dodatkowych wskaźników temp,ciśnienia,ładowania lub innych rzeczy?

[ Dodano: 2015-06-06, 09:43 ]
Tajemnicza żółta kostka przewody czarny z niebieskim idzie do czujnika w desce tym z wentylatorkiem,czerwony,czarny białym i czarny z zielonym mam odłączone

[ Dodano: 2015-06-06, 11:17 ]
Odpaliłem na stole.Błędy to 03.3,2.1,5.1,6.1,11.7,15.7,17.0,18.3,20.1,22.1,22.5
Klapy pracują oprócz tej co jest najbliżej filtra kabinowego.I silniczek w desce jest wyłączony.Co do kodów to zerknełem na opis,czujnik temp zewn nie działa idą z niego niebieski z brązowym i brązowy z żółtym do dużej czewonej kostki wiązki A

[ Dodano: 2015-06-06, 11:34 ]
Po podpięciu czerwono niebieskiego pod + błędu 03.3 nie ma.Wiązki z pod maski mi gość nie dał.Mam tylko czujnik temp zewn który chyba nie działa.Jeśli chodzi o samo uruchomienie sprężarki to będzie połączenie z panelem czy musi być instalacja z klimatronika,sprężarka-sterownik.Ogólnie całość 200zł,chyba dobra kwota.Wymieniam gąbki klap.

[ Dodano: 2015-06-06, 11:35 ]
jeszcze dokupie tylko czujnik do podsufitki wraz z wiązka

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 cze 2015, 18:49

Jeżeli chodzi o sam montaż klimatronika to mam podmienić wszystkie kostki które mam tak?Z czarnozieloną nie będzie problemów,mam na myśli czy nie muszę łączyć przewodów od jakiegoś np podświetlenia,dodatkowych wskaźników temp,ciśnienia,ładowania lub innych rzeczy?
Nie nic z tych rzeczy tą zieloną wpinasz z boku wyżej puste okienko będzie
karol8713 pisze:czujnik temp zewn nie działa idą z niego niebieski z brązowym i brązowy z żółtym do dużej czewonej kostki wiązki A
Nie pamiętam na 100% który ale czujnik nie podłącza się pod dwa kable ten czujnik podłączasz pod masę i jeden z tych kabelków niebiesko-czarny (coś im ta masa nie wyszła brazowo-biały) cos mi nie pasi kolorystyka powinno byc niebiesko-czarny i brazowo-białyhmm
karol8713 pisze:Wiązki z pod maski mi gość nie dał.Mam tylko czujnik temp zewn który chyba nie działa.Jeśli chodzi o samo uruchomienie sprężarki to będzie połączenie z panelem czy musi być instalacja z klimatronika,sprężarka-sterownik.
No to szukaj wiązki jeszcze komory silnika a dokładnie wiązki wentylatorów w niej jest wszystko co potrzebujesz a bez niej raczej nie poradzisz sobie bo klima ma dwa czujniki na skraplaczu, sprężarka, i ten czujnik co ci braknie no i sam fakt podłączenie wentylatora do AC.

karol8713
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 12 maja 2013, 12:56
Lokalizacja: Żagań

Post autor: karol8713 » 06 cze 2015, 20:03

Ale jak mam manualna to nie mam tej wiązki i czujników w skraplaczu?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 cze 2015, 20:39

Ale jak mam manualna to nie mam tej wiązki i czujników w skraplaczu?
A sory masz mi sie pokickało brak tylko na g17 i g110 ale z tego co kojarzę i tak do wymiany lub przeróbki bo manualna ma sterowanie plusem a climatronic masa wiatraki chyba ze przerobisz.

karol8713
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 12 maja 2013, 12:56
Lokalizacja: Żagań

Post autor: karol8713 » 06 cze 2015, 21:45

przerobie.polega to na zamianie pinów?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 cze 2015, 22:13

Nie na zmianie całej zasady działania przekazów wentylatorów.

karol8713
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 12 maja 2013, 12:56
Lokalizacja: Żagań

[B4 2.0 ABT] Jak zrobić klimatronic z manualnej klimatyzacji

Post autor: karol8713 » 07 cze 2015, 13:42

Ta klapa mi nie pracuje,nie odzywa się silniczek kostka podłączona,zaraz wrzucę zdjęcie łączenia kostki.Obrazek Obrazek Ze względu iż nie mam wiązki z pod maski podpiąłem czujnik g17 do szarej kostki co mówiłeś że ona jest od tego czujnika ale nie pokazuje odczytu z tego czujnika.A na g110 to skąd idą przewody?O przeróbkę wentylatorów później będę pytał.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 cze 2015, 19:00

karol8713 pisze:Ta klapa mi nie pracuje,nie odzywa się silniczek kostka podłączona
Sprawdź na kanale 42,43 wiem ze idzie ja ruszyć.
względu iż nie mam wiązki z pod maski podpiąłem czujnik g17 do szarej kostki co mówiłeś że ona jest od tego czujnika ale nie pokazuje odczytu z tego czujnika.
Bład podłączenie mówiłem wyzej ze to tej kostki z wiązki pod deska podłączamy pod jedno wejscie a dugie z czujnika pod mase, producent dał ciała.
karol8713 pisze:A na g110 to skąd idą przewody?
Z czerwonej wtyczki tam gdzie ecu sie podłacza dwa czrnexxxx sa dla ecu a dwa inne pod g110 z tym ze sytuacja jak z g17 podpinamy pod jeden kabelek a drugi pod plus po zapłonie.

karol8713
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 12 maja 2013, 12:56
Lokalizacja: Żagań

Post autor: karol8713 » 07 cze 2015, 19:44

42 odczyt 23.2, 43 odczyt 01.3 klapa nie ruszyła.Działa już g 17,dzięki.A ja mam w manualnej w króćcu g110?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 cze 2015, 20:08

karol8713 pisze:A ja mam w manualnej w króćcu g110?
Nie
karol8713 pisze:42 odczyt 23.2, 43 odczyt 01.3
Tu oprócz odczytu plusem i minusem temperatury steruje sie klapka czyli od 0 do 255 gdzy zmieniamy klapka sie otwiera lub zamyka to są też grupy testujące.

Tylko kurde nie pamietam czy to było w 42 czy czasem nie w 15
Sprawdz od 11 do 16 i od 36-43 czy idzie testować jak pisałem
Ale strzelał bym 15,16 i zmiana temperatura

karol8713
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 12 maja 2013, 12:56
Lokalizacja: Żagań

Post autor: karol8713 » 08 cze 2015, 20:23

aby webasto odpaliło klimatronik to sterowanie gdzie się podłącza?Klapka sprawdzona,działa,dzięki 16.Jeszcze kupić kruciec z czujnikiem i wiązke.Kojarzysz jak można przerobić tę wiązkę.

[ Dodano: 2015-06-08, 20:23 ]
Czy jest mozliwość sprawdzenia czy działa silniczek w desce?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 cze 2015, 21:00

karol8713 pisze:aby webasto odpaliło klimatronik to sterowanie gdzie się podłącza?
Nigdzie ten klimatronik nie odpali webasto ani webasto klimatronica.
karol8713 pisze:Kojarzysz jak można przerobić tę wiązkę.
która?
Czy jest mozliwość sprawdzenia czy działa silniczek w desce?
Normalny silniczek dc zapuść mu 6v i powinien sie kręcić

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga