[B4 ABK]Problem z nawiewami -szyby,nogi,środek
[B4 2.0 ABK] Problem z nawiewem
Witam. Mam taki mały problem, nie jest to pilne ale nie działa mi wentylator na 1 i na 2 biegu, czego to może być przyczyna?
nowka nie wiem ,zadzwon do gościa z linku pewniak jest wszystko ci powie
http://allegro.pl/reyzstor-opornica-dmu ... 74637.html
http://allegro.pl/reyzstor-opornica-dmu ... 74637.html
- darekmalickiwp
- Forum Audi 80
- Posty: 181
- Rejestracja: 26 kwie 2014, 20:00
- Imię: Darek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Wilkołaz woj. lubelskie
Moim skromnym zdaniem to nie rezystor. Padł przełącznik w panelu sterowania. Kończy się 1 i 2 bieg dmuchawy , bo jest najczęściej używany. Przerabiałem to już dwa razy. Naprawa to zakup nowego panelu. Trzeba zwrócić uwagę czy panel jest z klimą czy bez. :mrgreen: Koszt zakupu to około 100zł. :cry:
[ Dodano: 2015-08-01, 07:35 ]
Wczoraj wymieniłem panel na sprawny i wszystkie biegi dmuchawy się znalazły.
[ Dodano: 2015-08-01, 07:35 ]
Wczoraj wymieniłem panel na sprawny i wszystkie biegi dmuchawy się znalazły.
Darek Malicki <ok>
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5443
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- darekmalickiwp
- Forum Audi 80
- Posty: 181
- Rejestracja: 26 kwie 2014, 20:00
- Imię: Darek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Wilkołaz woj. lubelskie
Masz rację. W takim wypadku trzeba podgiąć blaszki ale trzeba przeczyścić styki. To zabieg tymczasowy. Styki są platynowane. Jak już nie łączą to są podrdzewiałe i czyszczenie pomoże na chwilę. Trzega rozejrzeć się za mało używanym panelem. To trochę trudno Ale warto bo idą upały.
Darek Malicki <ok>
[B4 ABK]Problem z nawiewami -szyby,nogi,środek
Witam , wymianiałem ostatnio nagrzewnice - jak się domyślam coś spier....em
Chodzi o to że przełączanie miedzy poszczególnymi opcjami nawiewów niewiele zmienia.Przykładowo nawiew na szybę tak naprawde zaczyna działać mocno dopiero wtedy gdy zablokuje "klapki" nawiewów na kierowce i pasażera z przodu.Z nawiewem na nogi jest podobnie - tutaj nawet zamkniecie klapek w srodku niewiele zmienia.Generalnie mam wrazenie ,że kiedy wtoty na kierowce i pasarzera są otwarte - przełączanie nawiewami praktycznie nie działa.
Zmieniałem gąbki na blaszkach i może tam coś jest nie tak ??
Chodzi o to że przełączanie miedzy poszczególnymi opcjami nawiewów niewiele zmienia.Przykładowo nawiew na szybę tak naprawde zaczyna działać mocno dopiero wtedy gdy zablokuje "klapki" nawiewów na kierowce i pasażera z przodu.Z nawiewem na nogi jest podobnie - tutaj nawet zamkniecie klapek w srodku niewiele zmienia.Generalnie mam wrazenie ,że kiedy wtoty na kierowce i pasarzera są otwarte - przełączanie nawiewami praktycznie nie działa.
Zmieniałem gąbki na blaszkach i może tam coś jest nie tak ??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4668
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Pewnie gąbki z klapek już poodpadały. Zajrzyj i poświeć latarką w środkowy nawiew bo pewnie leża tam strzępki czarnej gąbki.
Albo linka się odłączyła od sterowania klap.
Albo linka się odłączyła od sterowania klap.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga