Zobaczysz parownik i nic więcej.Tomcionerwus pisze:aha. ale ja mam wersje z klimatyzacja. .. ale zrobiue tak jak mi podpowiadacie...waldi1233 pisze:Wyciągnij schowek, zrzuć dmuchawę, bedzie widać klapy. U siebie dałem radę je okleić z tego poziomu i grzeje już rok
[B4 2.0 ABT] problem z ogrzewaniem
[B3 2.0 AAD] problem z ogrzewaniem i chlodnica
Wiatm mam taki problem z moja audi ze po wymianie kolanka(zdjecie) przestaly chodzic wiatraki jak i nie ma cieplego powietrza z dmuchaw w srodku co wiaze sie z tym ze temp. Mam ponad 100 stopni... co moglo sie stac? Pozdrawiam
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11727
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
gibmario, nie ma instrukcji do tak prostych rzeczy, jak wsio jest oki znaczy termostat i korek na zbiorniczku to samo sie powinno odpowietrzyć, czasem jednak bywa problem z odpowietrzeniem chłodniczki i do tego służy odpowietrznik na wylocie z nagrzewnicy.
to nie kolanko tylko króciec pod czujnikigibmario pisze:po wymianie kolanka
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
On ma B3 to tego nie posiada. Jedynie zostaje poluzować wąż nagrzewnicy.PieterB pisze:do tego służy odpowietrznik na wylocie z nagrzewnicy.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Nie wiem jak "normalne" B3(nie pamiętam, ostatnie dwa jakie miałem raczej nie miały), ale B3 90ka moja ma ten odpowietrznik.maciek889 pisze:On ma B3 to tego nie posiada. Jedynie zostaje poluzować wąż nagrzewnicy.
Ja ostatnio przy płukaniu nagrzewnicy w A6C4 nie dociągnąłem na pałę jak należało opaski na jednym z króćców nagrzewnicy i kilka dni majty pełne. Az poszedłem drogą "co dłubałem to posprawdzam" i spokój. To samo było -odpowietrzałem i ok, za ileś tam czasu pupa. Znowu niby ok i znowu nic. Ogrzewanie było chwilowo, potem znowu brak.
Wywalał płyn jak jeździłem, a zasysał powietrze, czy też jak stygł to się przestrzenie i korki powietrzne robiły. Na szczęście nie narobiło się źle. Gapowe mogło mnie sporo kosztować.
A6C4 2.6 avant, A4B5 ADR avant
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
bozmek pisze:Napisz jak sie tam dostaniesz a deska polift?
mam wersje bez poduszek powietrznym...
[ Dodano: 2016-11-12, 13:09 ]
waldi1233 pisze:Wyciągnij schowek, zrzuć dmuchawę, bedzie widać klapy. U siebie dałem radę je okleić z tego poziomu i grzeje już rok
ja mma wersje b4 tdi na klimie i niemoge wyjasc wentylatora bo mi koliduje... niestety bede musiał zddemontowac deske rozdzielcza....
deska zdjeta i wyszło sidło z worka gabka sie rozleciała na klapoce zimno cieplo.. ale temat ogarniety w 4 godziny...
to normalne, że przy takiej temperaturze się włączają
https://audi80.pl/audi-cabriolet-abc ... htm#863075 moje Cabrio
https://audi80.pl/topics128/93-coupe ... tm#1028808 moje Coupe Q
https://audi80.pl/topics128/93-coupe ... tm#1028808 moje Coupe Q
-
- Forum Audi 80
- Posty: 43
- Rejestracja: 30 lis 2009, 17:01
- Lokalizacja: Łuków/lubelskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
odpowietrzyc to łatwe zapalasz samochod i na wezu co idzie na nagrzewnicy jest taka srubka i musisz to odkrecac az do momentu jak bedzie sie wydostawac plyn chłodzacy. ale jest jeden warunek musisz silnik nagrzac do 90stopni. oczywiscie korek od zbiorniczka wyrownawczego musi byc odkrecony...maciek1994 pisze:Panowie mechanior wymienił mi termostat no i tak jak wyżej pisaliście , u mnie srodkowy nawiew zimne boczne delikatnie cieple powietrze chyba zapowietrzony układ jak go odpowietrzyć ?
mechanicy roznie robia bo raz ze nagrzewaja plyn do 90 stopni to jeszcze czekaja az sie wentylatory włacza.... wtedy odkrecaja odpowietrzyc... ale korek od zbiorniczka maja zakrecaony zeby w ukladzie zrobiło sie cisnienie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga