Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] problem z ogrzewaniem

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 lis 2016, 22:53

Tomcionerwus pisze:
waldi1233 pisze:Wyciągnij schowek, zrzuć dmuchawę, bedzie widać klapy. U siebie dałem radę je okleić z tego poziomu i grzeje już rok ;)
aha. ale ja mam wersje z klimatyzacja. .. ale zrobiue tak jak mi podpowiadacie...
Zobaczysz parownik i nic więcej.

gibmario
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 11 lis 2016, 15:35

[B3 2.0 AAD] problem z ogrzewaniem i chlodnica

Post autor: gibmario » 11 lis 2016, 15:52

Wiatm mam taki problem z moja audi ze po wymianie kolanka(zdjecie) przestaly chodzic wiatraki jak i nie ma cieplego powietrza z dmuchaw w srodku co wiaze sie z tym ze temp. Mam ponad 100 stopni... co moglo sie stac? Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 11 lis 2016, 16:05

gibmario, gdzie jakie zdjęcie?

Zapowietrzony układ masz i tyle.
WRC is for boys.
Group B was for men.

gibmario
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 11 lis 2016, 15:35

Post autor: gibmario » 11 lis 2016, 16:27

Tu

[ Dodano: 2016-11-11, 16:27 ]
PieterB, dodalem zdjecie, a jak odpowietrzyc uklad jakas mala instukcja

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 11 lis 2016, 19:44

gibmario, nie ma instrukcji do tak prostych rzeczy, jak wsio jest oki znaczy termostat i korek na zbiorniczku to samo sie powinno odpowietrzyć, czasem jednak bywa problem z odpowietrzeniem chłodniczki i do tego służy odpowietrznik na wylocie z nagrzewnicy.
gibmario pisze:po wymianie kolanka
to nie kolanko tylko króciec pod czujniki
WRC is for boys.
Group B was for men.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 11 lis 2016, 20:03

PieterB pisze:do tego służy odpowietrznik na wylocie z nagrzewnicy.
On ma B3 to tego nie posiada. Jedynie zostaje poluzować wąż nagrzewnicy.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 11 lis 2016, 20:11

maciek889 pisze:
PieterB pisze:do tego służy odpowietrznik na wylocie z nagrzewnicy.
On ma B3 to tego nie posiada. Jedynie zostaje poluzować wąż nagrzewnicy.
faktycznie, sorry mój błąd :oops:
WRC is for boys.
Group B was for men.

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 11 lis 2016, 22:38

maciek889 pisze:On ma B3 to tego nie posiada. Jedynie zostaje poluzować wąż nagrzewnicy.
Nie wiem jak "normalne" B3(nie pamiętam, ostatnie dwa jakie miałem raczej nie miały), ale B3 90ka moja ma ten odpowietrznik.
Ja ostatnio przy płukaniu nagrzewnicy w A6C4 nie dociągnąłem na pałę jak należało opaski na jednym z króćców nagrzewnicy i kilka dni majty pełne. Az poszedłem drogą "co dłubałem to posprawdzam" i spokój. To samo było -odpowietrzałem i ok, za ileś tam czasu pupa. Znowu niby ok i znowu nic. Ogrzewanie było chwilowo, potem znowu brak.
Wywalał płyn jak jeździłem, a zasysał powietrze, czy też jak stygł to się przestrzenie i korki powietrzne robiły. Na szczęście nie narobiło się źle. Gapowe mogło mnie sporo kosztować.
A6C4 2.6 avant, A4B5 ADR avant

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 12 lis 2016, 13:09

bozmek pisze:Napisz jak sie tam dostaniesz a deska polift?

mam wersje bez poduszek powietrznym...

[ Dodano: 2016-11-12, 13:09 ]
waldi1233 pisze:Wyciągnij schowek, zrzuć dmuchawę, bedzie widać klapy. U siebie dałem radę je okleić z tego poziomu i grzeje już rok ;)

ja mma wersje b4 tdi na klimie i niemoge wyjasc wentylatora bo mi koliduje... niestety bede musiał zddemontowac deske rozdzielcza....
deska zdjeta i wyszło sidło z worka gabka sie rozleciała na klapoce zimno cieplo.. ale temat ogarniety w 4 godziny...

gibmario
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 11 lis 2016, 15:35

Post autor: gibmario » 12 lis 2016, 19:42

Wszystko ok odpowietrzylem leci cieple powietrze tylko ze wiatraki sie wlanczaja dopiero przy 100-105 stopniach :|

maciejRTC
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 12 mar 2013, 10:39
Lokalizacja: Ratowice

Post autor: maciejRTC » 24 lis 2016, 21:54

to normalne, że przy takiej temperaturze się włączają

maciek1994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 30 lis 2009, 17:01
Lokalizacja: Łuków/lubelskie

Post autor: maciek1994 » 01 gru 2016, 21:43

Panowie mechanior wymienił mi termostat no i tak jak wyżej pisaliście , u mnie srodkowy nawiew zimne boczne delikatnie cieple powietrze chyba zapowietrzony układ jak go odpowietrzyć ?

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 01 gru 2016, 22:34

maciek1994 pisze:Panowie mechanior wymienił mi termostat no i tak jak wyżej pisaliście , u mnie srodkowy nawiew zimne boczne delikatnie cieple powietrze chyba zapowietrzony układ jak go odpowietrzyć ?
odpowietrzyc to łatwe zapalasz samochod i na wezu co idzie na nagrzewnicy jest taka srubka i musisz to odkrecac az do momentu jak bedzie sie wydostawac plyn chłodzacy. ale jest jeden warunek musisz silnik nagrzac do 90stopni. oczywiscie korek od zbiorniczka wyrownawczego musi byc odkrecony...

mechanicy roznie robia bo raz ze nagrzewaja plyn do 90 stopni to jeszcze czekaja az sie wentylatory włacza.... wtedy odkrecaja odpowietrzyc... ale korek od zbiorniczka maja zakrecaony zeby w ukladzie zrobiło sie cisnienie.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 gru 2016, 08:31

Tomcionerwus pisze:oczywiscie korek od zbiorniczka wyrownawczego musi byc odkrecony...
pierwsze słyszę ;-)
WRC is for boys.
Group B was for men.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 02 gru 2016, 12:31

PieterB pisze:
Tomcionerwus pisze:oczywiscie korek od zbiorniczka wyrownawczego musi byc odkrecony...
pierwsze słyszę ;-)
kazdy robi jak uwaza... mnie tak mechnik robił i sie przygladałem to biore przyklad z niego...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga