Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] problem z ogrzewaniem

ODPOWIEDZ
adrian9512052
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 18 mar 2016, 21:51

Re: bRak ogrzewania po wymianie wszystkiego!!

Post autor: adrian9512052 » 20 gru 2016, 12:58

Tomcionerwus pisze:
adrian9512052 pisze:witam mam problem z ogrzewanie, w mojej 80. Wymieniłem chłodnićę,pompe,termoastat,nagrzewnice,klapki też robiłem , pokrętła całe klapy sie otwierają,węże drożne,ciepłe jedynie te od nagrzewnicy nie. Płynu troszkę ubywa ale wyciek jest przey chłodniczce oleju, Także nie wiem co może być. Dodam że jak klapki porobiłem to grzało ale po 2 dniach nagrzewnica mi walneła i wymieniłem i od tamtej pory nie grzeje. układ odpowietrzony. w oleju brak jakich kolwiek śladów ołynu. Nie wiem ktoś miał taki problem?
odpowietrzałes na zamknietym zbiorniczku wyrownawczym???? jesli nie to probuj dalej musi byc ogrzewanie... na wezu co idzie woda do nagrzewnicy jest srubka do odpowietrzenia... to zapal audi i odkrec al emusi zbiorniczek wyrownawczy byc zakrecony i nagrzej go do 90stopni... musi wyjdz ta rurka woda lub plyn...

Fazziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 15 paź 2016, 19:40
Lokalizacja: K-Koźle

Post autor: Fazziu » 20 gru 2016, 13:34

a ta nagrzewnica którą zamontowaleś jesteś pewien że jest drożna, wygląda jak by przeplywu przez nią nie bylo

adrian9512052
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 18 mar 2016, 21:51

Post autor: adrian9512052 » 21 gru 2016, 07:34

Fazziu pisze:a ta nagrzewnica którą zamontowaleś jesteś pewien że jest drożna, wygląda jak by przeplywu przez nią nie bylo



Jest Nówka.

[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2016-12-21, 19:03 ]
Proszę nie zbaczać z tematu !
Ostatnio zmieniony 21 gru 2016, 19:02 przez adrian9512052, łącznie zmieniany 1 raz.

Fazziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 15 paź 2016, 19:40
Lokalizacja: K-Koźle

Post autor: Fazziu » 22 gru 2016, 05:44

adrian9512052 pisze:Jest Nówka.
nówka chińszczyzna może oznaczać wielkie G a nie przypuszczam że kupiłeś ori

adrian9512052
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 18 mar 2016, 21:51

Post autor: adrian9512052 » 22 gru 2016, 07:07

Fazziu pisze:
adrian9512052 pisze:Jest Nówka.
nówka chińszczyzna może oznaczać wielkie G a nie przypuszczam że kupiłeś ori[/quotew




w sklepie powiedzieli że z tych lepszych

MXdawid
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 02 lip 2013, 20:44
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubin

Post autor: MXdawid » 22 gru 2016, 09:11

W swojej 80 z 1Z pod maską wczoraj zmieniałem pompę wody bo ori dostała luzów. Po zalaniu płynu i próbie odpowietrzenia ciągle z nawiewu leciało zimne powietrze mimo że węże od nagrzewnicy były ciepłe i płyn miał temp ok 80 stopni. Dopiero po zrobieniu kilku kilometrów z nawiewów poleciało gorące powietrze, w miejscu nie chciało mimo że z odpowietrznika leciał gorący płyn i węże były gorące. Ewentualnie możesz spróbować ręcznie zalać nagrzewnicę przez węża bo może gdzieś siedzi poduszka powietrzna której nie chce pompa wody przepchać mimo odkręconego odpowietrznika.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 22 gru 2016, 09:39

Panowie przede wszystkim korek musi być sprawny bo inaczej można odpowietrzać do bólu i się nie da albo zaraz zapowietrzy się z powrotem.
WRC is for boys.
Group B was for men.

matiaudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 05 sty 2017, 19:21

Układ chłodniczy

Post autor: matiaudi » 05 sty 2017, 19:35

Witam Panowie, mam pewien problem. Od pewnego razu zauważyłem, ze moja B3 (1.8 s)
Po prostu chodzi o to, że znika płyn chłodniczy... Zauważyłem z braciakiem ze prawie wcale nie grzeje. temp jest ta sama 93, 94 na blacie. Zmierzam do tego, że obok silnika .. nie wiem jak to się nazywa chyba kruciec głowicy.. ścisnąłem wąż co idzie do chłodnicy i w tym samymy momencie zaczął płyn spieprzać tuz przy wlocie tego krućca do silnika . Tak jakby na łączenie oringu . czy to może być to ta przyczyna , że prawie wogóle nie grzeje . Czekam na wasze porady i opinie . Myślę , że to nie będzie uszczelka. Pozdro. :)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 sty 2017, 19:43

matiaudi, po 1 tematów o tym sporo, patrz jaki obszerny jest ten do którego twojego posta dokleiłem
po2 patrz na odpowiednie dział gdzie piszesz temat!
WRC is for boys.
Group B was for men.

matiaudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 05 sty 2017, 19:21

Post autor: matiaudi » 05 sty 2017, 19:48

jestem tu nowy i tego wszystkiego jeszcze nie ogarniam, więc sorki. Po prostu muszę się wdrozyć :)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 sty 2017, 20:03

matiaudi, to najpierw się zorientuj a potem pisz a właściwie to wszystko juz pisze tylko trzeba poczytać
matiaudi pisze:czy to może być to ta przyczyna , że prawie wogóle nie grzeje .
raczej nie, prędzej zapchana nagrzewnica, co łatwo sprawdzić.
WRC is for boys.
Group B was for men.

matiaudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 05 sty 2017, 19:21

Post autor: matiaudi » 05 sty 2017, 20:13

Niby tam wyciek jest, czyli dlatego płynu ubywa, a jak to sprawdzić ?, tą nagrzewnicę ?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 sty 2017, 20:22

matiaudi pisze:tą nagrzewnicę ?
no wystarczy sprawdzić wlot i wylot z nagrzewnicy jak będą tak samo gorące to nagrzewnica dobra tylko klapy nie szczelne(pytanie jeszcze czy w ogóle się przełączają) a jak nie i wylot zimny to chyba logiczne że nagrzewnica zakamieniona
a przez ten wyciek może się zapowietrzać ale też nie musi
WRC is for boys.
Group B was for men.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga