Tomcionerwus pisze:odpowietrzałes na zamknietym zbiorniczku wyrownawczym???? jesli nie to probuj dalej musi byc ogrzewanie... na wezu co idzie woda do nagrzewnicy jest srubka do odpowietrzenia... to zapal audi i odkrec al emusi zbiorniczek wyrownawczy byc zakrecony i nagrzej go do 90stopni... musi wyjdz ta rurka woda lub plyn...adrian9512052 pisze:witam mam problem z ogrzewanie, w mojej 80. Wymieniłem chłodnićę,pompe,termoastat,nagrzewnice,klapki też robiłem , pokrętła całe klapy sie otwierają,węże drożne,ciepłe jedynie te od nagrzewnicy nie. Płynu troszkę ubywa ale wyciek jest przey chłodniczce oleju, Także nie wiem co może być. Dodam że jak klapki porobiłem to grzało ale po 2 dniach nagrzewnica mi walneła i wymieniłem i od tamtej pory nie grzeje. układ odpowietrzony. w oleju brak jakich kolwiek śladów ołynu. Nie wiem ktoś miał taki problem?
[B4 2.0 ABT] problem z ogrzewaniem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 18 mar 2016, 21:51
Re: bRak ogrzewania po wymianie wszystkiego!!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 18 mar 2016, 21:51
Fazziu pisze:a ta nagrzewnica którą zamontowaleś jesteś pewien że jest drożna, wygląda jak by przeplywu przez nią nie bylo
Jest Nówka.
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2016-12-21, 19:03 ]
Proszę nie zbaczać z tematu !
Ostatnio zmieniony 21 gru 2016, 19:02 przez adrian9512052, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 18 mar 2016, 21:51
-
- Forum Audi 80
- Posty: 32
- Rejestracja: 02 lip 2013, 20:44
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubin
W swojej 80 z 1Z pod maską wczoraj zmieniałem pompę wody bo ori dostała luzów. Po zalaniu płynu i próbie odpowietrzenia ciągle z nawiewu leciało zimne powietrze mimo że węże od nagrzewnicy były ciepłe i płyn miał temp ok 80 stopni. Dopiero po zrobieniu kilku kilometrów z nawiewów poleciało gorące powietrze, w miejscu nie chciało mimo że z odpowietrznika leciał gorący płyn i węże były gorące. Ewentualnie możesz spróbować ręcznie zalać nagrzewnicę przez węża bo może gdzieś siedzi poduszka powietrzna której nie chce pompa wody przepchać mimo odkręconego odpowietrznika.
Układ chłodniczy
Witam Panowie, mam pewien problem. Od pewnego razu zauważyłem, ze moja B3 (1.8 s)
Po prostu chodzi o to, że znika płyn chłodniczy... Zauważyłem z braciakiem ze prawie wcale nie grzeje. temp jest ta sama 93, 94 na blacie. Zmierzam do tego, że obok silnika .. nie wiem jak to się nazywa chyba kruciec głowicy.. ścisnąłem wąż co idzie do chłodnicy i w tym samymy momencie zaczął płyn spieprzać tuz przy wlocie tego krućca do silnika . Tak jakby na łączenie oringu . czy to może być to ta przyczyna , że prawie wogóle nie grzeje . Czekam na wasze porady i opinie . Myślę , że to nie będzie uszczelka. Pozdro.
Po prostu chodzi o to, że znika płyn chłodniczy... Zauważyłem z braciakiem ze prawie wcale nie grzeje. temp jest ta sama 93, 94 na blacie. Zmierzam do tego, że obok silnika .. nie wiem jak to się nazywa chyba kruciec głowicy.. ścisnąłem wąż co idzie do chłodnicy i w tym samymy momencie zaczął płyn spieprzać tuz przy wlocie tego krućca do silnika . Tak jakby na łączenie oringu . czy to może być to ta przyczyna , że prawie wogóle nie grzeje . Czekam na wasze porady i opinie . Myślę , że to nie będzie uszczelka. Pozdro.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
no wystarczy sprawdzić wlot i wylot z nagrzewnicy jak będą tak samo gorące to nagrzewnica dobra tylko klapy nie szczelne(pytanie jeszcze czy w ogóle się przełączają) a jak nie i wylot zimny to chyba logiczne że nagrzewnica zakamienionamatiaudi pisze:tą nagrzewnicę ?
a przez ten wyciek może się zapowietrzać ale też nie musi