
Poprzedni właściciel mojego autka miał zainstalowane ksenony w soczewce, spryskiwacze reflektorów oraz system automatycznego poziomowania wysokości reflektorów. Niestety (jak większość bajerów w tym aucie) działały sprawnie tylko ksenony

Ksenony już wyleciały (mandat


Wykorzystałem system automatycznego poziomowania. No i tu miałem problem, ponieważ nie posiadałem ani instrukcji obsługi, ani schematu podłączenia, a na necie ciężko było znaleźć.
Piszę ten post bo może jeszcze ktoś znajdzie się w podobnej sytuacji jak ja i będzie miał trudności z podłączeniem tego

Wiec do rzeczy....
Ładny opis podłączenia można znaleźć pod linkiem: http://wolwikar.pl/download//Instrukcja_montazu_auto_poziomowania.pdf
A ja tak w skrócie opiszę...
Przewód A (4 żyły)
żółty -> masa
biały -> zasilanie 12v (wzięte ze stacyjki lub najlepiej z przewodu gdzie pojawia się napięcie po załączeniu świateł)
czarny -> sygnał prędkości VSS (ja tego nie podłączałem)
czerwony -> nie podłączone
Przewód B (2 żyły)
czerwony -> zasilanie 12v (najlepiej ze stacyjki)
czarny -> masa
Przewód C (3 żyły)
brązowy -> zasilanie 12v silniczków lamp
niebieski -> masa
żółty -> sygnał do silniczków
Myślę że tyle powinno wystarczyć. Dokładniejszy opis jest w PDFie pod linkiem który podałem.
Wrażenia z jazdy? Trochę dziwnie

Wysokość świecenia lamp cały czas podczas jazdy są korygowane. W reflektorach mam za wolne silniczki


Pozdrawiam i mam nadzieje że komuś się przyda ten post
