[all] lampa soczewkowa
[all] lampa soczewkowa
Mam takie pytanie - jezeli podlacze przy przelacznikach (przepne kabeli) tak zeby swiecily swiadla dlugie i nie gasly krotkie(xenony) to czy instalacja elektryczna to wytrzyma??
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Jak najbardziej mozesz przepiac, napewno nic sie nie stanie, sam tak mam zrobione juz w kolenym aucie i jest ok, a nawet sam fakt ze kazda zaróka zasilana jest osobno swiadczy o tym ze mozna i nawet w ori zespolonych lampach swica jednoczesnie swiatła długie i krótkie wiec w fabryce i o tym pomysleli... przepinaj kable i ciesz sie jasnoscia <ok>
- KLAKSON
- Forum Audi 80
- Posty: 1767
- Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
- Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
- Kontakt:
hmmm no właśnie też się zastanawiam. Bo w poście jest napisane, że to lampa soczewkowa czyli tam nie wejdzie ten Xenon+Halogen bo to tylko w żarówkach H4 jest .... więc King-owi86 chodzi pewnie o żaróweczki H1. Na mijania ma Xenon a na długie ma zwykła żarówkę H1 i chce aby podczas włączenia długich Xenon nie gasł ja tak to zrozumiałem :lol: . I na pewno się instalacja to wytrzyma ponieważ nawet w ori lampach H4 jak się w pająku przyciśnie do siebie to świecą długie i krótkie na raz :mrgreen:Oofol pisze:A to piszecie o tym smiesznym tworze xenon + halogen..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 28 gru 2009, 14:29
Witam,koledzy mam taki problemik,a mianowicie brak ladowania akumulatora,mianowicie bylo tak,audiczka stala w te ostatnie mrozy,odpalila normalnie i ladowanie bylo,za chile bylo czuc w srodku auta jak by cos sie przepalilo i wtedy zapalila sie kontrolka od ladowania i abs,zaznaczam ze jak wlacze zaplon swieca wszystkie kontrolki po uruchomieniu swieci ladowania i abs,po przygazowaniu gasnie tylko absu,czy moze to byc powodem uszkodzenia jakiegos bezpiecznika czy alternator bedzie do naprawy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli nie straszna Ci częstsza wymian żarówek i wypalenie odbłyśników w reflektorze to czemu nie. Raczej efekt będzie mizerny, jeśli chcesz sprawdzić bezinwazyjnie jak to świeci to włącz normalnie światła mijania (krótkie) i pociągnij do siebie przełącznik kierunkowskazów (sygnał świetlny), wtedy będą się palić oba włókna i zobaczysz czy dużo lepiej będzie Ci świecić.darkmaro pisze:może odświeżę temat ale mam takie pytanie czy nic się nie stanie jeżeli zrobię tak na zwykłych H4? instalacja tez to wytrzyma? bo wtedy jedna żarówka będzie przecież świecić na krótkich i na długich <hmm>
[ Dodano: 2009-12-28, 15:19 ]
depeche656, alternator niema żadnych bezpieczników, jeśli świeci się kontrolka od ładowania to wzbudzenie działa. W swoim zakresie możesz wymienić szczotki zintegrowane z regulatorem ładowania. Sprawdź czy nigdzie nie przetarł się cienki kabelek idący do alternatora (wzbudzenie) bo jeśli styka się z masą to będzie palić się kontrolka. Jeśli gaśnie od ABS to znaczy że jakieś ładownie się pojawia bo ABS wyłącza się gdy w instalacji jest za niskie napięcie.
<szukaj> bo <bylo> trochę tematów o problemach z ładowaniem.
świeci lepiej, ale mam mały problem bo w tej wtyczce gdzie należy przełożyć żółty kabel w puste miejsce u mnie znajduje się kabel biało-brązowy, zielonego pojęcia nie mam od czego on jest wiec chwilowo nie mogę tam wpiąć kabla zółtego btw. wie ktoś może od czego to jest przewód, czy po prostu u mnie ktoś coś dorobił?aldi pisze:zobaczysz czy dużo lepiej będzie Ci świecić.