[B3 1,8 PM] Podłączenie świateł dziennych
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
kolego setki razy o tym bylohej pisze:No dobra ale pod który kabel alternatora czy może pod szczotki alterenatora
przy silnku 1Z na alt sa dwa kable, gruby i cienki, ty sie wpinasz pod cienki
kolega Jarewa wspomnial o dwoch cienkich, gdyz mozliwe ze przy benzynowych tak jest
no i najwazniejsze, uwazaj na ten gruby abys go nie zwarl z masa, gdyz poleca iskry az milo, na nim jest staly plus, jak sie nie orientujesz odlacz dla pewnosci minus od aku
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
przewód biały sterujący wpięty w postojówkę tak lampy DRL
[ Dodano: 2013-09-01, 15:25 ]
lampy tego typu http://allegro.pl/swiatla-lampy-white-d ... 64468.html
[ Dodano: 2013-09-01, 15:25 ]
lampy tego typu http://allegro.pl/swiatla-lampy-white-d ... 64468.html
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
To nic nie da. Sterujący podpięty ok, tylko w przypadku zapalania świateł musi być odcięty albo sterujący albo napięciowy. Czyli montaż przekaźnika by się przydał.
Ale zrobił bym jeszcze mały myk i masę od DRL dał do plusa światła krótkiego co nam da gdy zaświecimy światła to zgasną DRL. Tylko ciekawe czy nie będzie żarzyć się DRL ze względów strat.
Ale zrobił bym jeszcze mały myk i masę od DRL dał do plusa światła krótkiego co nam da gdy zaświecimy światła to zgasną DRL. Tylko ciekawe czy nie będzie żarzyć się DRL ze względów strat.
Właśnie po to jest sterujący żeby po podaniu na niego plusa odcinał zasilanie DRL. Światła mają wbudowany automat czyli ma działać tak jak fabryka dała bez dodawania jakichś kolejnych przekaźników.Jarewa pisze: To nic nie da. Sterujący podpięty ok, tylko w przypadku zapalania świateł musi być odcięty albo sterujący albo napięciowy. Czyli montaż przekaźnika by się przydał.
U siebie mam podobne DRL.
Plus po stacyjce wzięty z opornicy wentylatorów.
Masa ze śruby masowej blisko opornicy.
Sterujący pod plus postojowych.
Zaświecają się zaraz po przekręceniu kluczyka, a gasną po włączeniu postojowych.