Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1,8 PM] Podłączenie świateł dziennych

hej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:10
Lokalizacja: Tenczynek

Post autor: hej » 12 sie 2013, 18:05

Witam nie chce zakładać nowego wątku może ktoś wie pod który przewód stacyjki wpiąć czerwony przewód świateł led dziennych . wiem że biały do postojówek a czarny do masy

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 12 sie 2013, 19:17

a dlaczego nie podepniesz pod alternator tam gdzie występuje napięcie po odpaleniu auta po co ciągnąć kabel; aż do kabiny

hej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:10
Lokalizacja: Tenczynek

Post autor: hej » 12 sie 2013, 19:50

No dobra ale pod który kabel alternatora czy może pod szczotki alterenatora

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 12 sie 2013, 21:06

Tam masz tylko trzy kabelki jeden gruby dwa cienkie to pod cienki bodajże "niebieski"

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 12 sie 2013, 21:14

hej pisze:No dobra ale pod który kabel alternatora czy może pod szczotki alterenatora
kolego setki razy o tym bylo

przy silnku 1Z na alt sa dwa kable, gruby i cienki, ty sie wpinasz pod cienki

kolega Jarewa wspomnial o dwoch cienkich, gdyz mozliwe ze przy benzynowych tak jest

no i najwazniejsze, uwazaj na ten gruby abys go nie zwarl z masa, gdyz poleca iskry az milo, na nim jest staly plus, jak sie nie orientujesz odlacz dla pewnosci minus od aku

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 12 sie 2013, 21:17

No ja myślał że przy 1Z lub AAZ jest drugi cienki "W" tak zwane impulsy do obrotomierza.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 12 sie 2013, 21:27

tez tak zawsze uwazalem,

jedank przy 1Z sygnal jest brany z czujnika walu za filtrem oleju, leci na komp silnika a dalej z kompa dopiero na obrotek

zreszta niedawno robilem schemat pod 1Z i to rowniez tam widac, oraz tak jest w rzeczywistosci

hej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:10
Lokalizacja: Tenczynek

Post autor: hej » 01 wrz 2013, 11:12

dobra wpiąłem się w cieńki kabel alternatora tak jak radzicie i tak jak odpale auto to zapalają się światełka led do jazdy dziennej ale gdy włącze postojówki lub dzienne światła to ledy nie gasną o co chodzi ? czy tak ma być ?

h4k3r0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 04 wrz 2011, 23:24
Lokalizacja: KGR

Post autor: h4k3r0 » 01 wrz 2013, 14:11

Przewód sterujący wpięty w postojowe ? Jakie te DRL masz ?

hej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:10
Lokalizacja: Tenczynek

Post autor: hej » 01 wrz 2013, 15:22

przewód biały sterujący wpięty w postojówkę tak lampy DRL

[ Dodano: 2013-09-01, 15:25 ]
lampy tego typu http://allegro.pl/swiatla-lampy-white-d ... 64468.html

h4k3r0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 04 wrz 2011, 23:24
Lokalizacja: KGR

Post autor: h4k3r0 » 01 wrz 2013, 21:20

próbowałeś podać "+" bezpośrednio z akumulatora do przewodu sterującego białego ? gaśnie wtedy?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 01 wrz 2013, 21:58

To nic nie da. Sterujący podpięty ok, tylko w przypadku zapalania świateł musi być odcięty albo sterujący albo napięciowy. Czyli montaż przekaźnika by się przydał.

Ale zrobił bym jeszcze mały myk i masę od DRL dał do plusa światła krótkiego co nam da gdy zaświecimy światła to zgasną DRL. Tylko ciekawe czy nie będzie żarzyć się DRL ze względów strat.

h4k3r0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 04 wrz 2011, 23:24
Lokalizacja: KGR

Post autor: h4k3r0 » 01 wrz 2013, 22:08

Jarewa pisze: To nic nie da. Sterujący podpięty ok, tylko w przypadku zapalania świateł musi być odcięty albo sterujący albo napięciowy. Czyli montaż przekaźnika by się przydał.
Właśnie po to jest sterujący żeby po podaniu na niego plusa odcinał zasilanie DRL. Światła mają wbudowany automat czyli ma działać tak jak fabryka dała bez dodawania jakichś kolejnych przekaźników.

U siebie mam podobne DRL.
Plus po stacyjce wzięty z opornicy wentylatorów.
Masa ze śruby masowej blisko opornicy.
Sterujący pod plus postojowych.
Zaświecają się zaraz po przekręceniu kluczyka, a gasną po włączeniu postojowych.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 01 wrz 2013, 22:38

Pomyliłem się tak masz racje, plus powinien podłączyć do alternatora cienkiego, a sterujący do świateł postojowych.

hej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:10
Lokalizacja: Tenczynek

Post autor: hej » 03 wrz 2013, 19:43

kolego h4k3r0 podaj pod jaki kolor przewodu plusowego po zapłonie podpiołeś plus z świateł dziennych ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl