[ALL B3] Wymiana lamp przód
Ale chyba nie trzeba dodawać do wypowiedzi shellah że będziesz potrzebował kierunków w zderzakushellah pisze:jeśli chodzi ci o lampy zespolone od b3 to podejdą
Linki do tematów z naszymi autami TYLKO na naszym forum: audi-80-90-b4/
Aha czyli teraz już wiem że podejdą a co do kierunkowskazów to myślałem żeby je wyrezać w lampie z boku....na allledrogo wyczaiłem lampki od audi 90 b3 tyle że bez górnych uchwytów(to jestem w stanie naprawic bo już robiłem taki bajer)i tak myśle żeby nabyć, założyć kierunki z boków lamp i git... . Tylko pytanie czy smerfy sie nie bedą sie
czepiać ??....pozdro
[ Dodano: 2010-09-29, 20:27 ]
I jeszcze jedno pewno bedzie potrzebna delikatna przeróbka instalacji no bo to są zespolaki więc jak podłączyć dwie żarówki z jednej fabrycznej kostki żeby wszystko było oki i żeby była zamiana krótkie/długie??jakies pomysły?
<ok>
czepiać ??....pozdro
[ Dodano: 2010-09-29, 20:27 ]
I jeszcze jedno pewno bedzie potrzebna delikatna przeróbka instalacji no bo to są zespolaki więc jak podłączyć dwie żarówki z jednej fabrycznej kostki żeby wszystko było oki i żeby była zamiana krótkie/długie??jakies pomysły?
<ok>
zespolone z 90 do 80 B3 pasują ale instalacja się różni, w 80 masz zarobione przewody które podpinasz bezpośrednio pod żarówki(H4 plus postojówka), przesadzasz przez otwór w lampie który maskuje harmonijka.
90 ma lampe w którą wtykasz wtyczke z instalacji i tyle,
oczywiście u ciebie trzeba oryginalną wiązke uciąć i dorobić takie wtyczki co by było estetycznie wtyczki jak nie dostaniesz z 90, to mozesz na szrotach poszukać np. 100 C3 lub C4, Coupe i innych aut mających dostęp do zbiornika paliwa ze środka kabiny, i odcinasz wtyczke do pompy paliwa i wskaźnika paliwa <ok> jest taka sama jak ta przy lampach 90tki może kolor wtyczki jest inny i kolory kabli ale wszystko podpina sie w lampe cacy :mrgreen: odnośnie kierunków to nie radzę ci rzeźbić ich w lampach, zderzak od 90 raczej bedzie rozsądniejszym wydatkiem bo możesz potem halogeny założyc jak nie masz.
a żeby całość działa jak w 90 należy we wtyczce pająku(manetce) przełożyć kabelki a jakie to już poszukać trzeba na forum bo było o tym <ok>
90 ma lampe w którą wtykasz wtyczke z instalacji i tyle,
oczywiście u ciebie trzeba oryginalną wiązke uciąć i dorobić takie wtyczki co by było estetycznie wtyczki jak nie dostaniesz z 90, to mozesz na szrotach poszukać np. 100 C3 lub C4, Coupe i innych aut mających dostęp do zbiornika paliwa ze środka kabiny, i odcinasz wtyczke do pompy paliwa i wskaźnika paliwa <ok> jest taka sama jak ta przy lampach 90tki może kolor wtyczki jest inny i kolory kabli ale wszystko podpina sie w lampe cacy :mrgreen: odnośnie kierunków to nie radzę ci rzeźbić ich w lampach, zderzak od 90 raczej bedzie rozsądniejszym wydatkiem bo możesz potem halogeny założyc jak nie masz.
a żeby całość działa jak w 90 należy we wtyczce pająku(manetce) przełożyć kabelki a jakie to już poszukać trzeba na forum bo było o tym <ok>
No tak tylko tam jest postojówka. Kiepsko to będzie wyglądać, i psuć zespolaki to mi się nie widzi. Wolał bym zderzak od 90 wstawić.czarek20 pisze:żeby je wyrezać w lampie z boku
Linki do tematów z naszymi autami TYLKO na naszym forum: audi-80-90-b4/
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
@dziki
Lubisz chyba wyważać otwarte drzwi Nie trzeba kombinować aż tak z tą wtyczką. Cztery wsuwki starczą. Kable z instalacji oświetlenia pokrywają się kolorami z kablami, które można znaleźć w środku lampy. Wystarczy zdjąć największą zaślepkę z tyłu lampy zespolonej, zajrzeć do niej i odpowiednio podpiąć wsuwki. Tą gumową harmonijką z 80'tki b3 wszystko ładnie uszczelnić, pasuje jak ori.
A co trzeba zrobić w pająku? Zarówno na kwadraciaku jak i na okrągłym wszystko mi działa bez żadnego sztukowania z kablami :shock:
Lubisz chyba wyważać otwarte drzwi Nie trzeba kombinować aż tak z tą wtyczką. Cztery wsuwki starczą. Kable z instalacji oświetlenia pokrywają się kolorami z kablami, które można znaleźć w środku lampy. Wystarczy zdjąć największą zaślepkę z tyłu lampy zespolonej, zajrzeć do niej i odpowiednio podpiąć wsuwki. Tą gumową harmonijką z 80'tki b3 wszystko ładnie uszczelnić, pasuje jak ori.
A co trzeba zrobić w pająku? Zarówno na kwadraciaku jak i na okrągłym wszystko mi działa bez żadnego sztukowania z kablami :shock:
jak masz wsówki to nie jest jak fabryka przykazała i wieksze narażenie na czynniki zewnetrzne woda itp itd
co do pająka :mrgreen: urok 90 polega na tym że zapalając długie(drogowe), mijania nie gasną i palą się wraz z nimi
na H4 w zwykłej lampie 80tki tak nie masz
przekładasz piny we wtyczce pająka do obsługi świateł:
http://img246.imageshack.us/img246/4703 ... 188bn1.jpg
co do pająka :mrgreen: urok 90 polega na tym że zapalając długie(drogowe), mijania nie gasną i palą się wraz z nimi
na H4 w zwykłej lampie 80tki tak nie masz
przekładasz piny we wtyczce pająka do obsługi świateł:
http://img246.imageshack.us/img246/4703 ... 188bn1.jpg
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
To prawda Ale ta gumowa harmonijka z 80'tki dobrze pasuje.Dziki pisze:jak masz wsówki to nie jest jak fabryka przykazała
Zobacz tutaj http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 022d51b98a
Bez modów, moje audi. A była to zwykła 80'tka z 1989r.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4671
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
kalini81, W B4 są węższe lampy zespolone. Choć niektórzy montują soczewkowe z B4 i kleją ze sobą dwa "grille" z B3 aby zapełnić luke.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga