[ALL B3] Wymiana lamp przód
Aha czyli teraz już wiem że podejdą a co do kierunkowskazów to myślałem żeby je wyrezać w lampie z boku....na allledrogo wyczaiłem lampki od audi 90 b3 tyle że bez górnych uchwytów(to jestem w stanie naprawic bo już robiłem taki bajer)i tak myśle żeby nabyć, założyć kierunki z boków lamp i git... . Tylko pytanie czy smerfy sie nie bedą sie
czepiać ??....pozdro
[ Dodano: 2010-09-29, 20:27 ]
I jeszcze jedno pewno bedzie potrzebna delikatna przeróbka instalacji no bo to są zespolaki więc jak podłączyć dwie żarówki z jednej fabrycznej kostki żeby wszystko było oki i żeby była zamiana krótkie/długie??jakies pomysły?
<ok>
czepiać ??....pozdro
[ Dodano: 2010-09-29, 20:27 ]
I jeszcze jedno pewno bedzie potrzebna delikatna przeróbka instalacji no bo to są zespolaki więc jak podłączyć dwie żarówki z jednej fabrycznej kostki żeby wszystko było oki i żeby była zamiana krótkie/długie??jakies pomysły?
<ok>
zespolone z 90 do 80 B3 pasują ale instalacja się różni, w 80 masz zarobione przewody które podpinasz bezpośrednio pod żarówki(H4 plus postojówka), przesadzasz przez otwór w lampie który maskuje harmonijka.
90 ma lampe w którą wtykasz wtyczke z instalacji i tyle,
oczywiście u ciebie trzeba oryginalną wiązke uciąć i dorobić takie wtyczki co by było estetycznie wtyczki jak nie dostaniesz z 90, to mozesz na szrotach poszukać np. 100 C3 lub C4, Coupe i innych aut mających dostęp do zbiornika paliwa ze środka kabiny, i odcinasz wtyczke do pompy paliwa i wskaźnika paliwa <ok> jest taka sama jak ta przy lampach 90tki może kolor wtyczki jest inny i kolory kabli ale wszystko podpina sie w lampe cacy :mrgreen: odnośnie kierunków to nie radzę ci rzeźbić ich w lampach, zderzak od 90 raczej bedzie rozsądniejszym wydatkiem bo możesz potem halogeny założyc jak nie masz.
a żeby całość działa jak w 90 należy we wtyczce pająku(manetce) przełożyć kabelki a jakie to już poszukać trzeba na forum bo było o tym <ok>
90 ma lampe w którą wtykasz wtyczke z instalacji i tyle,
oczywiście u ciebie trzeba oryginalną wiązke uciąć i dorobić takie wtyczki co by było estetycznie wtyczki jak nie dostaniesz z 90, to mozesz na szrotach poszukać np. 100 C3 lub C4, Coupe i innych aut mających dostęp do zbiornika paliwa ze środka kabiny, i odcinasz wtyczke do pompy paliwa i wskaźnika paliwa <ok> jest taka sama jak ta przy lampach 90tki może kolor wtyczki jest inny i kolory kabli ale wszystko podpina sie w lampe cacy :mrgreen: odnośnie kierunków to nie radzę ci rzeźbić ich w lampach, zderzak od 90 raczej bedzie rozsądniejszym wydatkiem bo możesz potem halogeny założyc jak nie masz.
a żeby całość działa jak w 90 należy we wtyczce pająku(manetce) przełożyć kabelki a jakie to już poszukać trzeba na forum bo było o tym <ok>
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
@dziki
Lubisz chyba wyważać otwarte drzwi Nie trzeba kombinować aż tak z tą wtyczką. Cztery wsuwki starczą. Kable z instalacji oświetlenia pokrywają się kolorami z kablami, które można znaleźć w środku lampy. Wystarczy zdjąć największą zaślepkę z tyłu lampy zespolonej, zajrzeć do niej i odpowiednio podpiąć wsuwki. Tą gumową harmonijką z 80'tki b3 wszystko ładnie uszczelnić, pasuje jak ori.
A co trzeba zrobić w pająku? Zarówno na kwadraciaku jak i na okrągłym wszystko mi działa bez żadnego sztukowania z kablami :shock:
Lubisz chyba wyważać otwarte drzwi Nie trzeba kombinować aż tak z tą wtyczką. Cztery wsuwki starczą. Kable z instalacji oświetlenia pokrywają się kolorami z kablami, które można znaleźć w środku lampy. Wystarczy zdjąć największą zaślepkę z tyłu lampy zespolonej, zajrzeć do niej i odpowiednio podpiąć wsuwki. Tą gumową harmonijką z 80'tki b3 wszystko ładnie uszczelnić, pasuje jak ori.
A co trzeba zrobić w pająku? Zarówno na kwadraciaku jak i na okrągłym wszystko mi działa bez żadnego sztukowania z kablami :shock:
jak masz wsówki to nie jest jak fabryka przykazała i wieksze narażenie na czynniki zewnetrzne woda itp itd
co do pająka :mrgreen: urok 90 polega na tym że zapalając długie(drogowe), mijania nie gasną i palą się wraz z nimi
na H4 w zwykłej lampie 80tki tak nie masz
przekładasz piny we wtyczce pająka do obsługi świateł:
http://img246.imageshack.us/img246/4703 ... 188bn1.jpg
co do pająka :mrgreen: urok 90 polega na tym że zapalając długie(drogowe), mijania nie gasną i palą się wraz z nimi
na H4 w zwykłej lampie 80tki tak nie masz
przekładasz piny we wtyczce pająka do obsługi świateł:
http://img246.imageshack.us/img246/4703 ... 188bn1.jpg
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
To prawda Ale ta gumowa harmonijka z 80'tki dobrze pasuje.Dziki pisze:jak masz wsówki to nie jest jak fabryka przykazała
Zobacz tutaj http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 022d51b98a
Bez modów, moje audi. A była to zwykła 80'tka z 1989r.