Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] cieknąca pompa wtryskowa

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 28 kwie 2014, 14:38

Dokładnie ta blaszka:-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 kwie 2014, 16:59

kamsta pisze:Dokładnie ta blaszka:-)
Pod blaszką jest oring .Normalnie praktycznie nigdy z tamtąd nie cieknie ,skoro cieknie ,to zapewne oring cały spękany ,jak i wszystkie inne ...radze więc wyciągnąć pompę i wymienić wszystkie uszczelki ,bo po wymianie tej ,może wkrótce zacząć ciec z innej .Co do nowych uszczelek-oringów ,to radzę stosować tylko ori boscha ,bo nawet minimalna różnica w rozmiarach ,moze mieć nieciekawe skutki ,o czym przekonał się kolega Bozmek ,własnie w przypadku oringu pod tym dekielkiem ;-) Jest jeszcze jeden rzadko cieknący ,i równie rzadko wymieniany oring ...siedzi na nakrętce o nietypowym kształcie ,na środku głowiczki ,pomiedzy metalowymi przewodami do wtryskiwaczy ...wymienić można go bez problemu na pompie ,problemem jest odpowiedni klucz
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2014, 19:38 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 28 kwie 2014, 18:30

Kolego Mariusz a mógłbyś podać wymiary tego oringu lub numer katalogwy boscha? Większość uszczelek w pompie mam nowych. Cały nastawnik z dekielkiem, zawor gaszący i n108. W tych miejscach wymieniałem uszczelki. A jakie skutki ma źle dopasowany oring w tym miejscu?
Pozdrawiam

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 kwie 2014, 19:25

kamsta pisze:Kolego Mariusz a mógłbyś podać wymiary tego oringu lub numer katalogwy boscha?
Niestety nie znam numeru pojedynczych oringów ,ponieważ korzystam z kompletu uszczelek boscha.A skutki zbyt grubego oringu ,są takie że ruchomy tłoczek timingu ,potrafi "złpać " nadmiar takiego przyciśniętego dekielkiem oringu ,i się zablokować

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 28 kwie 2014, 19:40

Dokładnie tak jak Munior pisze założyłem większy oring którego ucięło i zblokowało tłoczek i kat sie nie przestawiał :-P i trzeba było pompę znowu wyciągać :-P

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 28 kwie 2014, 20:27

Mariusz a gdzie kupujesz zestawy uszczelek do pompy? W serwisie bosch będą takowe posiadać? I jaki koszt jest mniej więcej?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 kwie 2014, 20:40

kamsta pisze:Mariusz a gdzie kupujesz zestawy uszczelek do pompy? W serwisie bosch będą takowe posiadać?
Zapewne będą posiadać ,w "serwisowej " cenie ;-)
kamsta pisze:I jaki koszt jest mniej więcej?
Kupuję w zwykłym sklepie motoryzacyjnym,po numerach boscha za ok.50zł ,masz też takie zestawy uszczelek na alledrogo 8-)

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 28 kwie 2014, 21:19

To żeby wszystko było jasne. Idę do sklepu i podaje numer z pompy? I on po tym mi znajduje zestaw naprawczy?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 kwie 2014, 21:27

kamsta pisze:To żeby wszystko było jasne. Idę do sklepu i podaje numer z pompy? I on po tym mi znajduje zestaw naprawczy?
Żebyś się nie zdziwił :roll: ,jak Ci po numerze pompy znajdzie uszczelki ;-) Choc nie wykluczone że i takie bystrzachy się w sklepach trafiają ...numer części boscha musisz podać ,widnieje na woreczku z uszczelkami ;-)

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 28 kwie 2014, 21:34

A taki numer kolega by mi podał? Byłbym wdzięczny :-D

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 kwie 2014, 21:40

kamsta pisze:A taki numer kolega by mi podał?
Jutro sprawdzę na opakowaniu ,to podam 8-)

mariusz8282
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 250
Rejestracja: 21 lis 2009, 11:31
Lokalizacja: Biecz

Post autor: mariusz8282 » 28 kwie 2014, 22:34

Dzieki imienniku (MUNIOR) za porade co do pompy. Moze i uszczelki sie jakos wymieni, albo pewnie jakis mechanik ale chyba problem bedzie znalesc kogos u mnie co sie na tym zna :P a i zeby do VAGa podpial i ustawil jak trzeba :) Jakbys mogl to napisz mi jeszcze czy komplety uszczelek pompy do Boscha i Pierburga sa takie same?

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 28 kwie 2014, 22:38

Tu nie ma różnicy. Czy bosch czy pierburg to i tak jest pompa boscha vp 37. Różnica jest tylko w budowie nastawnika. Ale Mariusz jak się mylę w jakimś przekonaniu to mnie poprawi.

[ Dodano: 2014-04-29, 11:47 ]
Mariusz nie było aż tak zle:-) podałem model pompy i sprowadzili mi zestaw uszczelek. Dla innych użytkowników borykajacych się z nieszczelna pompą. Zakup pojedynczych uszczelek jest możliwy ale nie wszystkie da się kupić. Dostępne tylko w serwisie bosch i za duże pieniądze. W sklepie cały zestaw boscha kosztuje 40 zł. A tu numer zestawu 2 467 010 003.
Mariusz dzięki za pomoc.
Pozdrawiam.

mariusz8282
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 250
Rejestracja: 21 lis 2009, 11:31
Lokalizacja: Biecz

Post autor: mariusz8282 » 28 maja 2014, 21:00

Panowie, krotkie pytanie, jaki jest normalny koszt wymiany kompletu uszczelek w pompie oraz ustawienia dawki, kąta wtrysku i co tam jeszcze trzeba? Kolego Munior, ile u Ciebie kosztuje cos takiego? Napisz mi na priv jak mozesz.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 maja 2014, 21:40

mariusz8282 pisze:krotkie pytanie, jaki jest normalny koszt wymiany kompletu uszczelek w pompie oraz ustawienia dawki, kąta wtrysku i co tam jeszcze trzeba?
Hmm...trudne pytanie zadałeś ,bo znając nasze polskie realia ,koszt może znacznie się różnić i wynieść od 300 do ...i tu nie znam górnej granicy ,ale znam przypadki gdzie ludzie płacili po ok.1000-1200zł :shock: za taką robotę ,co jest ewidentnym zdzierstwem i grubą przesadą :roll: zwykle normalna cena ,za taką robotę ,nie powina przekroczyć 500-600zł ,co nie znaczy że nie można taniej ;-)
mariusz8282 pisze:ile u Ciebie kosztuje cos takiego? Napisz mi na priv jak mozesz.
Napisałem 8-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga