Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9 TDI] Czy to objawy pompy wtryskowej?

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 17 maja 2013, 10:50

Krzysiek 84 powinien miec sprawny nastawnik... hymm w sumie chyba całą pompę... zapytaj go;)
<hura>

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 17 maja 2013, 15:03

szymon_xd2 pisze:Krzysiek 84 powinien miec sprawny nastawnik... hymm w sumie chyba całą pompę... zapytaj go;)
<hura>
Miałem, ale Łukasz ma padniety nastawnik u siebie i wszystkie moje graty wziął łacznie z wtryskami afn i kompem.

dawid9494
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 20 lut 2013, 16:34

Post autor: dawid9494 » 17 maja 2013, 15:11

Pytanie ile chcesz przeznaczyć na doprowadzenie tego do ładu :?: bo jedna z pomp z linku ,kosztowała 900zł ...skoro chcesz wydać okolice tej kwoty ,to można zrobić przekładkę na nastawnik indukcyjny i mieć problem ze starym ,szwankującym i ciężkim do diagnozy osprzętem,z głowy raz na zawsze 8-)
a na czym polega przekładka nastawnika indukcyjnego? czy trzeba wtedy wymieniać całą pompę?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 17 maja 2013, 16:49

Tylko nastawnik indukcyjny zakłada sie, a pompa zostaje Twoja, ale dodatkowo ulega zmianie Komp z wtyka i obudowa filtra powietrza z przepływomierzem i wtyką.

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 17 maja 2013, 17:03

No i trzeba dodać, że najwięcej czasu zajmuje kabelkologia ;]

dawid9494
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 20 lut 2013, 16:34

Post autor: dawid9494 » 18 maja 2013, 08:38

przemyślałem to i jednak pozostanę przy tym potencjometrycznym nastawniku. Może wystarczy tylko go wyczyścić ale wątpię w to- wtedy będę regenerował.

Wszystko to zrobię jak znajdę jeszcze ten dół pompy i dam Wam znać co i jak.

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 18 maja 2013, 11:42

dawid9494 pisze:przemyślałem to i jednak pozostanę przy tym potencjometrycznym nastawniku. Może wystarczy tylko go wyczyścić ale wątpię w to- wtedy będę regenerował.
życzymy zatem powodzenia bo to naprawdę metoda na krótką metę...

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 18 maja 2013, 13:13

Zapytaj Muniora o przekładke i czy ma wszystkie części potrzebne do tego i bedzie to njalepsze rozwiązanie tej sprawy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga