[b4 1,9tdi 1z] silnik cieknaca pompa paliwa
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
do tej srubki pierwszej łatwo dojsc ale do druggiej to musze zdemontowac wspornik. ale tez widze ze mało miejsca zeby to wykrecic...Vision pisze:omka jeśli dobrze zlokalizowałeś to masz wyciek z N108 o-ringi do wymiany , można to zrobić samemu na silnik ,
najlepiej zdjąć uchwyt tylny pompy i wówczas odkręcić N108 i wymienić uszczelkę
Wolał bym pompę już zrzucić niż się z tym siłować :mrgreen:
https://audi80.pl/-b4-audi-80-avant- ... t74768.htm
Maluch - był
Audi 80 - jest
Audi A8 D2 - będzie
CA : Hertz ES 380 + Piździg = Nawet masuje :d
141.1 dB na DynóVWce
142.4 dB na Audi Meet
142.5 dB na Festiwalu Motoryzacyjnym Rzeszów
Maluch - był
Audi 80 - jest
Audi A8 D2 - będzie
CA : Hertz ES 380 + Piździg = Nawet masuje :d
141.1 dB na DynóVWce
142.4 dB na Audi Meet
142.5 dB na Festiwalu Motoryzacyjnym Rzeszów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
Z tego co sam się kiedyś przyglądałem u siebie, (bo mi się kabel jeden urwał przy czujniku) i wg mnie nie bylo fizycznej możliwości odkrecenia tego czujnika bez zrzucania pompy , moze srubki odkrecisz ale nie wyciagniesz go, tak mi sie zdaje ale nie próbowałem
https://audi80.pl/-b4-audi-80-avant- ... t74768.htm
Maluch - był
Audi 80 - jest
Audi A8 D2 - będzie
CA : Hertz ES 380 + Piździg = Nawet masuje :d
141.1 dB na DynóVWce
142.4 dB na Audi Meet
142.5 dB na Festiwalu Motoryzacyjnym Rzeszów
Maluch - był
Audi 80 - jest
Audi A8 D2 - będzie
CA : Hertz ES 380 + Piździg = Nawet masuje :d
141.1 dB na DynóVWce
142.4 dB na Audi Meet
142.5 dB na Festiwalu Motoryzacyjnym Rzeszów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
400zł za co :?: :shock: za ustawienie kąta wtrysku i dawki :?: chyba żartujesz :roll: Jak nie chcesz wyciągać pompy ,to pozostaje metoda z popuszczeniem śrub głowiczki i wymianie oringu "od tyłu " ...n108 dobrze radze ,zostaw w spokoju ,bo to nie z niego cieknie 8-)Tomcionerwus pisze:ja wole zrobic to w najmijszym kosztem bo jak wyjme pompe to wtedy trzeba ustawiac i elektronika jechac to znow 400zł trzeba wydac...
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
fakt w 80 łatwo jest to zrobić ,w sumie łatwiej jak w b5 ( wiecej miejsca ) i nie trzeba wyciagać pompy ,ja mimo to wole wyciągac pompe ,i od razu wszystkie uszczelki wymienić , bo potem jak wymienisz 1 okazuje się że leci z innej szpary :cry: .
jest spora konukrecja wiec ja także robie to tanio i szybko
jest spora konukrecja wiec ja także robie to tanio i szybko
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga