Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1,9tdi 1z] silnik cieknaca pompa paliwa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mantix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sie 2008, 21:49

Post autor: mantix » 04 gru 2014, 22:44

Tak, wiem pomyliłem się, bo właśnie myślałem o startowej z tego względu, że gdy miałem dawkę te ok 2mg(zmieniłem dziś nastawnikiem na 3,2) to auto zimne pali niemalże na widok kluczyka :lol: , a jak już zagrzane to dopiero po min. pełnym obrocie wału.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 05 gru 2014, 00:38

wiec wszystko w normie:)
Na goracym jest mniejsza dawka rozruchu wiec to normalne

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 22 lut 2015, 16:34

Vision pisze:omka jeśli dobrze zlokalizowałeś to masz wyciek z N108 o-ringi do wymiany , można to zrobić samemu na silnik ,
najlepiej zdjąć uchwyt tylny pompy i wówczas odkręcić N108 i wymienić uszczelkę
do tej srubki pierwszej łatwo dojsc ale do druggiej to musze zdemontowac wspornik. ale tez widze ze mało miejsca zeby to wykrecic...

Awatar użytkownika
Aldon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 04 cze 2012, 16:54
Lokalizacja: Harta/Rzeszów

Post autor: Aldon » 22 lut 2015, 16:45

Wolał bym pompę już zrzucić niż się z tym siłować :mrgreen:

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 22 lut 2015, 22:59

Aldon pisze:Wolał bym pompę już zrzucić niż się z tym siłować :mrgreen:



ja wole zrobic to w najmijszym kosztem bo jak wyjme pompe to wtedy trzeba ustawiac i elektronika jechac to znow 400zł trzeba wydac...

Awatar użytkownika
Aldon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 04 cze 2012, 16:54
Lokalizacja: Harta/Rzeszów

Post autor: Aldon » 23 lut 2015, 12:34

Z tego co sam się kiedyś przyglądałem u siebie, (bo mi się kabel jeden urwał przy czujniku) i wg mnie nie bylo fizycznej możliwości odkrecenia tego czujnika bez zrzucania pompy , moze srubki odkrecisz ale nie wyciagniesz go, tak mi sie zdaje ale nie próbowałem

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 lut 2015, 15:31

Tomcionerwus pisze:ja wole zrobic to w najmijszym kosztem bo jak wyjme pompe to wtedy trzeba ustawiac i elektronika jechac to znow 400zł trzeba wydac...
400zł za co :?: :shock: za ustawienie kąta wtrysku i dawki :?: chyba żartujesz :roll: Jak nie chcesz wyciągać pompy ,to pozostaje metoda z popuszczeniem śrub głowiczki i wymianie oringu "od tyłu " ...n108 dobrze radze ,zostaw w spokoju ,bo to nie z niego cieknie 8-)

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 06 mar 2015, 18:21

fakt w 80 łatwo jest to zrobić ,w sumie łatwiej jak w b5 ( wiecej miejsca ) i nie trzeba wyciagać pompy ,ja mimo to wole wyciągac pompe ,i od razu wszystkie uszczelki wymienić , bo potem jak wymienisz 1 okazuje się że leci z innej szpary :cry: .
jest spora konukrecja wiec ja także robie to tanio i szybko :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl