[80 B4 Sedan 1Z] by Mzet /216/gt1549s/11mm/HDK248
[80 B4 Sedan 1Z] by Mzet /216/gt1549s/11mm/HDK248
Jak w temacie, jako że nick z lewej jest inny, auto jest nadal w tych samych rękach.
Z racji, że nie ma możliwości reaktywowania starego profilu (poprzedni musiałem usunąć)
zahaczę o wątek z archiwum
https://audi80.pl/topics131/b4-1z-by ... t89225.htm
i temat postaram się kontynuować.
Temat urwał się gdzieś na etapie doprowadzania felg do ładu. Po zakupieniu opon Falken ZE914 215/40/17
auto prezentowało się tak:
Potem po drodze wpadł mocniejszy soft od Kostrza i było fajnie do momentu, aż przyszedł dzień kiedy pompa odmówiła współpracy. Przyczyna? Dwa lata jeżdżenia na Shell diesel nitro+
Pompa przytarła się mocno, bo po zdjęciu nastawnika ukazały się kawałki, właściwie odłamki wnętrzności. Więc gdyby ktoś chciał non stop zasilać swojego zetorka "nitrem" z myślą, że posłuży mu dłużej to efekt prawdopodobnie będzie zupełnie odwrotny.
Cóż reklama wyglądała obiecująco...
W związku z tym trochę się pozmieniało, głównie pod maską.
Trochę aktualnych informacji o aucie:
AUDI 80 B4 1.9 TDI 1994r
WYPOSAŻENIE:
-ABS
-klimatyzacja
-centralny zamek z pilota
-autoalarm
-el. szyber dach
-wspomaganie kierownicy
-obrotomierz
-immo Off
-światła przeciwmgłowe
BODY:
-zderzak z cabrio
-grill bez logo (przerobiony uchwyt otwarcia maski)
WNĘTRZE:
-kierownica od A3
-LCD boost gauge
-radio Alpine UTE-72BT
-głośniki Magnat
-szyby i lusterka manual
ZAWIESZENIE/HAMULCE:
-AP Sportfahrwerke Kit -40/40 (tył podkładki 1.5cm pod sprężyny)
-Hebel S2 / pompa 25.4mm
-felgi Ronal Votex 16' 7J (competition) na oponach Dunlop sp sport bluresponse 205/55/16 + dystanse 5mm z tyłu
SILNIK/napęd:
-1Z 90KM (seryjnie) na Pierburgu.
Modyfikacje:
-zaślepiony EGR
-usunięty katalizator
-ori IC (kratka w nadkolu)
-wtryski 216 WZM (ciśnienie 220/300)
-pompa11mm/HDK248 (by MUNIOR)
-turbo gt1549s (by brabus124)
-ECU 16'tka+soft by Kostrz
-sprzęgło, nowy komplet Luk + kevlar
Teraz kilka aktualnych zdj. auta
Po kilku pomiarach na Kpower, orientacyjnie kreski w parze z cyframi rysują się w ten sposób:
Plany:
-oryginalne: grill na maskę i emblematy na pokrywę bagażnika
-FMIC
Z racji, że nie ma możliwości reaktywowania starego profilu (poprzedni musiałem usunąć)
zahaczę o wątek z archiwum
https://audi80.pl/topics131/b4-1z-by ... t89225.htm
i temat postaram się kontynuować.
Temat urwał się gdzieś na etapie doprowadzania felg do ładu. Po zakupieniu opon Falken ZE914 215/40/17
auto prezentowało się tak:
Potem po drodze wpadł mocniejszy soft od Kostrza i było fajnie do momentu, aż przyszedł dzień kiedy pompa odmówiła współpracy. Przyczyna? Dwa lata jeżdżenia na Shell diesel nitro+
Pompa przytarła się mocno, bo po zdjęciu nastawnika ukazały się kawałki, właściwie odłamki wnętrzności. Więc gdyby ktoś chciał non stop zasilać swojego zetorka "nitrem" z myślą, że posłuży mu dłużej to efekt prawdopodobnie będzie zupełnie odwrotny.
Cóż reklama wyglądała obiecująco...
W związku z tym trochę się pozmieniało, głównie pod maską.
Trochę aktualnych informacji o aucie:
AUDI 80 B4 1.9 TDI 1994r
WYPOSAŻENIE:
-ABS
-klimatyzacja
-centralny zamek z pilota
-autoalarm
-el. szyber dach
-wspomaganie kierownicy
-obrotomierz
-immo Off
-światła przeciwmgłowe
BODY:
-zderzak z cabrio
-grill bez logo (przerobiony uchwyt otwarcia maski)
WNĘTRZE:
-kierownica od A3
-LCD boost gauge
-radio Alpine UTE-72BT
-głośniki Magnat
-szyby i lusterka manual
ZAWIESZENIE/HAMULCE:
-AP Sportfahrwerke Kit -40/40 (tył podkładki 1.5cm pod sprężyny)
-Hebel S2 / pompa 25.4mm
-felgi Ronal Votex 16' 7J (competition) na oponach Dunlop sp sport bluresponse 205/55/16 + dystanse 5mm z tyłu
SILNIK/napęd:
-1Z 90KM (seryjnie) na Pierburgu.
Modyfikacje:
-zaślepiony EGR
-usunięty katalizator
-ori IC (kratka w nadkolu)
-wtryski 216 WZM (ciśnienie 220/300)
-pompa11mm/HDK248 (by MUNIOR)
-turbo gt1549s (by brabus124)
-ECU 16'tka+soft by Kostrz
-sprzęgło, nowy komplet Luk + kevlar
Teraz kilka aktualnych zdj. auta
Po kilku pomiarach na Kpower, orientacyjnie kreski w parze z cyframi rysują się w ten sposób:
Plany:
-oryginalne: grill na maskę i emblematy na pokrywę bagażnika
-FMIC
Ostatnio zmieniony 13 cze 2019, 21:04 przez Mzet, łącznie zmieniany 26 razy.
Szarpanie, falowanie/przerywanie na wolnych. Objawy jak przy brudnym nastawniku. Moja produkowała już opiłki, które zaczęły zbierać się coraz częściej. W/w paliwo z racji zawartości dodatków uszlachetniających było po prostu za suche i pompa dostała na tyle, że problem by już cyklicznie powracał. Decyzja o zmianie pompy była oczywista. Jeśli dodać do tego, że będzie wydajniejsza, z pewnego źródła, gotowa do założenia i to w cenie czyszczenia nastawnika x2 ...kontrargumenty nie istniały.
Co do sprzęgła, zanim je założyłem różne czytałem opinie na necie, jedni pisali "że szybciej łapie" inni, że "nie czują różnicy" (mówimy o tych bez ingerencji w docisk). Moje odczucia są takie, że nawet jeśli szybciej klei to jest to prawie niezauważalne. Wiesz, to tak jak byś jeździł na ori okładzinach, potem miał tydzień przerwy wsiadł do samochodu gdzie założony jest już kevlar, ale o tym nie wiesz i po prostu tego nie wychwycisz, chyba że ci ktoś o tym powie i wtedy człowiek zaczyna się "wczuwać" i mówi sobie "no chyba faktycznie lepiej łapie".
Dla mnie niezauważalne, co nie zmienia faktu, że moment przenosi teraz bez zastrzeżeń.
Także uważam, że mając mocniejszy soft, przy zakupie nowego sprzęgła warto zmienić ori okładziny. Fortuny nie kosztuje, a człowiek jakiś już spokojniejszy przy operowaniu prawą stopą.
Co do sprzęgła, zanim je założyłem różne czytałem opinie na necie, jedni pisali "że szybciej łapie" inni, że "nie czują różnicy" (mówimy o tych bez ingerencji w docisk). Moje odczucia są takie, że nawet jeśli szybciej klei to jest to prawie niezauważalne. Wiesz, to tak jak byś jeździł na ori okładzinach, potem miał tydzień przerwy wsiadł do samochodu gdzie założony jest już kevlar, ale o tym nie wiesz i po prostu tego nie wychwycisz, chyba że ci ktoś o tym powie i wtedy człowiek zaczyna się "wczuwać" i mówi sobie "no chyba faktycznie lepiej łapie".
Dla mnie niezauważalne, co nie zmienia faktu, że moment przenosi teraz bez zastrzeżeń.
Także uważam, że mając mocniejszy soft, przy zakupie nowego sprzęgła warto zmienić ori okładziny. Fortuny nie kosztuje, a człowiek jakiś już spokojniejszy przy operowaniu prawą stopą.
Pompa roku jeszcze nie ma. Tankuję dalej na shell'u, najtańszy ON (niby bardziej tłusty), ale jakie paliwo by nie lać warto profilaktyczne za radą Muniora dolać olej do dwusuwów 2T. Tutaj jeden tematów wyhaczyłem tak na szybko:
https://audi80.pl/topics87/b4-1z-pro ... 698,15.htm
..jeszcze apropo sprzęgła, jeśli wrzuciłeś nowy komplet, a za xx 000 km zacznie znowu łapać poślizg możesz obić tylko starą tarczę i masz dosyć blisko. W Bielsku Białej jest firma Aaronex. Ja wysyłałem z drugiego końca Polski. Pierwszego dnia ok. 17'ej puściłem paczkę, trzeciego dnia miałem towar z powrotem. Okładziny sygnowane również logiem "Luk", ale wizualnie są ciemniejsze i bardziej szorstkie w dotyku. Generalnie jeśli tarczę dostarczysz rano, to tego samego dnia będzie gotowa do odbioru. Cena 160/180zł nie pamiętam już.
https://audi80.pl/topics87/b4-1z-pro ... 698,15.htm
..jeszcze apropo sprzęgła, jeśli wrzuciłeś nowy komplet, a za xx 000 km zacznie znowu łapać poślizg możesz obić tylko starą tarczę i masz dosyć blisko. W Bielsku Białej jest firma Aaronex. Ja wysyłałem z drugiego końca Polski. Pierwszego dnia ok. 17'ej puściłem paczkę, trzeciego dnia miałem towar z powrotem. Okładziny sygnowane również logiem "Luk", ale wizualnie są ciemniejsze i bardziej szorstkie w dotyku. Generalnie jeśli tarczę dostarczysz rano, to tego samego dnia będzie gotowa do odbioru. Cena 160/180zł nie pamiętam już.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
właśnie o to chciałem zapytać, bo gdzieś przez oczy przeleciał mi kiedyś tekst, że można starą tarczę obić kevlarem i zamonotować, tak chyba zrobię, o ile nie wyrzuciłem starej tarczy
paliwo też tankuje na shellu i staram się lać zwykłego diesla, chociaż kiedyś była promocja na v powera w cenie normalnego paliwa i uporem manika ładowałem to paliwo do mojego drugiego 1z i może dlatego mam pewne problemy z nim, dzięki za rady
paliwo też tankuje na shellu i staram się lać zwykłego diesla, chociaż kiedyś była promocja na v powera w cenie normalnego paliwa i uporem manika ładowałem to paliwo do mojego drugiego 1z i może dlatego mam pewne problemy z nim, dzięki za rady
Plan taki jest żeby kiedyś go tam wrzucić. Długo śledziłem tematy temu poświęcone, ale nic ciekawego nie znalazłem (zależy mi na estetyce wykonanych prac). Z racji braku miejsca myślałem nawet by kupić kolektor obrócony w drugą stronę i poprowadzić przewody trochę jak w 1Z A4 B5, ale trafiłem na projekt joandaw'a w jego Avancie pod zderzak cfl i najbardziej przypadł mi do do gustu. Oczywiście jako zarys. Pewne rzeczy będę chciał zrobić po swojemu. Projekt jakiś już mam wrzucony na papier, oczywiście zaopatrzenie z Fmic.pl. Cenowo wyjdzie ok. 700/800zł.
Gdyby ktoś był zainteresowany co dzieje się w dolocie w cieplejsze dni, po sofcie przy seryjnym IC
Elektryka to raczej temat dla mnie obojętny. Jest, jest. Nie ma, to nie ma.
Gdyby ktoś był zainteresowany co dzieje się w dolocie w cieplejsze dni, po sofcie przy seryjnym IC
Elektryka to raczej temat dla mnie obojętny. Jest, jest. Nie ma, to nie ma.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 33
- Rejestracja: 22 mar 2012, 19:17
- Lokalizacja: Suwałki - Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Rdzeń pewnie 450x230x65mm. Też mocno myślałem nad tym zderzakiem (z racji że jest u mnie klima), ale przeglądając przez ostatni rok ogłoszenia stwierdziłem, że sobie odpuszczę, bo licząc wszystko to wychodzi dość droga impreza.
U mnie jednak zostanie zderzak ten co jest, stąd też widzę fmic o wymiarach tylko 550x140x65mm, oczywiście nie obędzie się bez przeróbek.
Jest jakaś różnica wstawania turbo przy takich gabarytach intercoolera? Jakie średnice rur zastosowałeś jeśli mogę zapytać? 57 czy 51mm?
U mnie jednak zostanie zderzak ten co jest, stąd też widzę fmic o wymiarach tylko 550x140x65mm, oczywiście nie obędzie się bez przeróbek.
Jest jakaś różnica wstawania turbo przy takich gabarytach intercoolera? Jakie średnice rur zastosowałeś jeśli mogę zapytać? 57 czy 51mm?
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2016, 21:49 przez Mzet, łącznie zmieniany 1 raz.