[80 B4 Sedan 1Z] by Mzet /216/gt1549s/11mm/HDK248
Dzięki, choć na błotniku w miejscu dawnego uszkodzenia trzeba było troszkę improwizować i znaleźć kompromis między ilością kitu a kształtem. Może kiedyś wymieni się cały błotnik.
[ Dodano: 2019-03-28, 21:50 ]
Audi przygotowane do sezonu
[ Dodano: 2019-03-28, 21:50 ]
Audi przygotowane do sezonu
Ostatnio zmieniony 30 mar 2019, 17:49 przez Mzet, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 56
- Rejestracja: 04 sty 2017, 14:57
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: RJA Podkarpackie
Taka sytuacja wczoraj przed północą w trakcie 300-kilometrowej trasy w jedną stronę.
Myśli o zmianie auta w ostatnim czasie odeszły w dal.
Są jednak czasem take chwile, że widząc ogłoszenie człowiek od razu łapie za telefon i po wstępnym umówieniu się, w piżamie wsiada za kółko i rusza w miejsce docelowe.
W efekcie czego kilka godzin później pojawia się taki widok.
AAT, pięciobiegowa ośka w niemal perfekcyjnym stanie technicznym
Jest jedno "ALE"
Znalezienie C4'ki w dieslu, niesfatygowanej ekspoloatacją do granic wytrzymałości konstrukcji jest niewiarygodnie trudne. Nawet egzemplarze powyżej pięciocyfrowej kwoty potrafią przygasić ostatnią nadzieję na posiadanie takiego auta.
Również egzemplarz zaprezentowany na zdjęciach nie jest ideałem.
Mechanicznie igła. Pod kątem blacharsko-lakierniczym...
Cóż.. ta strona powoduje, że wciąż się waham czy sprzedać 80'tkę.
Człowiek uświadamia sobie, że jest to jeden z niewielu bardzo dobrze zachowanych egzemplarzy zasilanych olejem napędowym.
Jest też drugie "ALE"
Doznania płynące z prowadzenia C4'ki jakie trafiają do receptorów fana klasycznej motoryzacji, okraszone klangiem legendarnej konstrukcji sprawiają, że dowód rejestracyjny 80'tki chyba będzie musiał jednak ustąpić miejsca w portfelu kolejnemu dokumentowi.
Myśli o zmianie auta w ostatnim czasie odeszły w dal.
Są jednak czasem take chwile, że widząc ogłoszenie człowiek od razu łapie za telefon i po wstępnym umówieniu się, w piżamie wsiada za kółko i rusza w miejsce docelowe.
W efekcie czego kilka godzin później pojawia się taki widok.
AAT, pięciobiegowa ośka w niemal perfekcyjnym stanie technicznym
Jest jedno "ALE"
Znalezienie C4'ki w dieslu, niesfatygowanej ekspoloatacją do granic wytrzymałości konstrukcji jest niewiarygodnie trudne. Nawet egzemplarze powyżej pięciocyfrowej kwoty potrafią przygasić ostatnią nadzieję na posiadanie takiego auta.
Również egzemplarz zaprezentowany na zdjęciach nie jest ideałem.
Mechanicznie igła. Pod kątem blacharsko-lakierniczym...
Cóż.. ta strona powoduje, że wciąż się waham czy sprzedać 80'tkę.
Człowiek uświadamia sobie, że jest to jeden z niewielu bardzo dobrze zachowanych egzemplarzy zasilanych olejem napędowym.
Jest też drugie "ALE"
Doznania płynące z prowadzenia C4'ki jakie trafiają do receptorów fana klasycznej motoryzacji, okraszone klangiem legendarnej konstrukcji sprawiają, że dowód rejestracyjny 80'tki chyba będzie musiał jednak ustąpić miejsca w portfelu kolejnemu dokumentowi.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko