Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9TDI 1Z] Zamiana nastawnika na indukcyjny

ODPOWIEDZ
adam18gce

[B4 1.9TDI 1Z] Zamiana nastawnika na indukcyjny

Post autor: adam18gce » 06 maja 2011, 19:39

Witam

Jak wygląda dokładnie przekładka z nastawnika potencjometrycznego na indukcyjny. I jak należy podłączyć wiązkę do komputera? Może ma ktoś schemat?

pozdrawiam

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 06 maja 2011, 19:45

Wymiana kompa z wtyczką, obudowy filtra, przepływomierza z wtyczką, nastawnik indukcyjny. Raczej się sam za to nie zabieraj, jest parę osób na forum które się tym zajmują za przystępne pieniądze
A jak wpadnie gibaj to Ci pokaże <szukaj> <bylo>

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 06 maja 2011, 21:11

no właśnie <bylo> <szukaj> :mrgreen:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 maja 2011, 22:36

adam18gce pisze:Jak wygląda dokładnie przekładka z nastawnika potencjometrycznego na indukcyjny. I jak należy podłączyć wiązkę do komputera? Może ma ktoś schemat?
Schemat jak podłączyć ? hehe ... :mrgreen: to nie tak hip-hop kolego

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 06 maja 2011, 22:43

MUNIOR pisze:adam18gce napisał/a:
Jak wygląda dokładnie przekładka z nastawnika potencjometrycznego na indukcyjny. I jak należy podłączyć wiązkę do komputera? Może ma ktoś schemat?
Schemat
Coś się na tym forum jednak można nauczyć <yes>

adam18gce

Post autor: adam18gce » 07 maja 2011, 17:35

Munior wiem to nie jest takie hip hop ale da sie to zrobic i nie boje sie eksperymentow :)

Jeżeli było to pod czym mam szukać tego wszystkiego? :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 maja 2011, 19:01

adam18gce pisze:Munior wiem to nie jest takie hip hop ale da sie to zrobic
Akurat mnie nie musisz przekonywać bo nie dawno robiłem ;-)
adam18gce pisze: i nie boje sie eksperymentow
Przy przekładce nie ma miejsca na experymenty ,musi być pin po pinie przepięty tak jak trzeba żeby chodziło,poza tym jest parę pułapek ,choćby inne wyprowadzenie pinów w nastawniku indukcyjnym i potencjometrycznym
adam18gce pisze:Jeżeli było to pod czym mam szukać tego wszystkiego?
Oczywiście że było , znajdziesz które elementy musisz zmienić ,znajdziesz w necie schematy ecu ...
axel_gumis pisze:Raczej się sam za to nie zabieraj
...dobra rada ,dlaczego?...spróbuj znależć warsztat który ci się tego podejmie ;-) popatrzą się na ciebie jak na kosmitę :mrgreen: Ostatnio na forum robił przekładkę kolega o nicu Misiekdzwon ,myślę że podziela moje zdanie co do stopnia trudność tematu ,bo w pewnym momencie zwątpił i chciał z powrotem zakładać osprzęt boscha :-/ Ale się nie poddał i podołał ,czego i tobie życzę :-D

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 07 maja 2011, 20:50

MUNIOR, mam pytanie z innej beczki. Ile wersji komputerów występowało w pierburgu (bo to że z immo i bez to na pewno) ale czy coś jeszcze?
Masz może jakiś numer katalogowy kompa do takiego golasa jak mój?
Pytam bo powoli się wezmę za zbieranie gratów to może za rok się u Ciebie zamelduje.

[ Dodano: 2011-05-07, 20:52 ]
A i oczywiście czy mogę go od razu zachipować bo bez tego to wolę dalej na bosch-u śmigać :mrgreen:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 maja 2011, 22:41

axel_gumis pisze:MUNIOR, mam pytanie z innej beczki. Ile wersji komputerów występowało w pierburgu (bo to że z immo i bez to na pewno) ale czy coś jeszcze?
W sumie kompy softem się nie róznia ,jedyna ważna różnica to czujnik ciśnienia ATM ,kompy 021D nie miały go wbudowanego i czujnik jest gdzieś schowany w aucie .Kompy 021AP miały już wbudowany .Sprawa jest więc prosta ,do przekładki bardziej pasuje komp 021AP ,bo nie trzeba mieć czujnika ATM
axel_gumis pisze:A i oczywiście czy mogę go od razu zachipować bo bez tego to wolę dalej na bosch-u śmigać
Nie tylko możesz ,ale i powinieneś :mrgreen: Jak chcesz to mam 16 bitowy zachipowany komp z A4

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 08 maja 2011, 22:44

Witajcie!
MUNIOR pisze:Ostatnio na forum robił przekładkę kolega o nicu Misiekdzwon ,myślę że podziela moje zdanie co do stopnia trudność tematu ,bo w pewnym momencie zwątpił i chciał z powrotem zakładać osprzęt boscha :-/ Ale się nie poddał i podołał ,czego i tobie życzę :-D
Dokładnie, zwątpiłem, ale jakoś się udało z pomocą kolegów z forum <piwo> No jest ciężko, nie ma co. Jeszcze jak całą instalację się wymienia, to trzeba kokpit ściągać i cudować z przeciągnięciem przewodów. Ale przekładka opłacalna, no może nie w sensie finansowym, bo trochę graty kosztują, ale opłacalna w sensie zwiększenia możliwości robienia modów. A bo to i można podgrzewacz płynu sobie zamontować; bez problemu tempomat się podczepi; jest full diagnostyka; no i najważniejsze pompa indukcyjna podejdzie i z mnóstwa aut można taką pompkę dorwać w przyzwoitym stanie, a stare potencjometryczne sypią się- wymiana samego nastawnika na nowy, to koszt całej przekładki na "pierburga", dlatego można wybrać jedno z dwóch, tyle że nowsze rozwiązanie jest bardziej podatne na mody i wsadzenie kompa od AFNa i turba VNT nie jest już problemem :mrgreen:

tadex58
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 23 gru 2012, 17:37

Post autor: tadex58 » 21 cze 2015, 13:33

Witam serdecznie
Jestem zainteresowany przekładką na nastawnik indukcyjny, proszę o kontakt.

Dziękuję
Ostatnio zmieniony 21 cze 2015, 16:03 przez tadex58, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5480
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 21 cze 2015, 13:44

tadex58 pisze:Witam serdecznie
Jestem zainteresowany przekładką na nastawnik indukcyjny, proszę o kontakt.

Dziękuję
Pisz do Munior'a
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2015, 19:56 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 30 lip 2015, 13:37

również robie takie przekładki i inne cuda :) . powiem tyle ,że to nie jest jakoś specjalnie trudne ale troche trzeba ogarniać . najtrudniej to wszystko po ustawiać dokładnie żeby to chodziło super :)

owojtas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 05 wrz 2010, 12:12

Re: [B4 1.9TDI 1Z] Zamiana nastawnika na indukcyjny

Post autor: owojtas » 23 maja 2023, 12:14

Mam pytanie do znawców czy posiada ktoś schematy instalacji potrzebne do przekładki pompy na nastawnik indukcyjny i podzieliłby sie na co zwrócić uwagę przy przekładce?? Samochody te prawie wygineły, a mam w ładnym stanie sedana i kolega ma po wypadku kombi uderzone z tyłu, wiec za przysłowiową flaszke i lawete na ostatnia droge mógłbym wyciągnąć z niej potrzebne elementy. Zdolnosci manualne są, brakuje tylko informacji technicznych :). JAkby Ktoś miał i chciałby sie podzielić prosze o Kontakt. Dogadamy się

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl