
No proszę, widzę że ogólnie autko Wam się podoba, a pamiętam, że jak moja dziewczyna pierwszy raz mnie w nim zobaczyła, to udała, że mnie nie widzi :shock: Ale widzę po komentarzach, że jednak nie jest takie brzydkie

Już jej się podoba więc po problemie :mrgreen:DRED pisze:wymień dziewczyne cupejkę zostaw <ok>
Nie jeździłem żadnym Q. Chodziło mi o to, że nie żałuję braku Q, bo auto używam do zwykłej codziennej jazdy. Raczej nie ścigam się spod świateł ani nie śmigam po szutrachDRED pisze:co do napędu to kolego baaardzo się pomyliłeś piszesz , że nei żałujesz a czy kiedyś jeździłeś z tym napędem ??
Tak, kolorki mamy te same. Widziałem zdjęcia Twojej na czarnych stalówkach w zimę i też wygląda jak czarna. Wiele osób myli ten kolor z czarnym, nawet na żywo.cupeja ładna i ładny kolorek nie wiem czemu każdy pisze , że to czarny wg mnie to jest indiglo pearl efect czyli granatowy perłowy mam taki sam
Jak będzie tak źle, może przyciemnię trochę jeszcze przednie boczne szybki, żeby słońce tak nie nagrzewało środka.DRED pisze:klima jest szkoda , że nie klimatronik.
w lato mimo , że masz klime to i tak poczujesz brak wentylacji w fotelach . Kubełki w miare nieźle otulają Twoje ciało i w upale jednak ten przepływ powietrz ajest mocno znikomy . Mimo , że z przodu masz ok to na plecach pojawia Ci się pot![]()
Chodziło mi o to, że na tym profilu może uda się zachować resztki komfortu, którego w Coupe nawet na 15" zdecydowanie mi brakDRED pisze:felgi 17 z profilem 50?? to musiały by być jakies 195 ;p
dziękiDRED pisze:uważaj jak wysiadasz , lepiej zamiast opierać się na drzwiach to przyj się na słupku środkowym taka moja mała rada![]()
Można doregulować, żeby nie świszczałoDRED pisze:świszczenie w okienkach czuć powyżej 200 , przy niższych prędkościach nie jest to jakies takie męczące
no to co często przydaje się w zimie , zero problemu z ruszaniem , wjechaniem na parking ECT ECT.8S3 pisze:Nie jeździłem żadnym Q. Chodziło mi o to, że nie żałuję braku Q, bo auto używam do zwykłej codziennej jazdy.
to nie jest argument8S3 pisze: Raczej nie ścigam się spod świateł ani nie śmigam po szutrach
owszem , przy wyższych także, ale naprawdę musisz pojeździć, by to sprawdzić.8S3 pisze:Wiem, że 4x4 na pewno sprawdza się przy szybkim ruszaniu szczególnie w deszcz czy zimą no i oczywiście prowadzeniu przy niższych prędkościach
pomaga w ruszaniu nawet na suchym , ale nie przy silniku ABC , bo jest zwyczajnie za słaby8S3 pisze: myślę, że w użytku na suchej prostej drodze Q nie pomaga, bo w czym.
dokładnie to 130 kg8S3 pisze: napęd waży jakieś 100kg i tym bardziej przy tej mocy daje gorsze odejście na trasie.
owszem mylisz się , a raczej nie piszesz całej prawdy8S3 pisze:Jeśli chodzi o zakręty przy prędkościach rzędu 100km/h działanie Q wynika tylko z innego rozłożenia masy (może się mylę).
owszem lecz ja jestem nieco zboczony i innych jak quattro wcale nie brałem pod uwagę8S3 pisze:Najważniejsze to stan auta
nie słyszałem żeby w Audi słychać było most8S3 pisze:w zużytym Q mogłoby być słychać już most itp.
święta racja znaleźć coś fajnego z Q jest ciężko8S3 pisze: Wiadomo, że gdybym znalazł w dobrym stanie to na pewno bym wziął ale Coupe i tak jest dosyć mało i ciężko wybrać dokładnie taki napęd i silnik jak się chce i jeszcze w odpowiedniej cenie.
tutaj też masz rację8S3 pisze:Gdybym szukał sedana lub avanta na pewno szukałbym Q, bo w tych nadwoziach jest spory wybór.
pewnieponczo pisze:
Dred możesz rozwinąć :?:
fakt, nie pomyślałem o tym.owszem mylisz się , a raczej nie piszesz całej prawdy
masa to owszem jedno lecz tylne koła sa napędzane w takim samym stopniu jak przednie 50/50 więc tył w zakręcie jest pchany , a przód ciągnie i to jest właśnei ta magiczna rzecz, która pozwala na dużo więcej niż FWD
I wszystko jasneDRED pisze:poprostu jak się opierasz na drzwiach i niedajboże jesteś "duży" to po pewnym czasie będziesz musiał regulować drzwi bo sie po prostu opuszczą a przy dłuższej exploatacji może już zacząć brakować regulacji <ok>
8S3 pisze:QP wygląda inaczej od tych toczydełek i właśnie to mi się w niej podoba.