Jeżeli siedzisz codziennie u mechanika, to zrób zdjęcia poglądowe z przekładki silnika :mrgreen:largoxxv pisze:franoF1 sie przeklada wiec nie mam jak zrobic foto chce go dopiescic i w tedy fotosie beda na bank juz znosze jajko i codziennie siedze u chlopaków i ich poganiam heheh juz maja mnie dosyc. szuan---- wiem ze tym scigac sie nie bede ale chce bezpiecznie wyprzedzac )) co do linka dzieki to ulatwi bo tylko 3 foto to malo. kazdy o cos prosi a i ja bym pokazal wiecej!!
moja Klaudia '' biała perła 80% projektu ;-)) ;-))''
oj bedziesz zalowal tej przekladki hehehe ja zrobilem 200 KM w cabrio i juz sie przekonalem jak to nadwozie nie nadaje sie do szalenstw cale zawieszenie zrobilem a przodem dalej nosi
pozatym w cabrio ta moc mozna wykorzystac praktycznie tylko na prostej drodze, po zakretach tym nie poszaleje, zero wyczucia przez miekkie nadwozie i bardzo latwo tyl sie slizga. Ja jakbym mogl sie cofnac to bym zdcydowanie wybral coupe quattro
pozatym w cabrio ta moc mozna wykorzystac praktycznie tylko na prostej drodze, po zakretach tym nie poszaleje, zero wyczucia przez miekkie nadwozie i bardzo latwo tyl sie slizga. Ja jakbym mogl sie cofnac to bym zdcydowanie wybral coupe quattro
właśnie o tym pisałem , ale koledzy wiedzą lepiej , bo jeżdżą takimi autami na codzieńClNEK pisze:oj bedziesz zalowal tej przekladki hehehe ja zrobilem 200 KM w cabrio i juz sie przekonalem jak to nadwozie nie nadaje sie do szalenstw cale zawieszenie zrobilem a przodem dalej nosi
pozatym w cabrio ta moc mozna wykorzystac praktycznie tylko na prostej drodze, po zakretach tym nie poszaleje, zero wyczucia przez miekkie nadwozie i bardzo latwo tyl sie slizga. Ja jakbym mogl sie cofnac to bym zdcydowanie wybral coupe quattro
nie dość , że będzie się ślizgać, to auto będzie cholernie "nieokrzesane" przez brak sztywności.
Zobacz na półośki, przeguby i resztę podzespołów to też przydałoby się wymienić na tez eSki , bo inaczej poukręcasz sobie przy tej mocy
niezapominaj też o hamulcach . Mając 270 PS i tarcze 254 to możesz pomażyć o dobrym hamowaniu . raz dwa zagrzejesz heble. Wiem , że to auto ma być robione do lansu , ale jak juz robisz to rób to z głową.
po zmianie silnika , bo to już zacząłeś , zabierz się za całe zawieszenie. Jeśli cokolwiek ma jakikolwiek luz to wymień. Takie podzespoły , o których pisałem wyżej też powymieniaj od razu jak masz auto rozbabrane. Mniej roboty będzie , a prędzej czy później i tak Cię to będzie czekało. Pomyśl też nad większymi tarczami. Rozpórka na przód i tył.
Możesz założyć gaz by butlą dociążyć tył <rotfl> ot taki JOKE.
Na samym końcu zrezaj sobie quattro
działaj , życzę powodzenia.
- Prezesik_lodz
- Forum Audi 80
- Posty: 92
- Rejestracja: 14 lut 2008, 14:43
- Lokalizacja: Łódź/Szczecin
- Kontakt:
Audiczka fajnie wyglada i nawet spodobac sie moze.
Wedlug mnie w ogle nie praktyczna skoro normalnie po naszych polskich kochanych rowniutkich i niewyboistych drogach sie nia nie da jezdzic.
Ja osobiscie bym az tak jej nie obnizyl ale to twoja fura i skoro dobrze ci sie nia jezdzi to oki.
Wyglada super ale sam wyglad to nadal nie wszystko liczy sie chyba tez troszke praktycznosc:) daje twojej niuni 4+ )
Wedlug mnie w ogle nie praktyczna skoro normalnie po naszych polskich kochanych rowniutkich i niewyboistych drogach sie nia nie da jezdzic.
Ja osobiscie bym az tak jej nie obnizyl ale to twoja fura i skoro dobrze ci sie nia jezdzi to oki.
Wyglada super ale sam wyglad to nadal nie wszystko liczy sie chyba tez troszke praktycznosc:) daje twojej niuni 4+ )
DRED HEHEHEHE z tym gazem no to mnie zabiles ale co do napedu quattro to juz sie zastanawialem i powiem ci ze jest to do zrobienia hahaha i moze za dwa lata odwale cabrio 4x4 a co mi tam jesli chodzi o moc to mysle ze jesli bedzie mnie krecilo te 220 koni to na tym poprzestane i faktycznie zajme sie zawiecha od s2 rozporki wiem ze musza byc i to bankowe bo wiem jak on jezdzi teraz a co bedzie po. wasze rady sa potrzebne bo dzieki temu mozna zawsze korygowac swoje zalozania pozdrawiam i piszczcie dalej ps.... jesli ktos posiada tego typu rozporki na kielichy to pisze sie na to!!!
wiem że jest do zrobienia Audi Cabrio z torsenem bo widziałem takie .
Jest z tym związana masa przeróbek , między innymi cięcie podwozia i wstawianie podłogi z coupe quattro tutaj mas zopis takiej przeróbki
pozdrawiam i powodzonka
Jest z tym związana masa przeróbek , między innymi cięcie podwozia i wstawianie podłogi z coupe quattro tutaj mas zopis takiej przeróbki
pozdrawiam i powodzonka
ja mam goscia ktory by sie podja 4x4 ale jakos sobie tego nie wyobrazam w cabrio, po jakims czasie chyba bym drzwi nie otworzyl bo by sie nadwozie u gory zacisnelo
rozporki z tyl sie nie da zalozyc, u nas juz metalowa polka pod schowkiem na dach dziala jak rozporka
nie lepiej i latwiej wsadzic 1.8turbo ? znacznie nowszy i bardziej dostepny silnik a moce podobne mozna zrobic
rozporki z tyl sie nie da zalozyc, u nas juz metalowa polka pod schowkiem na dach dziala jak rozporka
nie lepiej i latwiej wsadzic 1.8turbo ? znacznie nowszy i bardziej dostepny silnik a moce podobne mozna zrobic
Ostatnio zmieniony 20 lut 2008, 11:40 przez ClNEK, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie przesadzaj , musiałbyś po prostu jeździć z zamknietym dachem , nie byłoby problemu lub hardtopik sobie zapodać. Swoją drogą to musze poszukać tego zdjęcia Cabrio z takim dachem , wyglądało to prześlicznie.ClNEK pisze:ja mam goscia ktory by sie podja 4x4 ale jakos sobie tego nie wyobrazam w cabrio, po jakims czasie chyba bym drzwi nie otworzyl bo by sie nadwozie u gory zacisnelo
fakt zapomniałem o tej półeczce z dachem :oops:ClNEK pisze:rozporki z tyl sie nie da zalozyc, u nas juz metalowa polka pod schowkiem na dach dziala jak rozporka
tyle tylko że 3B jest łatwiej wsadzić w miejsce po NG , blok ten sam łapy te same , musisz zrobić tylko troszkę więcej miejsca na osprzęt , na szczęście wylatuje Ci k-jet i masz miejsce na KKK i airboxa.ClNEK pisze:nie lepiej i latwiej wsadzic 1.8turbo ? znacznie nowszy i bardziej dostepny silnik a moce podobne mozna zrobic
zapytaj zresztą Frano jak fajnie zakładać R4 AEB