[B4 ABK sedan] zjawa - sprzedana:(
[B4 ABK sedan] zjawa - sprzedana:(
Chciałbym przedstawić Wam moją audiczkę
Kupiłem ja w lutym 2007 - jest to ABK z 92 roku
Wyposażenie raczej skromne:
- ori spojler aluminiowy
- halogeny
- centralny zamek
- elektr. szyber
- aluski
- na pokładzie LPG II gen.
Tak wyglądała jak ją kupiłem…
Tak jak o nią zadbałem :mrgreen:
Tak na wycieczce w wakacje
Od zakupu przybyło trochę gadżetów:
Audio:
- pionier DEH 2900MP
- przód podszybie dwudrożne alpine
- tył ori dwudrożne aktywne Nokie
- w bagażniku skrzynia Blaupunkt GTB300 + wzmak napędzający tylko skrzynie.
Zawieszenie:
przód zestaw GT Cupline amory + sprężyny -40
tył – amorki GT Cupline na seryjnych sprężynach
Koła:
Zima MIM 15/7” i 185/65x15 Hankook
Lato Borbet T 16/9” i 215/40x16 Toyo Proxes T1
Doszła także skórzana kierownica `32 Supersport
Tak wygląda obecnie ( jak ją umyję to zrobię lepsze foto)
W planach dalsze rezanie w kierunku German Style
Pozdro
edit: 16-03-2008
fotki ze spotu w Poznaniu
edit: 30-08-2008
Kilka nowych fotek mojej taczki
Od ostatnich fotek zrezałem:
- elektrykę przenich szybek
- ringi na zegarach
- wymieniony i pomalowany w końcu błotnik + polerka całego auta
- wyleciały też emblematy z tylnej klapy i pojawiła się wlepa klubowa (dzięki wilu8 )
- przy okazji nowych hamulców pomalowałem zaciski na srebrno
edit grudzień 2008
lampki us :mrgreen:
edit 20-04-2009
Nic tak nie cieszy jak efekt własnej pracy
Ranty po polerce :mrgreen:
Kilka fotek z imprezy :mrgreen:
Kupiłem ja w lutym 2007 - jest to ABK z 92 roku
Wyposażenie raczej skromne:
- ori spojler aluminiowy
- halogeny
- centralny zamek
- elektr. szyber
- aluski
- na pokładzie LPG II gen.
Tak wyglądała jak ją kupiłem…
Tak jak o nią zadbałem :mrgreen:
Tak na wycieczce w wakacje
Od zakupu przybyło trochę gadżetów:
Audio:
- pionier DEH 2900MP
- przód podszybie dwudrożne alpine
- tył ori dwudrożne aktywne Nokie
- w bagażniku skrzynia Blaupunkt GTB300 + wzmak napędzający tylko skrzynie.
Zawieszenie:
przód zestaw GT Cupline amory + sprężyny -40
tył – amorki GT Cupline na seryjnych sprężynach
Koła:
Zima MIM 15/7” i 185/65x15 Hankook
Lato Borbet T 16/9” i 215/40x16 Toyo Proxes T1
Doszła także skórzana kierownica `32 Supersport
Tak wygląda obecnie ( jak ją umyję to zrobię lepsze foto)
W planach dalsze rezanie w kierunku German Style
Pozdro
edit: 16-03-2008
fotki ze spotu w Poznaniu
edit: 30-08-2008
Kilka nowych fotek mojej taczki
Od ostatnich fotek zrezałem:
- elektrykę przenich szybek
- ringi na zegarach
- wymieniony i pomalowany w końcu błotnik + polerka całego auta
- wyleciały też emblematy z tylnej klapy i pojawiła się wlepa klubowa (dzięki wilu8 )
- przy okazji nowych hamulców pomalowałem zaciski na srebrno
edit grudzień 2008
lampki us :mrgreen:
edit 20-04-2009
Nic tak nie cieszy jak efekt własnej pracy
Ranty po polerce :mrgreen:
Kilka fotek z imprezy :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 08 gru 2010, 07:01 przez zjawa, łącznie zmieniany 15 razy.
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
Fajnie ją zrobiłeś.
To co mi się podoba to:
-kolor,
-felgi,
-zawias,
-spojler,
-radio (też mam takie ),
Nie podoba mi się wydech (lepsza byłaby dwururka ale to kwestia gustu).
Powiedz jak jeździ Ci się na tych nowych kołach. Są dosyć szerokie i bardzo niski profil. Pewnie komfort spadł sporo. Dużo ucierpiały osiągi?
To co mi się podoba to:
-kolor,
-felgi,
-zawias,
-spojler,
-radio (też mam takie ),
Nie podoba mi się wydech (lepsza byłaby dwururka ale to kwestia gustu).
Powiedz jak jeździ Ci się na tych nowych kołach. Są dosyć szerokie i bardzo niski profil. Pewnie komfort spadł sporo. Dużo ucierpiały osiągi?
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
Dzięki za miłe słowa
Obniżyłem tylko przód, żeby zachować możliwość wożenia kompletu pasażerów.
Co do ceny to mój kolega zajmuje się sprzedażą więc cena była promocyjna… ale dla klubowiczów też załatwię w dobrej cenie. Występują wersje -40/40, -60/40 i -60/60. Amorki można zamawiać na sztuki, a sprężyny przód, tył. Jakbyś potrzebował to pw.
GT Cupline to taka średnia półka jeśli chodzi o zawieszenie sportowe. Z tego co się dowiedziałem od użytkowników to amorki są bardzo trwałe, a w sprężynie nie ma się co popsuć :mrgreen:MIODEK pisze:Mogłbyś napisać coś więcej o tym zawieszeniu, jaka cena. Tak planuje i myśle co by u siebie nie założyć. Moja wiedza na ten temat jest zerowa i chciałby zaczerpnąć trochę informacji.
Obniżyłem tylko przód, żeby zachować możliwość wożenia kompletu pasażerów.
Co do ceny to mój kolega zajmuje się sprzedażą więc cena była promocyjna… ale dla klubowiczów też załatwię w dobrej cenie. Występują wersje -40/40, -60/40 i -60/60. Amorki można zamawiać na sztuki, a sprężyny przód, tył. Jakbyś potrzebował to pw.
Komfort spadł to prawda, ale po założeniu gleby i tak niewiele go było Ale wszystko zależy od drogi, po mieście trzeba na prawdę uważać na dziury ale za to na w miarę równej trasie komfort wcale nie odbiega od serii. Za to prowadzenie po obniżeniu to rewelacja.. prawie jak gokart :mrgreen: Osiągi raczej nie spadły bo nowe koła maja mniejszą średnicę zewnętrzną od seryjnych więc tym nadrabiają.8S3 pisze:Powiedz jak jeździ Ci się na tych nowych kołach. Są dosyć szerokie i bardzo niski profil. Pewnie komfort spadł sporo. Dużo ucierpiały osiągi?