..::Audi 80 B4 1,9TD by mulczas::.. duuużo nowości str.1
..::Audi 80 B4 1,9TD by mulczas::.. duuużo nowości str.1
Witam wszystkich serdecznie!
W tym temacie chciałbym prowadzić małe foto-story mojej czerwonej niuni. Nabyta 15.03.08 więc jak na razie ok. dwóch tygodni w moich łapach :mrgreen: Postaram się dbać i pieścić ją najbardziej jak tylko potrafię.
Teraz o samym aucie, silnik AAZ, czerwony sedan, rok '93. Wyposarzenie dość kiepskie, w sumie standard, ale wyposarzenie nie jeździ... mam nadzieję, że niedługo się to zmieni.
_____Marzec 2008_______________
Kilka fotek robionych na szybko na brudnym aucie, ale to tylko takie podglądowe żeby było wiadomo o czym mówimy Niedługo postaram się dać lepsze.
Pierwsze rezanko, czyli montaz centralnego zamka:
Wielkie dzięki dla Solskiera za pomoc przy kupnie bolidu i pierwszych modach
_____Czerwiec 2008_______________
Niedługo po zakupie autka zawitały ringi na zegary od Solskiera
Później przyszedł czas na zmianę kołpaków. W ich miejsce zawitały piękne alufelgi 16" od FranoF1 plus oponki Goodyear 205/55/16.
W międzyczasie podczas pucowania i polerki naszło mnie na zlikwidowanie emblematów z tylnej klapy:
Zastanawiam się jeszcze nad wywaleniem znaczka...
Ostatnio miałem kilka dni wolnego w pracy (Strajk Pocztowców :mrgreen: ) więc musiałem to jakoś wykorzystać. Na tapete poszło podświetlenie zegarów na czerwono i wymiana wszystkich żarówek na nowe.
Oczywiście foty podświetlenia nie oddają w 100% tego co jest na żywo.
Auto na dzień dzisiejszy wygląda tak:
Na próbę zakleiłem ramkę grila na czarno i chyba tak zostanie, muszę tylko zakupić odpowiednią do tego celu taśmę.
Następne mody to zabudowa CA oraz malowanie zacisków chamulcowych na czerwono. W piwnicy leżą jeszcze listwy w zderzak do halogenów i kierunków...
_____Wrzesień 2008_______________
Ostatnio trochę pomajstrowałem nad car audio. Po długich przemyśleniach zdecydowałem się na głośniki dwudrożne Helix Dark Blue 62.1. Z pomocą przyszedł AUDI_A6 oraz Oofol którym serdecznie dziękuje Dodam że póki co zestaw gra pod samym radiem JVC KD-S550, z czasem postaram się zmienić radio i wzbogacić zestaw o wzmacniacz i skrzynkę.
Panele w drzwi musiałem wykonać samemu od podstaw. Chciałem żeby wyglądało to jak najbardziej oryginalnie, więc kieszenie w drzwiach zostawiłem ori. Całość wykonana z płyt mdf, obita skajem i sztywno przykręcona śrubami na wylot boczków. Bałem się, że będzie trochę trzeszczeć, ale wszystko się pięknie trzyma. Nie jest to jakieś profi wykonanie, ale jak na moje wymagania wystarcza, postaram się jeszcze trochę to dopracować.
Gwizdki zamontowałem wg pomysłu Solskiera. Są obrotowe, więc można je bez problemu ustawić w stronę słuchacza.
Pierwszy odsłuch był powalający :shock: W porównaniu do oryginalnych pierdziawek po prostu przepaść w technice. Z czasem się przyzwyczaiłem i trochę mi mało Polecam wszystkim, którzy chcą mieć czyste granko.
_____Maj 2009_______________
Dawno nic się tu nie działo, ale to nie znaczy, że nic nie rezałem <ok> Po awarii na forum wcięło mi zdjęcia, więc wklejam te zaległe plus aktualne.
Niedługo po zamontowaniu głośników z przodu i z tyłu, stare JVC zastąpiło nowe Alpine CDE-9874RR, żeby wszystko było pod kolor
Przezornym trzeba być, więc w półce pod kierownicą jest CB Radio Tiger 27 plus antena magnesowa 100cm, montowana na dachu Sirio AS-100. Zestaw bardzo fajny, szczególnie za te pieniądze, dogadać się można.
Tak zawieszałem gruchę jak jechałem w trasę, zawieszałem, ponieważ czarnej dziury już nie ma <ok> ale o tym w dalszej części programu
W lutym trzeba było pomyśleć nad wizją niuni na letnie dni. Wybór padł na zderzak a'la V6. Listwy już miałem, halogeny zamówiłem na Allegro, a ori kierunki kupiłem w sklepie.
Do tego upragnione soczewki <lol>
W ten sam dzień zamówiłem też obrotomierz do TD :mrgreen: Odczekałem kilka dni, w międzyczasie zamówiłem też ringi od Dido, ori kondomki były w nowym zegarku i taki oto efekt uzyskałem po zamontowaniu tego wszystkiego do auta:
Po zamontowaniu halogenów trzeba było zrezać instalację do nich. Z pomocą przyszedł Basu za co jeszcze raz dzięki W środku nowy włącznik, dwie zaślepki i wyłącznik ABS:
Jeszcze w zimie moje Alu kupił kolega 4444, więc trzeba było się rozejrzeć za czymś nowym. Chciałem 17' i akurat się udało, bo kolega sprzedawał OZ, ET35, 8cali modelu nie znam, ale chętnie się dowiem jak ktoś się orientuje Do tego oponki 225/45/17 Michelin, z tego dwie przednie do wymiany, ale czekam na "dostawę towaru". Nie odbyło się bez małej przygody i źle wywarzonych kołach, ale już wszytsko jest tak jak powinno być.
Czym cieplej, tym więcej chce się rezać <ok> W kwietniu za namową Solskiera pokusiłem sie o kit -40/-35 plus sportowe amorki Koni. Do tego wszystkiego remont zawieszenia, czyli wymiana wszystkich końcówek, poduczek, stabilizatorów itp itd, oczywiście wszystkie graty pierwszy sort
Przód -40 Boge, tył -35(?) Weitec i porównanie ori przodu z -40
Pod koniec kwietnia kupiłem wskaźnik ciśnienia doładowania Turbo Boost firmy Auto Gauge. Fotka trochę kiepawa, ale wiadomo przynajmniej jak jest zamontowany:
Jak to bywa, wskaźnik nie montowałem "dla picu", żeby mi się podświetlało , ale po to żeby sprawdzić w jakim stanie jest turbo... to też, ale przede wszystkim żeby zrezać motór :evil: Mała wizyta w garażu, "Operacja Solskier" i testy... Teraz to jest czym śmigać :mrgreen: Turbo pompuje 1,2 bara, daweczka zwiększona, do tego pin z Ducato 2.8, który był już od dłuższego czasu. Teraz pora na IC'ka z TDI albo FIMC... na co się zdecyduje, czas pokaże, muszę przemyśleć wszystkie za i przeciw.
No i dzisiejsza, wiosenna sesyjka zaraz po pastowaniu auta, fotki w dużej rozdzielczości (w sam raz na pulpit ):
Na razie tyle, myślę, że się podoba
W tym temacie chciałbym prowadzić małe foto-story mojej czerwonej niuni. Nabyta 15.03.08 więc jak na razie ok. dwóch tygodni w moich łapach :mrgreen: Postaram się dbać i pieścić ją najbardziej jak tylko potrafię.
Teraz o samym aucie, silnik AAZ, czerwony sedan, rok '93. Wyposarzenie dość kiepskie, w sumie standard, ale wyposarzenie nie jeździ... mam nadzieję, że niedługo się to zmieni.
_____Marzec 2008_______________
Kilka fotek robionych na szybko na brudnym aucie, ale to tylko takie podglądowe żeby było wiadomo o czym mówimy Niedługo postaram się dać lepsze.
Pierwsze rezanko, czyli montaz centralnego zamka:
Wielkie dzięki dla Solskiera za pomoc przy kupnie bolidu i pierwszych modach
_____Czerwiec 2008_______________
Niedługo po zakupie autka zawitały ringi na zegary od Solskiera
Później przyszedł czas na zmianę kołpaków. W ich miejsce zawitały piękne alufelgi 16" od FranoF1 plus oponki Goodyear 205/55/16.
W międzyczasie podczas pucowania i polerki naszło mnie na zlikwidowanie emblematów z tylnej klapy:
Zastanawiam się jeszcze nad wywaleniem znaczka...
Ostatnio miałem kilka dni wolnego w pracy (Strajk Pocztowców :mrgreen: ) więc musiałem to jakoś wykorzystać. Na tapete poszło podświetlenie zegarów na czerwono i wymiana wszystkich żarówek na nowe.
Oczywiście foty podświetlenia nie oddają w 100% tego co jest na żywo.
Auto na dzień dzisiejszy wygląda tak:
Na próbę zakleiłem ramkę grila na czarno i chyba tak zostanie, muszę tylko zakupić odpowiednią do tego celu taśmę.
Następne mody to zabudowa CA oraz malowanie zacisków chamulcowych na czerwono. W piwnicy leżą jeszcze listwy w zderzak do halogenów i kierunków...
_____Wrzesień 2008_______________
Ostatnio trochę pomajstrowałem nad car audio. Po długich przemyśleniach zdecydowałem się na głośniki dwudrożne Helix Dark Blue 62.1. Z pomocą przyszedł AUDI_A6 oraz Oofol którym serdecznie dziękuje Dodam że póki co zestaw gra pod samym radiem JVC KD-S550, z czasem postaram się zmienić radio i wzbogacić zestaw o wzmacniacz i skrzynkę.
Panele w drzwi musiałem wykonać samemu od podstaw. Chciałem żeby wyglądało to jak najbardziej oryginalnie, więc kieszenie w drzwiach zostawiłem ori. Całość wykonana z płyt mdf, obita skajem i sztywno przykręcona śrubami na wylot boczków. Bałem się, że będzie trochę trzeszczeć, ale wszystko się pięknie trzyma. Nie jest to jakieś profi wykonanie, ale jak na moje wymagania wystarcza, postaram się jeszcze trochę to dopracować.
Gwizdki zamontowałem wg pomysłu Solskiera. Są obrotowe, więc można je bez problemu ustawić w stronę słuchacza.
Pierwszy odsłuch był powalający :shock: W porównaniu do oryginalnych pierdziawek po prostu przepaść w technice. Z czasem się przyzwyczaiłem i trochę mi mało Polecam wszystkim, którzy chcą mieć czyste granko.
_____Maj 2009_______________
Dawno nic się tu nie działo, ale to nie znaczy, że nic nie rezałem <ok> Po awarii na forum wcięło mi zdjęcia, więc wklejam te zaległe plus aktualne.
Niedługo po zamontowaniu głośników z przodu i z tyłu, stare JVC zastąpiło nowe Alpine CDE-9874RR, żeby wszystko było pod kolor
Przezornym trzeba być, więc w półce pod kierownicą jest CB Radio Tiger 27 plus antena magnesowa 100cm, montowana na dachu Sirio AS-100. Zestaw bardzo fajny, szczególnie za te pieniądze, dogadać się można.
Tak zawieszałem gruchę jak jechałem w trasę, zawieszałem, ponieważ czarnej dziury już nie ma <ok> ale o tym w dalszej części programu
W lutym trzeba było pomyśleć nad wizją niuni na letnie dni. Wybór padł na zderzak a'la V6. Listwy już miałem, halogeny zamówiłem na Allegro, a ori kierunki kupiłem w sklepie.
Do tego upragnione soczewki <lol>
W ten sam dzień zamówiłem też obrotomierz do TD :mrgreen: Odczekałem kilka dni, w międzyczasie zamówiłem też ringi od Dido, ori kondomki były w nowym zegarku i taki oto efekt uzyskałem po zamontowaniu tego wszystkiego do auta:
Po zamontowaniu halogenów trzeba było zrezać instalację do nich. Z pomocą przyszedł Basu za co jeszcze raz dzięki W środku nowy włącznik, dwie zaślepki i wyłącznik ABS:
Jeszcze w zimie moje Alu kupił kolega 4444, więc trzeba było się rozejrzeć za czymś nowym. Chciałem 17' i akurat się udało, bo kolega sprzedawał OZ, ET35, 8cali modelu nie znam, ale chętnie się dowiem jak ktoś się orientuje Do tego oponki 225/45/17 Michelin, z tego dwie przednie do wymiany, ale czekam na "dostawę towaru". Nie odbyło się bez małej przygody i źle wywarzonych kołach, ale już wszytsko jest tak jak powinno być.
Czym cieplej, tym więcej chce się rezać <ok> W kwietniu za namową Solskiera pokusiłem sie o kit -40/-35 plus sportowe amorki Koni. Do tego wszystkiego remont zawieszenia, czyli wymiana wszystkich końcówek, poduczek, stabilizatorów itp itd, oczywiście wszystkie graty pierwszy sort
Przód -40 Boge, tył -35(?) Weitec i porównanie ori przodu z -40
Pod koniec kwietnia kupiłem wskaźnik ciśnienia doładowania Turbo Boost firmy Auto Gauge. Fotka trochę kiepawa, ale wiadomo przynajmniej jak jest zamontowany:
Jak to bywa, wskaźnik nie montowałem "dla picu", żeby mi się podświetlało , ale po to żeby sprawdzić w jakim stanie jest turbo... to też, ale przede wszystkim żeby zrezać motór :evil: Mała wizyta w garażu, "Operacja Solskier" i testy... Teraz to jest czym śmigać :mrgreen: Turbo pompuje 1,2 bara, daweczka zwiększona, do tego pin z Ducato 2.8, który był już od dłuższego czasu. Teraz pora na IC'ka z TDI albo FIMC... na co się zdecyduje, czas pokaże, muszę przemyśleć wszystkie za i przeciw.
No i dzisiejsza, wiosenna sesyjka zaraz po pastowaniu auta, fotki w dużej rozdzielczości (w sam raz na pulpit ):
Na razie tyle, myślę, że się podoba
Ostatnio zmieniony 03 maja 2009, 18:49 przez mulczas, łącznie zmieniany 6 razy.
- Daniello85
- Audi 80 Klub
- Posty: 793
- Rejestracja: 06 mar 2007, 10:27
- Lokalizacja: Zgorzelec
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
marcinelk13 pisze:bardzo ładna audiolka ! czy AAZ nie jest troche za słaby ?
Juz wsadziłem w niego łapy i AAZ w tym momencie objedzie 1Z Dzisiaj zmeczymy centralny, kolega wypastuje auto bo jednak na zywo tego brakuje i bedzie malinkaArczizioom pisze:Ładna sztuka. Jak dla mnie to brakuje jej literki "I" w opisie siknika ale poza tym extra.
Ładnie się prezentuje. Miałem okazję jechać kiedyś jako pasażer w takim AAZ. W 4 osoby na pokładzie nawet nieźle szedł <ok> Nie wiem, czy tam turbo było zużyte, czy tak powinno być ale cały czas, przy przyspieszaniu było słychać świst turbiny. To ponoć oznaka, że turbo pada- tak słyszałem. U Ciebie też tak jest?