[Audi 80 B4 Competition][SWAP] by Słonik
Trzeba przyznać ... piękny model i widziałem na żywo i mogę zagwarantować ze kolega dba i będzie długo służyć w tak ładnym stanie
<rotfl>
<rotfl>
Ostatnio zmieniony 01 cze 2013, 18:49 przez Ra_bu, łącznie zmieniany 1 raz.
Sküll, since you like the mark in black you have it paint him in this way, I have nothing against, perhaps I will do something as I in the past you will invent <pijaczek>
8S3, w Łodzi nie studiuje ale często bywam, o tej pod Politechniką chłopaki już mi kiedyś donieśli, to nie moja ale tez Compi.
[ Dodano: 2008-05-16, 14:07 ]
Dawno nic nowego nie było wiec czas na mała aktualizacje. Audik prawie miesiąc odpoczywał po malej stłuczce (klosz lampy, kierunek, halogen i pęknięty zderzak - tyle się popsuło), z racji tego ze dwa razy tego samego nie lubię rozbierać wiec od razu było zrobione to co było trzeba zrobić czyli przednie błotniki, parę rzeczy w zawieszeniu (teraz wreszcie przestało coś stukać, zostały wymienione poduszki Macphersona na Lemfordera i łączniki stabilizatora FebiBilstein), zabezpieczone zostało to i tamto, poskładane do kupy i Compi znowu jeździ :mrgreen: .
Oczywiście nie obyło się bez zmian, ramki w lampach, kierunki i halogeny zmieniły kolor na czarny matowy. Halogeny zostały wyposażone w żarówki Osram Night Breaker, świecą świetnie <ok> .
Końcowy tłumik został zmieniony na przelotowy odpowiednik o średnicy przelotu 2", w połączeniu z reszta o średnicy 2,5" i seryjnym tłumikiem środkowym jest głośniej, dużo głośniej ale tragedii nie ma, w osiągach wiele to nie zmieniło ale to co czuć to lepiej się wkręca i szybciej reaguje na pedał gazu.
Poza tym na montaż czekają tylne łożyska SKF.
Całość została potraktowana pasta polerska i woskiem, mały wypad w plener i sesja a oto jej efekty
, , , , , , , , , , , , , ,
8S3, w Łodzi nie studiuje ale często bywam, o tej pod Politechniką chłopaki już mi kiedyś donieśli, to nie moja ale tez Compi.
[ Dodano: 2008-05-16, 14:07 ]
Dawno nic nowego nie było wiec czas na mała aktualizacje. Audik prawie miesiąc odpoczywał po malej stłuczce (klosz lampy, kierunek, halogen i pęknięty zderzak - tyle się popsuło), z racji tego ze dwa razy tego samego nie lubię rozbierać wiec od razu było zrobione to co było trzeba zrobić czyli przednie błotniki, parę rzeczy w zawieszeniu (teraz wreszcie przestało coś stukać, zostały wymienione poduszki Macphersona na Lemfordera i łączniki stabilizatora FebiBilstein), zabezpieczone zostało to i tamto, poskładane do kupy i Compi znowu jeździ :mrgreen: .
Oczywiście nie obyło się bez zmian, ramki w lampach, kierunki i halogeny zmieniły kolor na czarny matowy. Halogeny zostały wyposażone w żarówki Osram Night Breaker, świecą świetnie <ok> .
Końcowy tłumik został zmieniony na przelotowy odpowiednik o średnicy przelotu 2", w połączeniu z reszta o średnicy 2,5" i seryjnym tłumikiem środkowym jest głośniej, dużo głośniej ale tragedii nie ma, w osiągach wiele to nie zmieniło ale to co czuć to lepiej się wkręca i szybciej reaguje na pedał gazu.
Poza tym na montaż czekają tylne łożyska SKF.
Całość została potraktowana pasta polerska i woskiem, mały wypad w plener i sesja a oto jej efekty
, , , , , , , , , , , , , ,
Ostatnio zmieniony 01 cze 2013, 19:04 przez Słonik, łącznie zmieniany 1 raz.