Audi Coupe quattro '85 2.2 Turbo 10V
Audi Coupe quattro '85 2.2 Turbo 10V
Audi Coupe quattro '85 2.2T (szacunkowo 200ps)
Modyfikacje:
- silnik MC z turbosprężarką K24, sterowany MAC-14 z programem na 0,7 bar;
- 2,5 calowy wydech;
- utwardzone zawieszenie -35/-35;
- intercooler (zaadoptowany z silnika 2.8TDi) idealnie wpasowany pod atrapę;
- nawiercane i frezowane tarcze hamulcowe;
- ogumienie 195/50R15.
Samochód posiadam od dwóch lat, a sam projekt ukończyłem w kwietniu ubiegłego roku i od tego momentu autem jeżdżę. W aucie wymienione zostały praktycznie wszystkie elementy zawieszenia, cały układ hamulcowy etc. Niestety prawdopodobnie w najbliższym czasie będę musiał się z nim rozstać.
Modyfikacje:
- silnik MC z turbosprężarką K24, sterowany MAC-14 z programem na 0,7 bar;
- 2,5 calowy wydech;
- utwardzone zawieszenie -35/-35;
- intercooler (zaadoptowany z silnika 2.8TDi) idealnie wpasowany pod atrapę;
- nawiercane i frezowane tarcze hamulcowe;
- ogumienie 195/50R15.
Samochód posiadam od dwóch lat, a sam projekt ukończyłem w kwietniu ubiegłego roku i od tego momentu autem jeżdżę. W aucie wymienione zostały praktycznie wszystkie elementy zawieszenia, cały układ hamulcowy etc. Niestety prawdopodobnie w najbliższym czasie będę musiał się z nim rozstać.
Nie małżonka... kredyt :mrgreen:DRED pisze:Cześć Michale
przestań gadać o sprzedawaniu , chyba ,że małżonka już Cię tak ciśnie
fajne autko szkoda , że z 10V
Oj przecież się mojej pasji nie wyzbywam - mam jeszcze nad czym dłubać w garażu
Jak dla mnie 10VT w tej budzie spokojnie wystarcza i przy tych silniczkach zostanę
- Grzegorzbielsko
- Forum Audi 80
- Posty: 647
- Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Grzegorzbielsko
- Forum Audi 80
- Posty: 647
- Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
- Lokalizacja: bielsko-biała