[B3 11.90 1,6 TD Intercooler] Labiel prezentuje
Proponuję pojeździj po szrotach, albo popytaj na forum Na pewno ktoś ma na zbyciu oryginalne (albo podróbki) kratki do zderzaka. Ja w swoim maleństwie kochanym nie miałem żadnej - ostatnio kolega Kunik podrzucił mi 2 krateczki, bo mu zalegały (dużą i tą z wycięciem na zaczep do holowania). Na razie założyłem tylko środkową, gdyż z jedną boczną jeździć trochę wiocha :] Na allegro zamienniki tej bocznej można dostać po 10 złLabiel pisze:oczywiście trzeba coś też zrobić z brakującą kratką w zderzaku. Zbieram się i zbieram żeby to zrobić i nigdy nie mam czasu. Planuje wstawić tam zamiast orginalnej siatkę alu (czarną) tak żeby jak najmniej się to rzucało w oczy. Trzeba by do tej siatki dorobić jakąś ramkę i może będzie dobrze. Tylko trzeba to jakoś tak zrobić żeby wiochą nie leciało bo wieśtuningu to ja nie chce. No ale to wszystko na wiosnę po obronie pracy.
A co do niuni samej w sobie... piękna!
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Hehe spoko, raczej nie sprzedam :mrgreen: Nudziło mi się kiedyś w pracy więc ją wystawiłem ale dałem "cene zaporową" tak aby przypadkiem jej nie sprzedać, no chyba że.... Ale narazie raczej się jej nie pozbędę. Za dobrze mi się spisuje :mrgreen:spiczi pisze:Ładna fura i właśnie widzę że stoi na allegro do sprzedania. Czemu się pozbywasz? Czyżbyś kupował c4??
A co do C4 to może na przyszłą wiosę 8-)
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Zbliża się zima, więc postanowiłem zająć się czymś co miałem zrobić już dawno. Mianowicie konserwacją tego co jest pod tylnym zderzakiem, oraz wnętrzem bagażnika. Niestety lata wody, piachu i błota dały o sobie znać i doprowadziły do tego że w jednym miejscu przegniła mi blacha. Coś nie spotykanego w Audi, ale jednak.
Dodatkowo swego czasu walczyłem z wodą w bagażniku co też miało negatywny wpływ na niego.
Ale nadszedł czas zabrać się za to. Co do przegnitej blachy to na szczęście półautomat stał w garażu, więc starszy zaraz mi wspawał w to miejsce taką blachę, że raczej już za żywotu tego auta nie przegnije. Blacha wokoło była wszędzie zdrowa, tylko ten trójkątny element niestety nie. Od zewnątrz szlifował to piach z wodą, dodatkowo w tym miejscu w bagażniku musiała zbierać się woda i efekt taki a nie inny.
Prace zacząłem oczywiście od oczyszczenia wszystkiego co będzie malowane. W miejscach gdzie były drobne ogniska rdzy, po dokładnym oczyszczeniu zastosowałem ocynk w spreju. Nie wiem jaka jest jego skuteczność, ale nie chciałem kłaść baranka na gołą blachę.
Po oklejeniu auta można było zacząć kładzenie baranka.
Po nałożeniu baranka i delikatnym jego przyschnięciu na całość nałożyłem jeszcze czarny lakier. Zapobiegnie to trochę przyleganiu kurzu do baranka i jego siwieniu.
Dodatkowo swego czasu walczyłem z wodą w bagażniku co też miało negatywny wpływ na niego.
Ale nadszedł czas zabrać się za to. Co do przegnitej blachy to na szczęście półautomat stał w garażu, więc starszy zaraz mi wspawał w to miejsce taką blachę, że raczej już za żywotu tego auta nie przegnije. Blacha wokoło była wszędzie zdrowa, tylko ten trójkątny element niestety nie. Od zewnątrz szlifował to piach z wodą, dodatkowo w tym miejscu w bagażniku musiała zbierać się woda i efekt taki a nie inny.
Prace zacząłem oczywiście od oczyszczenia wszystkiego co będzie malowane. W miejscach gdzie były drobne ogniska rdzy, po dokładnym oczyszczeniu zastosowałem ocynk w spreju. Nie wiem jaka jest jego skuteczność, ale nie chciałem kłaść baranka na gołą blachę.
Po oklejeniu auta można było zacząć kładzenie baranka.
Po nałożeniu baranka i delikatnym jego przyschnięciu na całość nałożyłem jeszcze czarny lakier. Zapobiegnie to trochę przyleganiu kurzu do baranka i jego siwieniu.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Czyli nie zamierasz rozstać się z autkiem chyba nigdy :?: <mikolaj> i tak powinno być. A co do tego miejsca co Ci przerdzewiało to miałem podobnie, ale dziury na wylot na szczęscie tam nie byłoLabiel pisze:W planach mam jeszcze danie w tym miejscu jakiegoś plastikowego zabezpieczenia, tak aby piach spod opon walił w plastik a nie w karoserie. Bo za 10 lat nie chce mieć powtórki z rozrywki
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Hehe. Kiedyś będzie trzeba. Myślałem sobie wcześniej nad zmianą na inne Audi na wniosę, ale chyba jednak pozostanę jeszcze jakiś czas przy mojej B3, tym bardziej że ceny aut poszły nie co w duł. A na wiosnę/lata zamiast o nowym Audi pomyślę o "usamodzielnieniu się" :mrgreen:spiczi pisze:Czyli nie zamierasz rozstać się z autkiem chyba nigdy
... Masz rację Labiel nieraz są ważniejsze rzeczy niż auto :mrgreen:Labiel pisze:Hehe. Kiedyś będzie trzeba. Myślałem sobie wcześniej nad zmianą na inne Audi na wniosę, ale chyba jednak pozostanę jeszcze jakiś czas przy mojej B3, tym bardziej że ceny aut poszły nie co w duł. A na wiosnę/lata zamiast o nowym Audi pomyślę o "usamodzielnieniu się" :mrgreen:spiczi pisze:Czyli nie zamierasz rozstać się z autkiem chyba nigdy
Ale jak się z tym uporasz to wkładaj FMIC i rób Gov Moda to się sprawdzimy przy najbliższej okazji 8-)