Audi 80 V6 + nowy nabytek TDI :)
Coś tam nadal stuka ale ponoć te silniki z początku produkcji tak mają... Co nie oznacza że daje za wygranąwilli pisze: ps. dalej stuka ci coś w silniczku czy już się dotarło?
8S3 pomyślimy na wiosnę :mrgreen:
Swojego czasu w aucie były założone sportowe sprężyny zglebiające H&R ale było tak strasznie nisko że nie dało się jeździć... Nie mam pojęcia dlaczego tak było ale na wysokości drzwi kierowcy pod próg nie mogłem wsadzić nawet telefonu :roll: Pierwszy dzień po założeniu sprężyn przytarłem podwoziem kilka razy i to dosyć mocno... Możliwe że na wiosnę zrobię drugie podejście do obniżenia auta. Na razie niuńka jest na setupie zimowym i czekamy na pierwszy śnieg
- Daniello85
- Audi 80 Klub
- Posty: 793
- Rejestracja: 06 mar 2007, 10:27
- Lokalizacja: Zgorzelec
no Mariusz wkoncu aktualizacja widziałem wszystko na zywo i jest super silnik pieknie pracuje niewiem o co ci chodzi dzwiek tłumika tez jak najbardziej fajny wiec nienazekaj hehe a co do gleby to tez niewiem czemu tak twoja niunka nisko siadła bo springi były na ok-60, ale na wiosne cos sie pomysli nad glebą do ciebie :mrgreen:
To chyba przewrażliwienie na punkcie auta :mrgreen:Daniello85 pisze:widziałem wszystko na zywo i jest super silnik pieknie pracuje niewiem o co ci chodzi
Coś mi się obiło że V6 fabrycznie było niższe :-> to fabryka -20mm + do tego springi -60mm mogło dać w sumie -80mm i może dlatego było aż tak tragicznie... :roll:Daniello85 pisze:tez niewiem czemu tak twoja niunka nisko siadła bo springi były na ok-60
No tak :lol: :mrgreen: Szczerze to nie mam pojęcia dlaczego było tak tragicznie... I jeszcze ten przód wyżej niż tył... :roll: Trzeba będzie poszukać jakiegoś zestawu -30 mm i powinno być ok.AUDI_A6 pisze:hehehe jak masz fabryczne obniżenie o 20mm to je wywalasz a wrzucasz 60mm, to się nie sumuje :mrgreen:
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
Jeżeli można wiedzieć poproszę pw z kosztami remontu :-> Widać autko zostało doinwestowane więc posłuży ci dłuższy czas tylko cieszyć się jazdą. Kolekor wydechowy z jednym katem występował w 2,8 jak i w 2,6. Napisz proszę (albo nagraj) jak brzmi ten tłumik końcowy i ile cię kosztował? Pozostało ci już tylko odkładać na zderzaczki <ok>
Ps: gdzie zgubiłeś blaszke z logo na prawym błotniku :-> Pozdrawiam
Ps: gdzie zgubiłeś blaszke z logo na prawym błotniku :-> Pozdrawiam
Poszło PWhołard pisze:Jeżeli można wiedzieć poproszę pw z kosztami remontu
Mam gdzieś filmik ale nagrany komórką całkiem inaczej brzmi na żywo niż na filmiku.hołard pisze:Napisz proszę (albo nagraj) jak brzmi ten tłumik końcowy i ile cię kosztował?
Tłumik końcowy kosztował mnie 250 zł i jak na razie jestem zadowolony <ok>
Znaczek już jest na swoim miejscuhołard pisze:Ps: gdzie zgubiłeś blaszke z logo na prawym błotniku :->
Zapraszam na 1 stronę wątku - mały update :mrgreen:
- Daniello85
- Audi 80 Klub
- Posty: 793
- Rejestracja: 06 mar 2007, 10:27
- Lokalizacja: Zgorzelec