Audi 80 B3 Sport Edit. 2.0 16V | 240 km/h ??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 196
- Rejestracja: 26 maja 2008, 07:04
- Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontakt:
seryjnie bylo 140 ale wiem ze cos bylo robione bo jak zmieniali mi lancuszek na walkach rozrzadu to wiem ze te walki nie sa seryjne do tego silnika w audi i wiem ze cos tam jescze bylo robione bo jak kupowalem w niemczech to mi deutsch mowil ze w silniku cos bylo robione, nie wiem bo niemieckiego nie znam wiec nie zrozumialem o co mu chodzilo.. wiec moze ma wiecej niz te 140 kucy.. a co do predkosci to fotki mowia same za siebie jest prawie 220 przy niecalych 6 tysiacach obrotow.. wiec pomysli, policz i moze Ci wyjdzie PRAWIE 250 km/h a i nie ze sie rzucam czy cos poprostu bronie swoich racji.. pozdrawiam noorbi
- Darek 80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 120
- Rejestracja: 15 maja 2007, 19:03
- Lokalizacja: Bełchatów
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
panowie bez obrazy, fajnego masz tego szport ediszyna ale tak na zdrowy rozsądek, skrzynia by tyle nie pocisła... poprostu przełożenia są za krótkie, a blokady(ogranicznika) chyba jeszcze w tamtych latach nie było
oczywiście może Ci pokazać że zapinkalasz 250km/h ale tak naprawde będzie to 200... zapytasz czemu? a to temu że budzik możebyć już wiekiem kopnięty, rozmiar kół inny niż przewidział producent i inne pierdoły...
pozdrawiam szybkiego kierownika :lol:
bajos
oczywiście może Ci pokazać że zapinkalasz 250km/h ale tak naprawde będzie to 200... zapytasz czemu? a to temu że budzik możebyć już wiekiem kopnięty, rozmiar kół inny niż przewidział producent i inne pierdoły...
pozdrawiam szybkiego kierownika :lol:
bajos
-
- Forum Audi 80
- Posty: 196
- Rejestracja: 26 maja 2008, 07:04
- Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontakt:
OK, skoro mam "kopniety czasem" licznik to dlaczego jak jade 80 km/h to na suszarce policyjnej tez jest 80 km/h ?? co do kolek to jakbys nie zauważył autko toczy sie na ori speedline felachi i oponkach 205/50 - to latem, a zima tak jak teraz na ori stalowkach.. wiec nie ma mowy o przeklamaniach zwiazanych z licznikiem i kolami.. a predkosc 200 - 250 da sie rozroznic na oko po znikajacych za toba mijanych wczesniej punktach..
spoko spoko caly czas mysle o innych dlatego mowie ze jak sie zrobi cieplej i jak nadarzy sie okazja na wycisniecie wiecej z autka.. pozdrawiam i oby do wiosny..Darek 80b3 pisze:Tylko kolego pomysl najpierw o sobie i innych użytkownikach dróg,zanim będzie za późno
- przemko1982
- Audi 80 Klub
- Posty: 756
- Rejestracja: 04 lip 2008, 08:47
- Lokalizacja: Dolní Slezsko
Panowie myślcie co chcecie ale zdrowy 6A w ośce wycisnie 230kmh a jesli kolega mói że ma zmienione wałki i coś tam jeszcze dłubnięte to czemu ma nie pocisnac 250kmh. Ktoś tam napisał że silnik sie nie kreci do końca, jak sie nei kreci do końca to po co jest odcięcie <ok> a czy na ostatnim biegu sie kreci do konca :?: Hmm większosci pewnie drogi braklo zeby sprawdzic, to wam powiem, seria sie nie kreci, jak jest dlubniety to sie zakreci bez problemu, nie jeden licznik zamknał <ok>
co tu duzo gadac... mam juz druga 2.0 16v z napedem na przod i w 5 osob lecialem na trasie wawa skierki niecale 230km/h trwalo wiecznosc ale dalo rade, wczesniejsza sport jechalem sam 234 km/h i lajtowo mozna cos takiego zrobic.. ludzie lataja 90 konnymi oooo po 200km/h zatem te prawie 50 konikow wiecej spokojnie rozpedzi to autko tym bardziej ze 200km/h osiaga na 4 biegu ale nie wiem dlaczego producent napisal ze max to 208km/h :lol: .nie sadze jednak ze da rade pojechac 250km/h majac tylko 137km bo mi sie nie udalo a mam silnik po generalce. pozdrowionka