Audi 4000q, juz niedlugo TQ by Asior
Dzieki wszystkim za mile slowa...
K2... Auto zgnite dawno pociete...wzialem z niej tylko kilka podzespolow... buda z klatka to jest podstawa do roboty... niebita(na taka wyglada), bardzo zdrowa i przygotowana pod duze moce...
Ktos wspomnial o robieniu auto na klasyka, elektryki itd...
ja ide w innym kierunku i od razu mowie... auto ma byc bez kompromisow... glosne, szybkie, bezpieczne, a wyglad mam akurat na szarym koncu... Niestety chcac zrobic naprawde mocne auto w tej budzie, aby bylo bezpieczne i buda sie szybko nie rozleciala, nie da sie zrobic typowego klasyka... Poza tym do jazdy na codzien mam klasyka Audi V8:P
narazie jest maly zastoj jesli chodzi o prace...czekam na wolny garaz,... potem juz jedziemy ostro z koksem...
Co do hebli...jak wspomnialem...auto bedzie uzytkowane sporadycznie...zadko bedzie osiagalo wysokie predkosci... bedzie lekkie, wiec podejrzewam, ze przy predkosciach do 140 po kilku hamowaniach i tak hamulce powinny sie zblokowac... trwaja poszukiwania jakiegos duzego serwa...
Co do kasy... niestety to zostaje moja slodka tajemnica... mowiac szczerze... wole nie liczyc, bo to moze mi odjac checi, a nie o to tutaj chodzi...
K2... Auto zgnite dawno pociete...wzialem z niej tylko kilka podzespolow... buda z klatka to jest podstawa do roboty... niebita(na taka wyglada), bardzo zdrowa i przygotowana pod duze moce...
Ktos wspomnial o robieniu auto na klasyka, elektryki itd...
ja ide w innym kierunku i od razu mowie... auto ma byc bez kompromisow... glosne, szybkie, bezpieczne, a wyglad mam akurat na szarym koncu... Niestety chcac zrobic naprawde mocne auto w tej budzie, aby bylo bezpieczne i buda sie szybko nie rozleciala, nie da sie zrobic typowego klasyka... Poza tym do jazdy na codzien mam klasyka Audi V8:P
narazie jest maly zastoj jesli chodzi o prace...czekam na wolny garaz,... potem juz jedziemy ostro z koksem...
Co do hebli...jak wspomnialem...auto bedzie uzytkowane sporadycznie...zadko bedzie osiagalo wysokie predkosci... bedzie lekkie, wiec podejrzewam, ze przy predkosciach do 140 po kilku hamowaniach i tak hamulce powinny sie zblokowac... trwaja poszukiwania jakiegos duzego serwa...
Co do kasy... niestety to zostaje moja slodka tajemnica... mowiac szczerze... wole nie liczyc, bo to moze mi odjac checi, a nie o to tutaj chodzi...
- grabara 80
- Forum Audi 80
- Posty: 207
- Rejestracja: 09 sty 2009, 14:23
- Lokalizacja: LTM
No no podziwiam za zaangażowanie :mrgreen: to i tak jest zaj... sprzęt a po tych remontach to będzie dopiero rakieta :mrgreen: powodzenia - z niecierpliwością czekam na efekt końcowy :-o :mrgreen: już sobie wyobrażam jak audianka będzie błyszczeć i jeszcze ten ulatniający się zapach świerzego lakierku :mrgreen:
Fotki beda pojawiac sie wraz z postepowaniami... wszystko jest kwestia kasy... niestety powoli sie ona konczy,a taki projekt tani niestety nie jest...wszystko jest kwestia podejscia... ja jestem detalista i lubie miec wszystko przy aucie zrobione dobrze...dlatego wole dluzej robic auto, ale na nowych bardzo dobrych i nawet lepszych czesciach ;p