oczywiscie, ze nie porownuje. ale wydaje mi sie, ze twoja wypowiedz jest nie fair. krytykujesz go za to, ze ma wizje i checi. a czy ciebie ktos krytykowal za wizje zrobienia z abt czegos zupelnie innego? wlozyles i wkladasz kase w auto ktore nigdy ci sie nie zwroci i nie oszukujmy sie, nie jest tego warte. ale wiekszosc, m.in. ja podziwiam twoj zapal i wyniki ciezkiej pracy. sa ludzie ktorzy lubia widziec gdy auto odzywa. z tego co widze to Duo do nich nalezy. doprowadzil swoje poprzednie b4 do stanu jaki go satysfakcjonowal i chce jeszcze...dla mnie to zrozumiale. jesli o mnie chodzi to koniec ot. mam nadzieje, ze nikogo nie urazilem. pozdrawiamFranoF1 pisze:i proszę Cie nie porównuj samochodu Duo do mojego.
B4 NG by Duo.. ALUETT RONDELL BBS RS str. 1 i 7
Każdy dobrze o tym wie, nikt tutaj nie nakazuje Łukaszowi, co ma zrobić, tylko kilku ludzi zadało pytania i czeka na odpowiedz autora tematu.Metal pisze:Bez sensu piszecie wszyscy ... zawsze sami powtarzacie " twój cyrk twoje małpy" więc to jego sprawa co kupił za jakiś czas powiecie ale sliczny wóz Duo
- przemko1982
- Audi 80 Klub
- Posty: 756
- Rejestracja: 04 lip 2008, 08:47
- Lokalizacja: Dolní Slezsko
Troche niktórzy tutaj mylą pojęcia, starszych aut takich jak b3,b4 (ng, abk, abt itp), wg mnie szuka się w jak najlepszym stanie blacharskim i po jak najmniejszej liczbie "przygód". Co za różnica czy silnik jest zatarty, bierze olej czy jeszcze co inneo skoro taki silnik można kupic za GROSZE.
Co do części na aucie, to spoko jest tylko tylny zderzak. Soczewki i zderzak S2 można znaleźć w dużo lepszych pieniądzach niż ktośtam wczesniej powiedzial ( ja za swoje soczewki i zderzak kompletny z kratkami i halogenami dałem łącznie 1300 złoty z czego sprzedalem halogeny i kierunki).
Co do cen które podalem (3 tyś zł) to nie sprecyzowalem, chodziło mi o b3q, że można znaleźć w takich pieniądzach.
Skoro duo ma na tyle pieniędzy żeby bawić sie w takie projekty to spoko <ok> napewno będe przeglądal co z tego wyszło.
Co do części na aucie, to spoko jest tylko tylny zderzak. Soczewki i zderzak S2 można znaleźć w dużo lepszych pieniądzach niż ktośtam wczesniej powiedzial ( ja za swoje soczewki i zderzak kompletny z kratkami i halogenami dałem łącznie 1300 złoty z czego sprzedalem halogeny i kierunki).
Co do cen które podalem (3 tyś zł) to nie sprecyzowalem, chodziło mi o b3q, że można znaleźć w takich pieniądzach.
Skoro duo ma na tyle pieniędzy żeby bawić sie w takie projekty to spoko <ok> napewno będe przeglądal co z tego wyszło.
Kurde zalatw... Szukajcie poprostu codziennie 2 razy dziennie allegro, auta na części, dużo rzeczy da się znaleźć w super pieniądzach. Tylko trzeba odrazu kupować z miejsca a nie zastanawiać sie. Do tego kupilem kierownice z V6 za 70 złoty <ok>Metal pisze:labek pisze:ja za swoje soczewki i zderzak kompletny z kratkami i halogenami dałem łącznie 1300 złoty z czego sprzedalem halogeny i kierunki).
Labek to załawt mi soczewki w dobrej cenie :mrgreen:
P.S.
Ostatnio była na allegro kierownica AUDI SPORT za 80 złoty, poszla w 1 dzień.
nie było mnie jeden wieczór na forum i .. :mrgreen: przeczytałem wszystkie posty jednym duszkiem i już piszę odpowiedzi na pytania, które po drodze zauważyłem ..
po 1. Poprzednie auto było w stanie mega igła można powiedzieć. Takiego szukałem i takie znalazłem po pewnym czasie. Szukając auta wówczas już miałem wizję na projekt, który mogliście śledzić przez ostatni czas. Kupując auto nastawiałem się w 100% na styling więc nie skupiałem się na silniku wiedząc, że auto bedzie nisko ziemi na szerokich kołach więc osiąganie przyspieszeń i prędkości nie było mi wówczas w głowie. Znalało się auto po 1. właścicielu w 100% bezwapadkowe i bezstłuczkowe :mrgreen: w oryginlanym lakierze po 140 tys przebiegu z wszystkimi książkami z wizualnym stanem maxymalnie możliwie dobrym, dlatego zostało zakupione. Przez okres posiadania zacząłem wprowadzać w życie projekt, o któym zawsze marzyłem, projekt swojego życia zbierając części przez bardzo długi czas po całym można powiedzieć świecie. Doszło do tego iż powastało całkiem fajne auto i nazbierało sie bardzo dużo różnych części ( których zasób wciąż się powiększa )i tu powstał zwrot w tej historii ponieważ uznałem, że przyjdzie moment kiedy to ABK zacznie mi ciążyć, i potrzebuję V6 .. po przemyśleniu sprawy i podliczeniu kosztów wyszło, że lepiej organizacyjnie oraz finansowo będzie sprzedać seryne ABK i znaleźć igłe V6, które zastąpi poprzednie auto w projekcie. Auta takiego cały czas szukam .. powoli ponieważ są pewne wymagania z mojej strony, którym ciężko podołać Reasumując podchodzę do tematu tak, że nie sprzedałem auto, tylko kontunułuję projekt życia czyli jak sie uda to już niedługo come back z grnatowym sedanem, którego "już znacie" z tym, że V6
i wreszcie po 2. jakby każdy czytał ze zrozumieniem posty to nie było by tej rozgorzałej dyskusji .. mając auto typu mój ex granatowy sedan trzeba mieć coś do jazdy na codzień, coś swojego poza autobusami i taxówkami :mrgreen: Przyszedł moment, że ja takie coś przestałem mieć i potrzebowałem, a trafiło się zielone za dobre pieniążki co prawda uderzone, ale z kilkoma drogimi zbawkami i z dobrym wyposażeniem noi mechanicznie okey, dlatego ją kupiłem .. i napisze jeszcze raz kupując ją myslałem o nie j jako o aucie do jazdy na codzień .. samochód zostanie naprawiony i doprowadzony do stanu przyzwoitości, nie będzie to skarbonka oraz mega projekt, tylko auto na codzień tyle, że ładnie wyglądające i wyrózniające sie lekko od innych B4 auto jest zaniedbane, ale nie jest w stanie agonalnym, dlatego czuję w kościach, że coś z tego będzie :mrgreen:
... to chyba tyle co do wyjasnień i mam nadzieję, że każdy mniej więcej już wie do czego dążę .. mniej więcej ponieważ do tego co napisałem każdy pewnie ma jeszcze po 100 pytań, ale wszelkie szczegóły to już sami zobaczycie i ocenicie z czasem tutaj na tym forum, na którym mnie napewno nigdy nie zabraknie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
pozdrawiam, Łukasz.
po 1. Poprzednie auto było w stanie mega igła można powiedzieć. Takiego szukałem i takie znalazłem po pewnym czasie. Szukając auta wówczas już miałem wizję na projekt, który mogliście śledzić przez ostatni czas. Kupując auto nastawiałem się w 100% na styling więc nie skupiałem się na silniku wiedząc, że auto bedzie nisko ziemi na szerokich kołach więc osiąganie przyspieszeń i prędkości nie było mi wówczas w głowie. Znalało się auto po 1. właścicielu w 100% bezwapadkowe i bezstłuczkowe :mrgreen: w oryginlanym lakierze po 140 tys przebiegu z wszystkimi książkami z wizualnym stanem maxymalnie możliwie dobrym, dlatego zostało zakupione. Przez okres posiadania zacząłem wprowadzać w życie projekt, o któym zawsze marzyłem, projekt swojego życia zbierając części przez bardzo długi czas po całym można powiedzieć świecie. Doszło do tego iż powastało całkiem fajne auto i nazbierało sie bardzo dużo różnych części ( których zasób wciąż się powiększa )i tu powstał zwrot w tej historii ponieważ uznałem, że przyjdzie moment kiedy to ABK zacznie mi ciążyć, i potrzebuję V6 .. po przemyśleniu sprawy i podliczeniu kosztów wyszło, że lepiej organizacyjnie oraz finansowo będzie sprzedać seryne ABK i znaleźć igłe V6, które zastąpi poprzednie auto w projekcie. Auta takiego cały czas szukam .. powoli ponieważ są pewne wymagania z mojej strony, którym ciężko podołać Reasumując podchodzę do tematu tak, że nie sprzedałem auto, tylko kontunułuję projekt życia czyli jak sie uda to już niedługo come back z grnatowym sedanem, którego "już znacie" z tym, że V6
i wreszcie po 2. jakby każdy czytał ze zrozumieniem posty to nie było by tej rozgorzałej dyskusji .. mając auto typu mój ex granatowy sedan trzeba mieć coś do jazdy na codzień, coś swojego poza autobusami i taxówkami :mrgreen: Przyszedł moment, że ja takie coś przestałem mieć i potrzebowałem, a trafiło się zielone za dobre pieniążki co prawda uderzone, ale z kilkoma drogimi zbawkami i z dobrym wyposażeniem noi mechanicznie okey, dlatego ją kupiłem .. i napisze jeszcze raz kupując ją myslałem o nie j jako o aucie do jazdy na codzień .. samochód zostanie naprawiony i doprowadzony do stanu przyzwoitości, nie będzie to skarbonka oraz mega projekt, tylko auto na codzień tyle, że ładnie wyglądające i wyrózniające sie lekko od innych B4 auto jest zaniedbane, ale nie jest w stanie agonalnym, dlatego czuję w kościach, że coś z tego będzie :mrgreen:
... to chyba tyle co do wyjasnień i mam nadzieję, że każdy mniej więcej już wie do czego dążę .. mniej więcej ponieważ do tego co napisałem każdy pewnie ma jeszcze po 100 pytań, ale wszelkie szczegóły to już sami zobaczycie i ocenicie z czasem tutaj na tym forum, na którym mnie napewno nigdy nie zabraknie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
pozdrawiam, Łukasz.
- Michaello285
- Forum Audi 80
- Posty: 153
- Rejestracja: 17 maja 2008, 09:13
- Lokalizacja: RZE-Zabratówka
duo, silnik i wypas masz spoko podoba mi się <ok> wiem ze wszystko doprowadzisz do ładu i audik będzie piękny <ok>
Co do części to masz multum widziałem <ok> jak będzie trzeba to wspawasz ćwiartkę i będzie git :mrgreen: haha taki mały żarcik :lol:
Pozdrawiam i będę obserwował temat bo może być ciekawy w twoich rękach
Co do części to masz multum widziałem <ok> jak będzie trzeba to wspawasz ćwiartkę i będzie git :mrgreen: haha taki mały żarcik :lol:
Pozdrawiam i będę obserwował temat bo może być ciekawy w twoich rękach
- maniekmac
- Forum Audi 80
- Posty: 520
- Rejestracja: 15 paź 2008, 17:41
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Kodeń
Ja tam wiem jak to jest więc popieram Duo w 100%. Sam zapodałem sobie w lutym Coupe B4 NG w stanie agonalnym i powoli mam zamiar przywrócić ją do stanu żywych i moze wyglądających bo jeździć już jeździ jak należy Może i koszty będą ale jaka satysfakcja. Jak ktoś ma duszę do samochodu to i samochód będzie ją miał - a tak jest w przypadku Duo według mnie i mimo ze to auto tymczasowe/przejsciowe to ma coś czego nie jedno Audi pozazdrości - nowego właściciela z duszą! Pozdrawiam i powodzenia.
Ja również popieram poczynania DUO...
Ktoś napisał, że szuka się w stanie blacharskim jak najlepszym silnik ideal i pełny wypas itp. no w takim razie gdzie cała frajda? na wymianie opon oleju żarówek??? Myślę, że to forum jeest w większości dla ludzi którzy lubią pogrzebać tak samo jak jeździć bezawaryjnie...
Poskręcaj go daj nowy lakier i połowa sceptyków natychmiast zmieni zdanie...
PS> za te kase to kompletnego b2 nie kupisz a co mówić o dobrym b4/b3 czy wogóle czymkolwiek w dobrym stanie... zderzaki soczewki 2x ABT i juz jesteś do przodu...
Pasja jest pasja...
Ktoś napisał, że szuka się w stanie blacharskim jak najlepszym silnik ideal i pełny wypas itp. no w takim razie gdzie cała frajda? na wymianie opon oleju żarówek??? Myślę, że to forum jeest w większości dla ludzi którzy lubią pogrzebać tak samo jak jeździć bezawaryjnie...
Poskręcaj go daj nowy lakier i połowa sceptyków natychmiast zmieni zdanie...
PS> za te kase to kompletnego b2 nie kupisz a co mówić o dobrym b4/b3 czy wogóle czymkolwiek w dobrym stanie... zderzaki soczewki 2x ABT i juz jesteś do przodu...
Pasja jest pasja...
Sodoma i Gomora to za mało powiedziane. Kilka rzeczy przemawiają jednak na plus i to jest jednak oczywista oczywistość jakie to są detale.
Ostatnio woziłem się audiolą z silnikiem NG i powiem, że o wiele ładniej silniczek pracuje niż 4 cylindrowy - to też jest na plus.
Jeżeli to ma być auto do tłuczenia na co dzień, to na pewno mega gleby nie będzie ale znając właściciela i jego pomieszanie z poplątaniem zmysłów, to na pewno autko będzie zwracało na siebie uwagę.
Duo, bracie wiesz, że byłem przeciwny sprzedaży twojej pięknej niuni i tu zgadzam się z Frano. Miałeś ideał, a masz wiele pracy przed sobą - jednak wierzę, że te 5 garów również będzie zapierało dech w piersiach
Ostatnio woziłem się audiolą z silnikiem NG i powiem, że o wiele ładniej silniczek pracuje niż 4 cylindrowy - to też jest na plus.
Jeżeli to ma być auto do tłuczenia na co dzień, to na pewno mega gleby nie będzie ale znając właściciela i jego pomieszanie z poplątaniem zmysłów, to na pewno autko będzie zwracało na siebie uwagę.
Duo, bracie wiesz, że byłem przeciwny sprzedaży twojej pięknej niuni i tu zgadzam się z Frano. Miałeś ideał, a masz wiele pracy przed sobą - jednak wierzę, że te 5 garów również będzie zapierało dech w piersiach