B4 NG by Duo.. ALUETT RONDELL BBS RS str. 1 i 7
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
to moze ja dodam cos wartosciowego do kolejnego watku spamu... to wozidlo mojego kolegi ktory przepadl bez wiesci z roznych powodek zyciowych - progi sa w nim od kamei edition wiec lukanio trzymaj je dla mnie chetnie je przygarne a zeby bylo smieszniej frano tez takie ma w garazowni o ile nie wyrzucil hehehaha....a skoro nie masz fotek to popatrz jak wygladal kiedys chyba niebardzo sie zmienil prawda a to zdjecia z 2003 roku - coz za zbieg okolicznosci ze ty ja kupiles <rotfl>
Wszystko już zostało powyżej napisane:P ja wiem jedno Z tego będzie auto :D Nie ważne jak teraz wygląda...jak było dzwonione itd....moje też było walone i mam odwagę do tego się przyznać ....inni pewnie myślą że mają nadal cudowne bezwypadki z Niemiec ze średnią krajową 180 tyś km przebiegu Te progi też mi się podobają:P Ciekawe czy Frano jeszcze taki ma hehehehe Powodzeniu DuO w modach....zasobnik części masz dobry więc bedzie z tego OOOO "jeżdżę nisko...leżę na glebie..."
Michał te progi to GFK było .. prawy już dawno na śmietniku (w kilku częściach) .. jak chcesz to ci takich 100kpl mogę załatwić :mrgreen:
Bezwypadki istnieją, ale trudno o takie auta .. tak samo jak wyrwać rarytasy za dobre ceny, co też nie jest niemożliwe - jednak nie dajmy się zwariować. Znam nie jedną osobę, które płacą słono za graty i tylko mówią, że tanio wyrwali bo albo sie wstydzą przyznać, że duzo dali, albo innym chcą czymś zaimponować poprostu, ale to nieważne nie roztrząsajmy tego, to jest osobista sprawa i wybór.
Zielone B4 się naprawia, niedługo będą foty z zakończonych prac blacharskich ..
póki co pierwsza sesja niuni w moich rękach z również jedną z moich 90tek. strona nr 1, zapraszam
Mam nadzieję, że auto w moich rękach trochę odetchnie i będzie wyglądać tak ładnie jak kiedyś, jednak jeszcze raz powiem megaprojektu z nią nie planuję.
Bezwypadki istnieją, ale trudno o takie auta .. tak samo jak wyrwać rarytasy za dobre ceny, co też nie jest niemożliwe - jednak nie dajmy się zwariować. Znam nie jedną osobę, które płacą słono za graty i tylko mówią, że tanio wyrwali bo albo sie wstydzą przyznać, że duzo dali, albo innym chcą czymś zaimponować poprostu, ale to nieważne nie roztrząsajmy tego, to jest osobista sprawa i wybór.
Zielone B4 się naprawia, niedługo będą foty z zakończonych prac blacharskich ..
póki co pierwsza sesja niuni w moich rękach z również jedną z moich 90tek. strona nr 1, zapraszam
Mam nadzieję, że auto w moich rękach trochę odetchnie i będzie wyglądać tak ładnie jak kiedyś, jednak jeszcze raz powiem megaprojektu z nią nie planuję.
widziałem takie ori i kilka kopii miałem z nr kamei odbitymi .. obecnie jestem w stanie załatwić takie progi bez problemu w rozsądnej cenie .. GFK oczywiście. Dzięki Krzyś za słowa otuchy, damy radę bratko - kto inny jak nie my :mrgreen:FranoF1 pisze:Tak jak Łukasz mówi, progi te są wykonane z żywicy, możliwe, że to jakiś odlew od oryginału.duo pisze:Michał te progi to GFK było
Powodzenia Duo.