[AUDI 80 B3 1,8S PM by bunio] Złota strzałka
[AUDI 80 B3 1,8S PM by bunio] Złota strzałka
[center] AUDI 80 B3 1.8 S PM by bunio [/center]
[center]"złotko"[/center]
Nadszedł czas prezentacji. Mam to złotko już 3 latka i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwy, tak sobie przy niej dziubdziam i pogrzebuję, a ona się cały czas odwdzięcza. No cóż jak to z kobietą- no bo to w końcu ona…
Model : Audi 80 B3 1.8 KAT Sedan,
Data produkcji: 03.1991,
Data pierwszej rejestracji za granicą : 09.04.1991,
Data pierwszej rejestracji w kraju : 11.09.1997,
Przebieg :184 000 km,
Silnik : 1.8 jednopunktowy wtrysk Mono-Motronic oznaczenie PM - 66 KW/ 90 KM,
Skrzynia biegów : AXC,
Kolor : LY1Z Bamboo Metallic ale ja mówię że złoty.
:idea: Wyposażenie :
autoalarm + centralny zamek,
wspomaganie kierownicy,
szyberdach manualny,
welurowa tapicerka,
ogrzewanie tylnej szyby,
halogeny,
sterowanie elektryczne przednich reflektorów,
regulacja fotela kierowcy,
podłokietnik na tylnej kanapie,
lakier metalik 3-warstwowy
obrotomierz,
hak.
[center] PLANY [/center]
Doprowadzić samochód do idealnego stanu technicznego - już prawie jest,
Alufelgi ale koniecznie oryginalne z epoki - bo tylko takie z powodu starości pamiętam 8-),
Trochę chromu na rurkę wydechową - bo lubię chrom na końcówkach ,
Osłona plastikowa silnika i skrzyni - bo lubię czyste wnętrza... komór silnikowych 8-) ,
Chlapacze na tył - bo z przodu już były, a poza tym nie lubię brudnych tylnych zderzaków :lol:,
Kierownica z B4 - bo mam już włącznik awaryjnych z B4 to będą razem pasować 8-) ,
Na koniec zaszaleję i zamontuję ringi tam gdzie się da i dołożę podświetlaną gałkę zmiany biegów - bo inni mają, to ja też chcę 8-),
A jak mnie całkiem ogarnie szał rezania to zrezam dodatkowe zegary - bo są fajne i dodatkowe :lol:
I wiele innych... <mikolaj>
Ale głównie delikatne i wysublimowane zmiany wizualne.
[center] MODY [/center]
Dymione kierunki z przodu - bo mi się podobają, :mrgreen:
Dymione kierunki z boku - bo też mi się podobają, :mrgreen:
Kontrolka świateł mijania - bo pomaga uniknąć mandatu, :shock:
Elektryczna antena - sterowana dla ładności włącznikami awaryjnych z B4,
Radio Sony z czerwonym podświetleniem - bo dobrze się komponuje z oryginalnym podświetleniem wnętrza,
Przeróbka wlotu powietrza do kabiny tzn. dołożyłem ramkę do montażu filtra przeciwpyłkowego - bo lubię świeże czyste powietrze,
Blenda - bo nie było,
Osłona akumulatora - bo nie było,
Piesek kiwający głową - zamiast magnetyzerów, 8-)
Trzeci stop - bo cenię tył samochodu,
Skórzany pokrowiec na kierownicę - bo zawsze lepiej dotykać skóry niż sztucznych materiałów, szyłem sam bo to ekonomiczniej, zadowolony z efektu postawiłem sobie 3 x Warka Strong,
Nowy mieszek dźwigni zmiany biegów - bo stary był stary i dziurawy, a nowy jest nowy, beżowy, cały i ładnie skomponował się z jasnym wnętrzem. 8-)
12.07.2009r.
Czerwone kierunki z tyłu - bo są czerwone, inni już mają i napewno mi się będą podobały , - miałem rację - są fajne 8-)
15.07.2009r.
Czerwone podświetlenie zegarów i radia + ringi na zegary - zaszalałem zainspirowany czerwienią nowych tylnych kierunków -
i cóż przyznaję znowu miałem rację 8-)
[center] NAPRAWY MECHANICZNE I TAKIE PO GŁUPKACH I INNYCH CHULIGANACH – efekt braku garażu lub choćby strzeżonego parkingu [/center]
Sprzęgło komplet - to kara :evil: za grzech pierwszej jazdy nie tam...,
Wszystkie gumki i gumeczki, tulejki i tulejeczki oraz łączniki i końcóweczki w przednim i tylnym zawieszeniu - bo tak trzeba było ,
Lewy zespolony włącznik świateł przy kierownicy - bo długie bez niego nie chciały świecić ,
Czujnik termiczny wentylatorów w chłodnicy - bo wentylatory kręciły się cały czas jak karuzela ,
Wyłącznik ogrzewania tylnej szyby - bo nie stać mnie było w zimie codziennie na nową skrobaczkę do szyb :lol: ,
Klocki i szczęki hamulcowe, reperaturki zacisków, cylinderki, sprężynki, giętkie przewodziki, gumeczki i takie tam, że o wymianie płynu hamulcowego / ATE / nie wspomnę - aby skrócić drogę hamowania :shock: ;
Filtr paliwa - bo czułem taką potrzebę 8-) ;
Wymiana oleju w skrzyni biegów na Mobil 1 - bo stary już był stary i miał 18 lat :mrgreen: ,
Uszczelniacze zaworów, parę uszczeleczek i zimmeringów - bo MOBIL 1 jest strasznie drogi i nie stać mnie było jeździć na "mieszance" bo to przecież nie dwusuw 8-) ,
Rozrząd kompletny - bo po siedmiu latach to już czułem taką potrzebę duchową, a po drugie wypadało ;
Pompa wody z termostatem - to tak przy okazji rozrządu bo podobno wypada i tak doradzają mądrzejsi ode mnie
Drugi komplet felg na zimówki - bo jestem leniwy i oszczędny :mrgreen: ,
Paski, paseczki, filtry, filtreczki i inne takie - bo tak trzeba, dziadek też tak robił :mrgreen: ,
Nowy akumulator 61Ah - bo stary już ściemniał :lol: ,
Reflektory przednie - bo jeden z nich "nadział" się na hak "barana" z Toyoty Hilux jak cofał swoim wielkim przedłużeniem "p...siątka" :evil: ,
Lusterka boczne - jedno sąsiadka która musi parkować od 3 do 5 cm od innych samochodów, drugie nawalony sąsiad który krążył po parkingu :evil: /plus sąsiad postawił mamrota /;
Durne naklejki na błotnikach przednich przypominające przestrzeliny - bo nie stać mnie po 300 PLN na malowanie miesięcznie lub Autocasco z powodu "baranków" nie umiejących parkować ale za to potrafiących szybko znikać. Dwa razy malowałem, a później jak mi 3 razy w ciągu miesiąca jakieś kreatury zarysowały błotniki przeszedłem na naklejki, może nie ładne ale tańsze, tym bardziej że rysują mi zawsze tuż nad zderzakami :evil: :evil: :evil: ;
Amortyzatory i sprężyny przód i takie tam inne gumki i plastiki w przednim zawieszeniu - bo była już taka potrzeba zwłaszcza duchowa;
Amortyzatory i sprężyny, bębny hamulcowe, łożyska, szczęki, cylinderki, linki ręcznego tuleje met-gum wachaczy i inne gumki i plasticzki - czyli kompletny remoncik tylnego zawieszenia z hamulcami - bo już też była taka potrzeba duchowa i nie tylko
[center] PLUSY[/center]
AUDI 8-)
ekonomiczny,
niezawodny,
mocne zawieszenie,
komfortowy,
przyjemny w prowadzeniu,
mało awaryjny,
obustronnie ocynkowane blachy,
tani w eksploatacji:
:idea: 6,0 – 6,5 l/100 trasa,
:idea: 9,5 – 10,0 l/100 miasto korków i remontów - Słupsk,
:idea: PB 95 tylko stacje NESTE - jeszcze jakość jak i cena mnie nie zawiodły,
:idea: Ogumienie rozmiar seryjny 175/70 R 14
FULDA Ecocontrol - lato,
FULDA Kristall Montero - zima.
Polecam – dobra jakość za rozsądną cenę.
[center]MINUSY[/center]
Brak 8-)
[center]TROCHĘ FOTEK[/center]
Na razie skromna sesyjka przed blokiem ale otoczenie brzydkie to i fotki takie sobie. Od przodu fotek nie daję bo nie lubię jak się koledzy nabijają z moich „przestrzelin” na błotnikach o których pisałem .
Teraz mój ulubiony gadżet!!!
"Lifting pupy" - czerwone kierunki 12.07.2009
"Szał krwistej czerwieni" - czerwone podświetlenie zegarów i radia + ringi na zegary 15.07.2009
AUDI stworzono z myślą o tych, dla których motoryzacja i pasja są źródłem nieustającej fascynacji!!!
A bsolutnie
U duchowiona
D oskonałość
I deału
[center]"złotko"[/center]
Nadszedł czas prezentacji. Mam to złotko już 3 latka i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwy, tak sobie przy niej dziubdziam i pogrzebuję, a ona się cały czas odwdzięcza. No cóż jak to z kobietą- no bo to w końcu ona…
Model : Audi 80 B3 1.8 KAT Sedan,
Data produkcji: 03.1991,
Data pierwszej rejestracji za granicą : 09.04.1991,
Data pierwszej rejestracji w kraju : 11.09.1997,
Przebieg :184 000 km,
Silnik : 1.8 jednopunktowy wtrysk Mono-Motronic oznaczenie PM - 66 KW/ 90 KM,
Skrzynia biegów : AXC,
Kolor : LY1Z Bamboo Metallic ale ja mówię że złoty.
:idea: Wyposażenie :
autoalarm + centralny zamek,
wspomaganie kierownicy,
szyberdach manualny,
welurowa tapicerka,
ogrzewanie tylnej szyby,
halogeny,
sterowanie elektryczne przednich reflektorów,
regulacja fotela kierowcy,
podłokietnik na tylnej kanapie,
lakier metalik 3-warstwowy
obrotomierz,
hak.
[center] PLANY [/center]
Doprowadzić samochód do idealnego stanu technicznego - już prawie jest,
Alufelgi ale koniecznie oryginalne z epoki - bo tylko takie z powodu starości pamiętam 8-),
Trochę chromu na rurkę wydechową - bo lubię chrom na końcówkach ,
Osłona plastikowa silnika i skrzyni - bo lubię czyste wnętrza... komór silnikowych 8-) ,
Chlapacze na tył - bo z przodu już były, a poza tym nie lubię brudnych tylnych zderzaków :lol:,
Kierownica z B4 - bo mam już włącznik awaryjnych z B4 to będą razem pasować 8-) ,
Na koniec zaszaleję i zamontuję ringi tam gdzie się da i dołożę podświetlaną gałkę zmiany biegów - bo inni mają, to ja też chcę 8-),
A jak mnie całkiem ogarnie szał rezania to zrezam dodatkowe zegary - bo są fajne i dodatkowe :lol:
I wiele innych... <mikolaj>
Ale głównie delikatne i wysublimowane zmiany wizualne.
[center] MODY [/center]
Dymione kierunki z przodu - bo mi się podobają, :mrgreen:
Dymione kierunki z boku - bo też mi się podobają, :mrgreen:
Kontrolka świateł mijania - bo pomaga uniknąć mandatu, :shock:
Elektryczna antena - sterowana dla ładności włącznikami awaryjnych z B4,
Radio Sony z czerwonym podświetleniem - bo dobrze się komponuje z oryginalnym podświetleniem wnętrza,
Przeróbka wlotu powietrza do kabiny tzn. dołożyłem ramkę do montażu filtra przeciwpyłkowego - bo lubię świeże czyste powietrze,
Blenda - bo nie było,
Osłona akumulatora - bo nie było,
Piesek kiwający głową - zamiast magnetyzerów, 8-)
Trzeci stop - bo cenię tył samochodu,
Skórzany pokrowiec na kierownicę - bo zawsze lepiej dotykać skóry niż sztucznych materiałów, szyłem sam bo to ekonomiczniej, zadowolony z efektu postawiłem sobie 3 x Warka Strong,
Nowy mieszek dźwigni zmiany biegów - bo stary był stary i dziurawy, a nowy jest nowy, beżowy, cały i ładnie skomponował się z jasnym wnętrzem. 8-)
12.07.2009r.
Czerwone kierunki z tyłu - bo są czerwone, inni już mają i napewno mi się będą podobały , - miałem rację - są fajne 8-)
15.07.2009r.
Czerwone podświetlenie zegarów i radia + ringi na zegary - zaszalałem zainspirowany czerwienią nowych tylnych kierunków -
i cóż przyznaję znowu miałem rację 8-)
[center] NAPRAWY MECHANICZNE I TAKIE PO GŁUPKACH I INNYCH CHULIGANACH – efekt braku garażu lub choćby strzeżonego parkingu [/center]
Sprzęgło komplet - to kara :evil: za grzech pierwszej jazdy nie tam...,
Wszystkie gumki i gumeczki, tulejki i tulejeczki oraz łączniki i końcóweczki w przednim i tylnym zawieszeniu - bo tak trzeba było ,
Lewy zespolony włącznik świateł przy kierownicy - bo długie bez niego nie chciały świecić ,
Czujnik termiczny wentylatorów w chłodnicy - bo wentylatory kręciły się cały czas jak karuzela ,
Wyłącznik ogrzewania tylnej szyby - bo nie stać mnie było w zimie codziennie na nową skrobaczkę do szyb :lol: ,
Klocki i szczęki hamulcowe, reperaturki zacisków, cylinderki, sprężynki, giętkie przewodziki, gumeczki i takie tam, że o wymianie płynu hamulcowego / ATE / nie wspomnę - aby skrócić drogę hamowania :shock: ;
Filtr paliwa - bo czułem taką potrzebę 8-) ;
Wymiana oleju w skrzyni biegów na Mobil 1 - bo stary już był stary i miał 18 lat :mrgreen: ,
Uszczelniacze zaworów, parę uszczeleczek i zimmeringów - bo MOBIL 1 jest strasznie drogi i nie stać mnie było jeździć na "mieszance" bo to przecież nie dwusuw 8-) ,
Rozrząd kompletny - bo po siedmiu latach to już czułem taką potrzebę duchową, a po drugie wypadało ;
Pompa wody z termostatem - to tak przy okazji rozrządu bo podobno wypada i tak doradzają mądrzejsi ode mnie
Drugi komplet felg na zimówki - bo jestem leniwy i oszczędny :mrgreen: ,
Paski, paseczki, filtry, filtreczki i inne takie - bo tak trzeba, dziadek też tak robił :mrgreen: ,
Nowy akumulator 61Ah - bo stary już ściemniał :lol: ,
Reflektory przednie - bo jeden z nich "nadział" się na hak "barana" z Toyoty Hilux jak cofał swoim wielkim przedłużeniem "p...siątka" :evil: ,
Lusterka boczne - jedno sąsiadka która musi parkować od 3 do 5 cm od innych samochodów, drugie nawalony sąsiad który krążył po parkingu :evil: /plus sąsiad postawił mamrota /;
Durne naklejki na błotnikach przednich przypominające przestrzeliny - bo nie stać mnie po 300 PLN na malowanie miesięcznie lub Autocasco z powodu "baranków" nie umiejących parkować ale za to potrafiących szybko znikać. Dwa razy malowałem, a później jak mi 3 razy w ciągu miesiąca jakieś kreatury zarysowały błotniki przeszedłem na naklejki, może nie ładne ale tańsze, tym bardziej że rysują mi zawsze tuż nad zderzakami :evil: :evil: :evil: ;
Amortyzatory i sprężyny przód i takie tam inne gumki i plastiki w przednim zawieszeniu - bo była już taka potrzeba zwłaszcza duchowa;
Amortyzatory i sprężyny, bębny hamulcowe, łożyska, szczęki, cylinderki, linki ręcznego tuleje met-gum wachaczy i inne gumki i plasticzki - czyli kompletny remoncik tylnego zawieszenia z hamulcami - bo już też była taka potrzeba duchowa i nie tylko
[center] PLUSY[/center]
AUDI 8-)
ekonomiczny,
niezawodny,
mocne zawieszenie,
komfortowy,
przyjemny w prowadzeniu,
mało awaryjny,
obustronnie ocynkowane blachy,
tani w eksploatacji:
:idea: 6,0 – 6,5 l/100 trasa,
:idea: 9,5 – 10,0 l/100 miasto korków i remontów - Słupsk,
:idea: PB 95 tylko stacje NESTE - jeszcze jakość jak i cena mnie nie zawiodły,
:idea: Ogumienie rozmiar seryjny 175/70 R 14
FULDA Ecocontrol - lato,
FULDA Kristall Montero - zima.
Polecam – dobra jakość za rozsądną cenę.
[center]MINUSY[/center]
Brak 8-)
[center]TROCHĘ FOTEK[/center]
Na razie skromna sesyjka przed blokiem ale otoczenie brzydkie to i fotki takie sobie. Od przodu fotek nie daję bo nie lubię jak się koledzy nabijają z moich „przestrzelin” na błotnikach o których pisałem .
Teraz mój ulubiony gadżet!!!
"Lifting pupy" - czerwone kierunki 12.07.2009
"Szał krwistej czerwieni" - czerwone podświetlenie zegarów i radia + ringi na zegary 15.07.2009
AUDI stworzono z myślą o tych, dla których motoryzacja i pasja są źródłem nieustającej fascynacji!!!
A bsolutnie
U duchowiona
D oskonałość
I deału
Ostatnio zmieniony 26 lut 2012, 16:03 przez bunio, łącznie zmieniany 43 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt: