Ładnie się prezentuje na tych felgach, wrzuć jakieś fotki wnętrza. Ja u siebie cały czas mam zamiar zmienić te kierunki z przodu, może kiedyś mi się uda
W październiku przeszła mi dosłownie koło nosa taka 80 identyczny kolor, rok chyba 89 czy 90, miała 350 tys. przebiegu (wszystko grało) i za 2100 do opłat, ale ktoś mnie wyprzedził... no i kupiłem moją
[Audi 80 B3 1.8S LPG] Nowe modyfikacje + nowe fotki
no no elegancko wygląda ^^
polakierować zderzaki
obniżyć lekko aluski
dobry sprzęcik :mrgreen:
i tylko lać i smigaĆ
_____________________________________________________
moja niunia https://audi80.pl/moja-ninia-vt28064.htm
polakierować zderzaki
obniżyć lekko aluski
dobry sprzęcik :mrgreen:
i tylko lać i smigaĆ
_____________________________________________________
moja niunia https://audi80.pl/moja-ninia-vt28064.htm
- lukeranger
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 16 sty 2008, 14:42
- Lokalizacja: Olsztyn
Jeśli chodzi o jazdę to w porządku jak najbardziej, poza takim małym szczegółem, że niestety ale skrzynia biegów huczy już od samego początku jak ją kupiłem 1,5 roku temu. Na początku myślałem że to łożyska w przednich kołach, ale po ich wymianie problem się nie rozwiązał. No a teraz po upływie czasu skrzynia już głośniej upomina się, no i jestem pewien że w niej tkwi problem. Dlatego też w najbliższym czasie planuje jej wymianę. A tak poza tym nic więcej jej nie dolega i nie narzekam :mrgreen:Adriano80b4 pisze:Ładnie wyglądająca audica pewnie tak samo jeździ jak wygląda?? dobre plany <ok> <ok> oby szły jak naj lepiej pozdrawiam <ok> <ok>
[ Dodano: 2009-04-20, 14:21 ]
bob232 pisze:fajna audi i bardzo zadbana <ok> A jaki ma silnik, jaki wypas?
Silniczk PM, pojmeność: 1781 cm³, 90KM, na wtrysku mono-motronic, LPG
Obecne wyposażenie:
• autoalarm
• centralny zamek - sterowany z pilota (własnoręcznie montowany )
• szyberdach manualny
• wspomaganie kierownicy
• alufelgi
• odtwarzacz CD/Mp3 Pioneer + 6 głośników
[ Dodano: 2009-04-20, 14:26 ]
Niki20 pisze:No to tak <ok> Aluski bardzo ładne, tylko chyba bębny by pasowało pomalować :mrgreen: Kierunki bardzo ładnie leżą, a na tył to dawaj tylko ori od avanta bo z czasem to będą do niczego podobne No z tego co ja słyszałem to przednie szybki nie wolno przyciemniać... :roll: Ja mam przyciemnione po słupki i jestem bardzo zadowolony :lol:
Looknij jak to wyszło Plany bardzo dobre bo nie przesadzone a trafne <ok> Czekam na dalsze fotki z rezania <ok> powodzenia
Co do bębnów to się zgadzam właśnie się tak przyglądałem tylnim alufelgom i również stwierdzam że niezbyt ładnie to wygląda jak za lśniących alusków przebija się rdzawy bęben Także myślę że w najbliższym czasie tym też się zajmę
[ Dodano: 2009-04-20, 14:31 ]
Jeśli chodzi o obniżenie to zgadzam się z tym, że to poprawia ogólna prezencję autka, ale osobiście nie jestem zwolennikiem takich zabiegów na naszych polskich drogach. Zawieszenia na pewno nie będę zmieniał i pozostanie takie jakie jest, a tak prawdo mówiąc to w audiczkach do zbyt miękkich nie należąolom pisze:Lekko posadzic i miodzio
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2011, 23:39 przez lukeranger, łącznie zmieniany 1 raz.
Zgadzam się w 100%lukeranger pisze:Jeśli chodzi o obniżenie to zgadzam się z tym, że to poprawia ogólna prezencję autka, ale osobiście nie jestem zwolennikiem takich zabiegów na naszych polskich drogach. Zawieszenia na pewno nie będę zmieniał i pozostanie takie jakie jest, a tak prawdo mówiąc to w audiczkach do zbyt miękkich nie należą
Bardzo ładna furałka,
moim zdaniem najlepiej prezentują sie jedynie oryginały <ok>
Pozdrawiam i szerokości życzę :mrgreen:
- lukeranger
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 16 sty 2008, 14:42
- Lokalizacja: Olsztyn
Kwiecień 2011r.
Po długiej przerwie nadszedł w końcu czas kolejnych modyfikacji. Udało się naskrobać trochę funduszy i przez zimę uzbierałem trochę części, a teraz przyszła pora na krótki urlop w garażu
Niestety oprócz modyfikacji estetycznych musiałem najpierw zająć się mechaniką (złośliwość rzeczy martwych ) Naprawy okazały się dosyć poważniejsze niż na początku sądziłem. Poniżej przedstawię listę podjętych przeze mnie działań, oczywiście przy ogromnej pomocy ojca
Naprawy mechaniczne:
remont głowicy silnika (szlifowanie i docieranie zaworów, frezowanie gniazd, wymiana prowadnic zaworów,
wymiana uszczelniaczy, wymiana zimeringa, planowanie)
wymiana uszczelki pod głowicę
wymiana uszczelki pod pokrywę zaworów
wymiana uszczelek pod kolektorami
wymiana rozrządu
wymiana koła zębatego paska rozrządu
wymiana pasków klinowych
wymiana łożysk w alternatorze
wymiana regulatora napięcia alternatora
wymiana oleju silnika i filtra oleju
wymiana filtra powietrza
wymiana łącznika stabilizatora
wymiana łożysk w dwóch tylnich kołach
wymiana poduszki pod silnikiem
wymiana poduszki pod skrzynią biegów
wymiana linki hamulca ręcznego
wymiana dwóch silniczków zamka centralnego
Modyfikacje estetyczne:
pomalowanie zacisków hamulcowych i bębnów na czerwono
doczyszczenie alusów z zapieczonych osadów
montaż blendy pod tylnią rejestrację
wymiana tylnich kierunków na oryginalne czerwone z Avanta
obklejenie tylnich lamp czerwoną folią
montaż eliptycznej końcówki rury wydechowej z lekkim dyfuzorem
wymiana anteny radiowej
wymiana gumowych dywaników na welurowe
Poniżej kilka fotek po wykonanych modyfikacjach. Niestety pogoda wtedy była jeszcze nie najlepsza i nie zdążyłem zrobić wiosennych porządków. Jak tylko będę miał trochę czasu zrobię nowe fotki po myciu i pastowaniu.
[center]
[/center]
[center] [/center]
°
Po długiej przerwie nadszedł w końcu czas kolejnych modyfikacji. Udało się naskrobać trochę funduszy i przez zimę uzbierałem trochę części, a teraz przyszła pora na krótki urlop w garażu
Niestety oprócz modyfikacji estetycznych musiałem najpierw zająć się mechaniką (złośliwość rzeczy martwych ) Naprawy okazały się dosyć poważniejsze niż na początku sądziłem. Poniżej przedstawię listę podjętych przeze mnie działań, oczywiście przy ogromnej pomocy ojca
Naprawy mechaniczne:
remont głowicy silnika (szlifowanie i docieranie zaworów, frezowanie gniazd, wymiana prowadnic zaworów,
wymiana uszczelniaczy, wymiana zimeringa, planowanie)
wymiana uszczelki pod głowicę
wymiana uszczelki pod pokrywę zaworów
wymiana uszczelek pod kolektorami
wymiana rozrządu
wymiana koła zębatego paska rozrządu
wymiana pasków klinowych
wymiana łożysk w alternatorze
wymiana regulatora napięcia alternatora
wymiana oleju silnika i filtra oleju
wymiana filtra powietrza
wymiana łącznika stabilizatora
wymiana łożysk w dwóch tylnich kołach
wymiana poduszki pod silnikiem
wymiana poduszki pod skrzynią biegów
wymiana linki hamulca ręcznego
wymiana dwóch silniczków zamka centralnego
Modyfikacje estetyczne:
pomalowanie zacisków hamulcowych i bębnów na czerwono
doczyszczenie alusów z zapieczonych osadów
montaż blendy pod tylnią rejestrację
wymiana tylnich kierunków na oryginalne czerwone z Avanta
obklejenie tylnich lamp czerwoną folią
montaż eliptycznej końcówki rury wydechowej z lekkim dyfuzorem
wymiana anteny radiowej
wymiana gumowych dywaników na welurowe
Poniżej kilka fotek po wykonanych modyfikacjach. Niestety pogoda wtedy była jeszcze nie najlepsza i nie zdążyłem zrobić wiosennych porządków. Jak tylko będę miał trochę czasu zrobię nowe fotki po myciu i pastowaniu.
[center]
[/center]
[center] [/center]
°