[Audi 80 B4 Competition][SWAP] by Słonik
noo Słoniku teraz autko robi wrażenie :mrgreen: czekałem czekałem i się doczekałem skompletowania autka... dla mnie niunia wygląda lepiej niż w katalogach za swoich czasów i zdjęcia nie oddają tego co jest w rzeczywistości, a jest luxio <ok> za plan i włożone serducho w to autko. dawaj foty nowych dwu-rurek, a co do Zbycha to zrobił kawał dobrej roboty :lol: zawieszka jak dla mnie jest okej boo autko musi jezdzić a nie stresować omijaniem dziurek <rotfl> pozdrowionka
Cały samochód wg mnie sprawia wrażenie takiego masywnego a patrząc na tył auta oryginalne końcówki wydechu wyglądały jak z Japończyka więc postanowiłem coś z tym zrobić <ok>
Długość jest celowo inna żeby pasowało do linii zderzaka.
Klasówka 60 mm.
, , ,
Długość jest celowo inna żeby pasowało do linii zderzaka.
Klasówka 60 mm.
, , ,
Ostatnio zmieniony 03 cze 2013, 19:10 przez Słonik, łącznie zmieniany 4 razy.
Znowu sobie coś wypolerowałem <rotfl>
Tym razem mało widocznego ale nie o to chodzi.
Przepustnice prawie każdy widział jak wygląda, klapka w środku mocowana jest do trzpienia na śrubki które wystają i utrudniają przepływ powietrza, poza tym jest kilka przewężeń powodujących zawirowania. Idąc za sprawdzonym patentem postanowiłem wygładzić przelot przez przepustnice i zniwelować wszystkie możliwe uskoki oraz nierówności powodujące zawirowania. W ACE jest tzw podwójna przepustnica i przelot przez mały kanał jest mało aerodynamiczny i sporo mniejszy niż klapka co również postanowiłem zmienić ale w granicach rozsądku (ok. 1 mm po obwodzie) oraz tak jak z dużą możliwie maksymalnie go wygładzić. Wlot do kolektora też wyczyściłem i wygładziłem.
Efekt wyczuwalny jest taki że z małej przepustnicy zdecydowanie lepiej się wkręca i przy większych prędkościach np przyspieszając tak od 120 km/h też jest lepiej.
Przed
, ,
Po
,
Tym razem mało widocznego ale nie o to chodzi.
Przepustnice prawie każdy widział jak wygląda, klapka w środku mocowana jest do trzpienia na śrubki które wystają i utrudniają przepływ powietrza, poza tym jest kilka przewężeń powodujących zawirowania. Idąc za sprawdzonym patentem postanowiłem wygładzić przelot przez przepustnice i zniwelować wszystkie możliwe uskoki oraz nierówności powodujące zawirowania. W ACE jest tzw podwójna przepustnica i przelot przez mały kanał jest mało aerodynamiczny i sporo mniejszy niż klapka co również postanowiłem zmienić ale w granicach rozsądku (ok. 1 mm po obwodzie) oraz tak jak z dużą możliwie maksymalnie go wygładzić. Wlot do kolektora też wyczyściłem i wygładziłem.
Efekt wyczuwalny jest taki że z małej przepustnicy zdecydowanie lepiej się wkręca i przy większych prędkościach np przyspieszając tak od 120 km/h też jest lepiej.
Przed
, ,
Po
,
Ostatnio zmieniony 03 cze 2013, 19:20 przez Słonik, łącznie zmieniany 2 razy.