Witam serdecznie
Jestem nowy na forum i chciałem zaprezentować swoje autko. W rodzinie od 4 lat, serwisowane u ojca w zakładzie, przez 3,5 uzytkowania auta przez ojca b3 zrobiło tylko 20 tys km sprowadzone w 2005, pół roku jeździło u faceta, który ją zagazował.
Trochę o autku:
Audi 1.8 S + LPG 1990r.
Kolor szmaragdowy perłowy (LZ6U)
Przebieg: 233 tys km
Silnik:
- PM(90KM) 1781cm3;
- skrzynia 5
Wyposażenie:
- wspomaganie,
- szyberdach;
- podgrzewana tylna szyba,
- obrotomierz,
- szyby atermiczne
Ubogo, ale wszystko działa w należytym porządku
Audio:
- Pioneer DEH 4700MP
- głośniki seryjne + 2x JBL GT
Nie planuję zmian w audio Ewentualnie z czasem wróci radyjko z jakim wypuszczono je z fabryki (Blaupunkt Dresden RCR 45)
Co zrobiłem/zmieniłem:
- blenda na klapie tylnej,
- felgi aluminiowe zregenerowane i pomalowane,
- pranie podsufitki,
- wymiana mieszka biegów,
- wszystkie materiały eksploatacyjne paski,filtry,oleje itd
Plany:
- naprawa prawego lusterka(regulacja góra/dół działa, na boki już nie)
- zmiana alusów na ori, z 90-tki
Fotki:
[80 B3 1.8 PM] Moje 1.8S 1990r. - leoncjusz
[80 B3 1.8 PM] Moje 1.8S 1990r. - leoncjusz
Ostatnio zmieniony 13 cze 2009, 12:36 przez leoncjusz, łącznie zmieniany 1 raz.
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Dbam dbam samochód w moim posiadaniu musi zachować oryginalność i być zadbane w 100% ehehe w Płocku spotkałem taki kolor w 80 ze zderzakami od Competition i skatowanej 80, której juz pol roku nie widzialem ;P a kolor urzeka...była możliwość kupić srebrne lub grafitowe, ale to jest w dużo lepszym stanie, mimo, że przeleciala wielu wlascicieli w Niemczech dobrze udokumentowana jest jej historia i to pewne autko szkoda tylko, że facet, który sprowadził auto zamontował taką a nie inną butlę.
w wolnej chwili dodam lepsze i dokladniejsze zdjecia
w wolnej chwili dodam lepsze i dokladniejsze zdjecia