Oto mój pierwszy samochodzik, rozsądek wygrał nad brawurą. Mam nadzieję że się spodoba.
Dane Techniczne: Rok 1991/92 Typ B3 80 (Type 89) Silniczek 1.8S PM 90KM Monowtrysk + ElPiGi Wspomaganie Kierownicy Szyberdach Kolor Granatowa Perła Edycja specjalna "Comfort Edition"
Plany? Ringi na Zegary <ok> Jakieś ciekawe wstawki chromowane Polerka i wyrównanie nierówności Zmiana podświetlenia zegarów i panelu na czerwony(będzie ładnie wyglądało z radiem) Wymiana tylnej blendy(Ta jest pęknięta) <ok> Ogólnie doprowadzenie do stanu optycznego i mechanicznego jakim wyjechała z salonu(Może z małymi poprawkami) )
To zaczynamy(uwaga trochę brudna):
Sesyjka zimowa
Ostatnio zmieniony 07 lut 2011, 21:19 przez Spetsnaz, łącznie zmieniany 6 razy.
To są zamienniki, o ile mnie oczy nie myła.
Ładniutka b3, piękny kolorek, ino pozazdrościć Trafiłeś kolego w 10 wybierając 80-tke na pierwsze auto, na pewno nie pożałujesz <ok>
Witajcie w Zime
Jako że dzisiaj u mnie jest ładna pogoda to pomyślałem że może cykne jakieś fotki, w końcu od ponad roku nic nie dawałem. A więc może krótki opis tego co się zmieniło
Niestety los tak chciał i ceny benzyny tak chciały że w 2009 roku założyłem instalacje gazowa, zrobiłem już na niej ponad 30 tys km i jestem całkiem zadowolony, wrzuciłem ringi na zegary i ogarnąłem tylną blende i z lekka pogięty przód, dokładnie listwę pod reflektorami, wrzuciłem na tył całkiem fajnie grające głośniki i ostatnimi czasy wsadziłem kierownice od B4 która wg. mnie jest dużo ładniejsza od tej wcześniejszej . Jako że nie pracuję więc głównie pieniądze szły w sprawność samochodu a nie w wygląd. Teraz czaję się na zderzak od Coupe ale niestety są one drogie. W garażu leżą i czekają jeszcze na założenie dymione kierunki i autoalarm który już leży chyba z rok i nie ma komu go założyć Prysnąłem też Motipem ale to już dawno te tyle kierunki, więc myślę że teraz to lepiej wygląda 8-)
W między czasie wymieniłem też uszczelkę pod głowica, rozrząd i masę innych rzeczy mniejszych lub większych. Jak ostatnio liczyłem to ten samochodzik od chwili zakupu kosztował mnie na częściach w okolicach 5-6 tysięcy Ale warto, bo jeździ się nim naprawdę super
Mody na przyszłość to może jakaś gleba(-40/40). zderzak od Coupe i w końcu zrobić tą przednia maskę :evil: bo jak widać jest pogięta. Jak coś mi do głowy jeszcze przyjdzie co było robione to napisze
Witajcie koledzy.
Idzie do mnie już zderzaczek od A90, a dymione kierunki mimo że zima to się palą do założenia i pomalowania ramek I tutaj do was kieruje pytanie, czy znaczek audi też dać w czarny mat czy może nie? Wiem że głupie pytanie ale grono forumowiczów jest tutaj bardziej doświadczone więc pytam o zdanie . I drugie pytanie mam czy ciężko podłączyć halogeny i te drugie kierunkowskazy w zderzak(jak to zrobić)? Bo niestety forsy na zespolone lampy ciągle jeszcze brak :-|
Spetsnaz, ja w swojej audi też mam dymione kierunki i pomalowane ramki reflektorów. Emblematu nie malowałem bo moim zdaniem wygląda ładniej w oryginale. Co do podłączenia halogenów i kierunków to jest jakieś 2 godzinki roboty, łącznie z przeciąganiem przewodów Jeżeli tylko kiedykolwiek trzymałeś lutownicę w dłoni to powinieneś sobie z tym poradzić Jest kilka opisów na forum jak podłączyć halogeny, tak, że dasz radę
No właśnie czeka mnie kupa roboty dlatego pytam, 2h to trochę dużo ale dobrze bo i tak potrzebuje rozebrać przy okazji cały przód żeby się dobrać do pompy wody. A co do emblematu to i ja tak właśnie myślałem. Jak już ją ogarnę tj. na wiosnę to czas się chyba wybrać na jakiś spot <ok>