Mój Parowóz
Mój Parowóz
Swoja historie z Audi zaczalem w 2003 kiedy kupilem swoj Parowóz
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7fc ... 5076a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/11d ... e82f5.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/394 ... a4148.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c72 ... 2bb75.html
Zwykla 80 B4 z 1993 wyposażona w:
-zagazowany silnik 2.0 90 koni ABT na gazie z napedem na przednia oś
-Centralny zamek
-elektryczne szyby i lusterka
-klmatyzacje z ktorej zostala tylko nagrzewnica z parownikiem
-urwana elektryczna antene
-15 calowe felgi azev
-glosniki w desce rozdzielczej made in Sony
-otwor na radio
-deske z drewnianymi dekorami
Z biegiem czasu zaczalem dlubac troszke i po 6 tach i 25 tys km wyszlo:
-kompletna wymiana wszystkich elementow zawieszenia
-Silniczek 2.3 20v tylko PB
-uklad wydechowy o konkretnej srednicy ze stali nierdzewnej (dwa tlumiki) od kolektora do tylnego tlumika made by EL-TEC
-tylny tlumik z 2.8 V6
-elektryczna regulacja wysokosci swiatel
-swiatla przeciwmgilene przednie
-fotele kubelkowe z coupe z nowymi gabkami z ASO + podgrzewanie (wlasnie jestem na finiszu)
-zderzaczek przedni S2
-tylne swiatelka na wzor helli color line
-soczewki + hid 5000
-dodatkowe zegary
-komputer pokladowy
-zegary z ringami z 2.3 20v podswietlane na czerwono
-kierwonica Victor
-boczki ze skórki
-radyjko Clarion Dxz 848rmc z dyskiem twardym
-glosniki Simplex 160 po wytlumieniu drzwi oraz wysokotonowa Vifa zabudowana w slupkach
-czarne felgo azev o rozmiarze 17
-nowy lakier (za wyjatkiem dachu) w maju 2009 bo stary sie obdrapal i poodszczypywal (czeka na spolerownaie)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/177 ... 15835.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e1 ... dfa10.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc8 ... 283ba.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a65 ... 6b85c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a74 ... eb7e4.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/480 ... 45c35.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cd1 ... 677c5.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f05 ... 343ab.html
zdjecia wnetrza beda za kilka dni bo teraz panuje bajzel...
Zostalo jeszcze troszke pracy nad tym egzemplarzem:
-wymiana skrzyni na dluzsza o oznaczeniach CDY bo ta stara to porazka jesli chodzi o predkosc maksymalna przy 100km/h 3700 obrotow na 5 biegu) + sprzeglo
-montaz listew i oznaczen
-prostowanie jednej felgi
-doprowadzenie klimatyzacji by dzialala jak nalezy (ale pomimo faktu ze mam juz wszystkie graty to czasu brakuje).
Jest jeszcze masa pomyslow na mody ale powoli oswajam sie z mysla ze bede musial sprzedac swojego strucla :cry: bo naszla mnie wielka chec na cos ze stajni audi z literka S przd cyferka :mrgreen: .
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7fc ... 5076a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/11d ... e82f5.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/394 ... a4148.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c72 ... 2bb75.html
Zwykla 80 B4 z 1993 wyposażona w:
-zagazowany silnik 2.0 90 koni ABT na gazie z napedem na przednia oś
-Centralny zamek
-elektryczne szyby i lusterka
-klmatyzacje z ktorej zostala tylko nagrzewnica z parownikiem
-urwana elektryczna antene
-15 calowe felgi azev
-glosniki w desce rozdzielczej made in Sony
-otwor na radio
-deske z drewnianymi dekorami
Z biegiem czasu zaczalem dlubac troszke i po 6 tach i 25 tys km wyszlo:
-kompletna wymiana wszystkich elementow zawieszenia
-Silniczek 2.3 20v tylko PB
-uklad wydechowy o konkretnej srednicy ze stali nierdzewnej (dwa tlumiki) od kolektora do tylnego tlumika made by EL-TEC
-tylny tlumik z 2.8 V6
-elektryczna regulacja wysokosci swiatel
-swiatla przeciwmgilene przednie
-fotele kubelkowe z coupe z nowymi gabkami z ASO + podgrzewanie (wlasnie jestem na finiszu)
-zderzaczek przedni S2
-tylne swiatelka na wzor helli color line
-soczewki + hid 5000
-dodatkowe zegary
-komputer pokladowy
-zegary z ringami z 2.3 20v podswietlane na czerwono
-kierwonica Victor
-boczki ze skórki
-radyjko Clarion Dxz 848rmc z dyskiem twardym
-glosniki Simplex 160 po wytlumieniu drzwi oraz wysokotonowa Vifa zabudowana w slupkach
-czarne felgo azev o rozmiarze 17
-nowy lakier (za wyjatkiem dachu) w maju 2009 bo stary sie obdrapal i poodszczypywal (czeka na spolerownaie)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/177 ... 15835.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e1 ... dfa10.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc8 ... 283ba.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a65 ... 6b85c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a74 ... eb7e4.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/480 ... 45c35.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cd1 ... 677c5.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f05 ... 343ab.html
zdjecia wnetrza beda za kilka dni bo teraz panuje bajzel...
Zostalo jeszcze troszke pracy nad tym egzemplarzem:
-wymiana skrzyni na dluzsza o oznaczeniach CDY bo ta stara to porazka jesli chodzi o predkosc maksymalna przy 100km/h 3700 obrotow na 5 biegu) + sprzeglo
-montaz listew i oznaczen
-prostowanie jednej felgi
-doprowadzenie klimatyzacji by dzialala jak nalezy (ale pomimo faktu ze mam juz wszystkie graty to czasu brakuje).
Jest jeszcze masa pomyslow na mody ale powoli oswajam sie z mysla ze bede musial sprzedac swojego strucla :cry: bo naszla mnie wielka chec na cos ze stajni audi z literka S przd cyferka :mrgreen: .
Ostatnio zmieniony 18 lip 2009, 11:35 przez Marcys_s, łącznie zmieniany 1 raz.
- przemko1982
- Audi 80 Klub
- Posty: 756
- Rejestracja: 04 lip 2008, 08:47
- Lokalizacja: Dolní Slezsko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL