[B4 1,9TDI] My Red Avant:) Avancik Sprzedany:(:(
no właśnie Panowie bardzo chciałbym włożyć obrotek tylko jak to zrobić??::( ostatnio chciałem wyciągnąc zegary tylko nie bardzo wiem jak a na forum nie znalazłem tematu odnośnie wyciągnięcia zegarów :roll: myślałem żeby założyć ringi do zegarów :mrgreen: będzie młodziej autko wyglądało:) pozdrówka :lol:
Kolega chyba nie szukał zbyt dokładnie Tu jest wszystko opisane https://audi80.pl/80-b4-zamiana-zega ... -vt678.htm
A tu jak wyciągnąć licznik https://audi80.pl/b3-b4-kostka-stacy ... t27544.htm
A tu jak wyciągnąć licznik https://audi80.pl/b3-b4-kostka-stacy ... t27544.htm
Bułka z masłem, naprawdę nie trzeba być elektrykiemtomekk666 pisze:Kolega chyba nie szukał zbyt dokładnie Tu jest wszystko opisane https://audi80.pl/80-b4-zamiana-zega ... -vt678.htm
A tu jak wyciągnąć licznik https://audi80.pl/b3-b4-kostka-stacy ... t27544.htm
dobo26 widziałem Cię w domaradzu:) smigałem na krosno:):)
tomek666 dziekuje bardzo za link :-o właśnie idęwyciągać zegary bo musze sprawdzić wskazówke od temperatury bo odkad go kupiłem to mi się nie podnosi
[ Dodano: 2009-07-21, 17:18 ]
no i już z powrotem zegary złożone ale okazjue się że zegar od temperatury jest uszkodzony nie reaguje na napięcie. wskazówka wogóle sie nie wychyla:( więc teraz pójdęza radą Niki'ego20 i poszukam wskaźnika i przy okazji obrotka:) :lol: pozdro
[ Dodano: 2009-07-24, 21:26 ]
chłopaki nie macie na zbyciu zegarów do niuńki B4 Tdi?? albo chociaż obrotka i wskaźnika temperatury??
8-) :roll:
[ Dodano: 2009-07-25, 23:54 ]
dziś po konsultacji z Niki20 doszliśmy do wniosku zę trzeba w mojej audiolce zmienićzegary:( nie ma Cie może chłopaki na zbyciu zegarów do TDI-ka?? pozdrówka
tomek666 dziekuje bardzo za link :-o właśnie idęwyciągać zegary bo musze sprawdzić wskazówke od temperatury bo odkad go kupiłem to mi się nie podnosi
[ Dodano: 2009-07-21, 17:18 ]
no i już z powrotem zegary złożone ale okazjue się że zegar od temperatury jest uszkodzony nie reaguje na napięcie. wskazówka wogóle sie nie wychyla:( więc teraz pójdęza radą Niki'ego20 i poszukam wskaźnika i przy okazji obrotka:) :lol: pozdro
[ Dodano: 2009-07-24, 21:26 ]
chłopaki nie macie na zbyciu zegarów do niuńki B4 Tdi?? albo chociaż obrotka i wskaźnika temperatury??
8-) :roll:
[ Dodano: 2009-07-25, 23:54 ]
dziś po konsultacji z Niki20 doszliśmy do wniosku zę trzeba w mojej audiolce zmienićzegary:( nie ma Cie może chłopaki na zbyciu zegarów do TDI-ka?? pozdrówka
W dniu 11.09.2009 ok. godziny 22 na trasie Harta-Dynów-Łubno doszło do nie szczęśliwego zdarzenia w mojej Karolci (Audi B4 1,9TDI) pękło serce(wał napędowy) Po pierwszych ogledzinach myśleliśmy że to tylko klin na wale przy rozrządzie ale podczas odkręcania szajby okazało się że wał wychodzi przód - tył::( więc już od około tygodnia autko stoi na warsztacie wał już mam ale teraz ciąg dalszy reanimacji gdyż trzeba zrobić dół silnika( a jak wiadomo koszty nie małe") Stało sie tak dlatego gdyż poprzedni właściciel włożył nie ten wał co trzeba ponieważ był z 95r a tam nie była szajbka na klin tylko scięta po skosie:(
Będę informował jak postępuje reanimacja plus jakieś foto wału.
pozdrówka :mrgreen:
Będę informował jak postępuje reanimacja plus jakieś foto wału.
pozdrówka :mrgreen:
Hejka wszystkim:) niedawno wróciłem do domu od znajomego mechanika w lepszym humorze niż rano do niego jechałem(10km składakiem w przyjemny chłodny ranek hehehhe :lol: ) Karolcia ma nowe serduszko i w dużo dużo lepszym stanie niż poprzednie :lol: jednemu koledze padła pompa paliwa a koszt wersji używanej ok 1400zł a naprawa 2400zł więc kupiliśmy silnik na spółke:) on wziął z mojego starego pompę a ja wziąłem cały silnik :lol: ładny kompletny i suchutki:) już jest wstawiony tylko po niedzieli będę go skręcał i spinał dokładnie:)
Mój orginalny silnik który był od początku okazało się że jest w strasznym stnie;( po wyjęciu okazało się że puszcza olej pod głowicą, kolektorek na turbinie jest w około pęknięty więc turbina nie pompopwała tak jak trzeba, dolny przepust na turbinie również uszkodzony i wiele innych. Dlatego decyzja o przeszczepie i tamten pójdzie silnik na części:)
Mój orginalny silnik który był od początku okazało się że jest w strasznym stnie;( po wyjęciu okazało się że puszcza olej pod głowicą, kolektorek na turbinie jest w około pęknięty więc turbina nie pompopwała tak jak trzeba, dolny przepust na turbinie również uszkodzony i wiele innych. Dlatego decyzja o przeszczepie i tamten pójdzie silnik na części:)
Witam:) wczoraj ok godziny 18 zasiadłem znów za kierownicą mojej Karolci aby chwycić za kluczyk i próbować uruchomić nowe serduszko na kluczyk nie złapała choć długo nie kręciliśmy, tylko wzięlismy ją na zaciąg i ku zdziwieniu, kolega nie zdążył się dobrze rozpędzić a serduszko zabiło a na mojej twarzy pojawił się uśmiech :lol: :lol: silniczek pięknie za mruczał, puścił wielkiego dyma i chodził później cichutko i równiutko :mrgreen: po odpaleniu o własnych siłach wjechała jeszcze na warsztat żeby odpowietrzyć dokładnie układ paliwowy i chłodniczy podłączyliśmy kompa a tu co?? zero błędów :evil: silnik chodził idealnie. Potem zaczęła się jazda testowa -- to było najlepsze bo silniczek rwie jak szalony Turbina pompuje prawidłowo, powietrze nie ucieka:) wydaje mi się że jest to świetna baza pod AFNa i jakiś ciekawy program:)
Dziś byłem nią już w Krośnie i bardzo ładnie śmiga <ok> jak będzie dalej zobaczymy:)
pozdrówka
Dziś byłem nią już w Krośnie i bardzo ładnie śmiga <ok> jak będzie dalej zobaczymy:)
pozdrówka