Moje Cabrio :D
Moje Cabrio :D
Witam. Może nie jest to żadna rewelacja ale spełniłem swoje marzenie. Jest obniżone, fele 17", siwa skórka w środku. Audi miało 2 litrowy silnik ale ktoś go zmienił na 2.3 133KM. Nie jest to żaden SPRINTER ale ma swój dźwięk zwłaszcza gdy mam przelot:D. Auto wymaga jeszcze wkładu ale powoli dopracuje do idealnego stanu. Więcej fot wrzuce jak doczyszcze auto. PS. Niedługo będzie rejestracja NPI
Czekam na opinie i podpowiedzi co i jak.
Czekam na opinie i podpowiedzi co i jak.
Ostatnio zmieniony 03 lis 2009, 15:48 przez Łukaszrn, łącznie zmieniany 1 raz.
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Re: Moje Cabrio :D
Łukaszrn pisze:Witam. Może nie jest to żadna rewelacja ale spełniłem swoje marzenie. Jest obniżone, fele 17", siwa skórka w środku. Audi miało 2 litrowy silnik ale ktoś go zmienił na 2.3 133KM. Nie jest to żaden SPRINTER ale ma swój dźwięk zwłaszcza gdy mam przelot:D. Auto wymaga jeszcze wkładu ale powoli dopracuje do idealnego stanu. Więcej fot wrzuce jak doczyszcze auto. PS. Niedługo będzie rejestracja NPI
Czekam na opinie i podpowiedzi co i jak.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Cabrio jak każde inne. Ale ... no i tu się rozpiszę. Lakier do polerki... kierunki niespasowane... i te nie fajne lampiony... jaki sens jest malowania lamp w ciemnym aucie, na... czarno... eh. Nie wiem czy można się w tej kwestii wypowiadać o guście. Hm... jedyne co mnie pociesza że może to wsio wygląda tak zaniedbanie ze względu na to ze jest brudny... i brak fotek wnętrza które może pozytywnie nastrajać:). Ogólnie po układaj wszystkie elementy karoserii równo a juz o wiieeeele lepiej się na nią będzie patrzyło i pomaluj na srebrno te lampiony... albo inny kolor... tu już kwestia wyczucia i gustu. Więc szaleństwa przed sobą masz wiele:D Kosmetyka, kosmetyka i jeszcze raz kosmetyka.
A co do silnika... jeśli masz gaz to rzeczywiście szału "ni ma". Ale silniczek sam w sobie z racji dźwięku jest niesamowity... i można w nim wieeele pogrzebać żeby wydusić parę koników . kwestia umiejętności i pedantyczności. Nagraj filmik jak wygląda jak chodzi i jak brzmi na przelocie.
Ps.
Jak będziesz nagrywał filmik to proszę cię nie wkładaj kamerki/aparatu " w wydech" tylko z daleka bo pasmo odbioru dźwięku przez urządzonka jest mały i powstaje jedno wielkie charczenie i inne nie miłe dźwięki.
A co do silnika... jeśli masz gaz to rzeczywiście szału "ni ma". Ale silniczek sam w sobie z racji dźwięku jest niesamowity... i można w nim wieeele pogrzebać żeby wydusić parę koników . kwestia umiejętności i pedantyczności. Nagraj filmik jak wygląda jak chodzi i jak brzmi na przelocie.
Ps.
Jak będziesz nagrywał filmik to proszę cię nie wkładaj kamerki/aparatu " w wydech" tylko z daleka bo pasmo odbioru dźwięku przez urządzonka jest mały i powstaje jedno wielkie charczenie i inne nie miłe dźwięki.
w niektórych Cabrio po prostu inaczej tych kierunków nie da się spasować, w moim też jest tak krzywo z jednej strony i nie idzie z tym nic zrobić chyba, że wytnę trochę zderzaka, a później jakoś przykleję cały kierunek..ale jak mam tak robić to już wole żeby był taki krzywyseba1025 pisze:kierunki niespasowane
Auto posiadam od około miesiąca i faktycznie trochę pracy przy nim jest. A co do lamp, mi się tak podoba i nic nie będę zmieniał. To już kwestia gustu bo jeden lubi tak a drugi tak.
"A co do silnika... jeśli masz gaz to rzeczywiście szału "ni ma". Ale silniczek sam w sobie z racji dźwięku jest niesamowity... i można w nim wieeele pogrzebać żeby wydusić parę koników . kwestia umiejętności i pedantyczności."
Auto nie jest na gazie ale może kolega podpowie co warto zrobić by podnieść mu moc
"A co do silnika... jeśli masz gaz to rzeczywiście szału "ni ma". Ale silniczek sam w sobie z racji dźwięku jest niesamowity... i można w nim wieeele pogrzebać żeby wydusić parę koników . kwestia umiejętności i pedantyczności."
Auto nie jest na gazie ale może kolega podpowie co warto zrobić by podnieść mu moc