Audi B4 Cabrio
Audi B4 Cabrio
Witam pisałem już kiedyś że chętnie kupił bym B4 Cabrio, zjeździłem całą polskę i stan tych aut jest naprawde opłakany za rozsądną cenę naprawde nie można kupić zdrowego Cabrio, ale jakoś się udało i jestm już szczęśliwym posiadaczem B4 Cabrio. Jest to auto z 92 roku, silnik 2.3, koloru czerwonego, sportowe zawieszenie i felgi 17", środek oczywiście z czarną skórą i pięknym drewienkiem. Auto jest w 100% orginalne, zero przeróbek, nie jezdżone w zime i w naprawde świetnym stanie technicznym
Cześć.
Dbaj o nie i serwisuj. Odwdzięczy się w słoneczne dni (w deszczowe też)
Rozrząd polecam wymienić, klocki i tarcze posprawdzaj.
Jestem ciekawy jakie masz oryginalne kwity do niego. Odezwij sie jakby coś.
Poza tym autko ładne, lać i jeździć. Silnik (ten dźwięk) piękny. Tylko na gaz nie przerabiaj bo szkoda.
Dbaj o nie i serwisuj. Odwdzięczy się w słoneczne dni (w deszczowe też)
Rozrząd polecam wymienić, klocki i tarcze posprawdzaj.
Jestem ciekawy jakie masz oryginalne kwity do niego. Odezwij sie jakby coś.
Poza tym autko ładne, lać i jeździć. Silnik (ten dźwięk) piękny. Tylko na gaz nie przerabiaj bo szkoda.
- Daniello85
- Audi 80 Klub
- Posty: 793
- Rejestracja: 06 mar 2007, 10:27
- Lokalizacja: Zgorzelec
Do autka mam wszystkie dokumenty, łącznie z książką serwisową skórzaną teczką, orginalnymi kluczami w bagazniku itd. Jeśli chodzi o wymiany to wymieniłem rozrząd, wszystkie filtry, olej, obsady amortyzatorów z przodu, klocki. na to wszystko oczywiście zbieram rachunki, faktóry. Gazu nie zamiarzam zakładać gdyż chce by auto pozostała jak najbardziej orginalne. Jeśli chodzi o malowanie dołów zderzaka i progów, wyglądało by zapewne lepiej al jest to już ingerencja lakiernika tak więc zostawie tak jak jest by kiedyś w razie sprzedaży nikt nie wytykał że było coś malowane. Jedyną wadą auta jest zegar gdyż przestał pokazywać temp. wody i przebieg km. ale myśle że w porównaniu do innych Cabrio które oglądałem to można to mu wybaczyć Cena za autko to 16900 zł