Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

AUDI COUPE by Carol

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 11 sty 2010, 21:48

A czemu by nie? Jeden z lepszych wyborów do tego auta.
6 pięknie brzmiących cylindrów, wystarczająca ilość kuni/momentu i to bardzo elastycznych i silnik bardzo dobry do gazu, poza tym to ośka nic więcej nie trzeba.

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 11 sty 2010, 21:53

oj no myślałem że bedzie grubo i jakie V8 <ok>
Ale tycie pytanie czemu wciskacie go na ori miejsca 5cylindrówki :mrgreen: :?:
PLNów zbrakło na skrzynie, półosie, zwrotnice, piasty, sanki <ok> :?:

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 11 sty 2010, 21:55

Nie rozumiem pytania, czemu miało by braknąć plnów?.

Skrzynia z V6, sanki z TDi, reszta NG.

Nosb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 08 sty 2010, 23:35
Lokalizacja: Scyzorykoland

Post autor: Nosb » 11 sty 2010, 21:55

Skrzynia jest z 2,8 jak i sanki jak sie czegos nie widzi to po co komentowac ? W sumie mozna bylo isc na latwizne i wlozyc 2,0 cholera nie pomyslales Karol!!

Awatar użytkownika
8S3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 15 lip 2007, 18:34
Lokalizacja: Bełchatów/W-wa
Kontakt:

Post autor: 8S3 » 11 sty 2010, 21:58

Moim zdaniem idealny wybór jeśli chodzi o motor. Też chętnie widziałbym u siebie właśnie ACK.
Mam nadzieję, że będą jakieś filmiki efektu końcowego :mrgreen:

Trzymam kciuki, powodzenia :-P

Awatar użytkownika
Carol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 cze 2008, 23:11
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: Carol » 11 sty 2010, 22:04

8S3 pisze:Moim zdaniem idealny wybór jeśli chodzi o motor.
Też tak myślę , na ośkę wystarczy 8-)

Nosb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 08 sty 2010, 23:35
Lokalizacja: Scyzorykoland

Post autor: Nosb » 11 sty 2010, 22:06

Ja osobiscie wolalbym wkladac tam 1,8T :) Ale teraz to juz trzeba dobrnac do konca :)

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 11 sty 2010, 22:10

Nosb pisze:Skrzynia jest z 2,8 jak i sanki jak sie czegos nie widzi to po co komentowac ?
hehehe bo mam taki kaprys <ok>
AUDI_A6 pisze:Skrzynia z V6, sanki z TDi, reszta NG.
półosie od NG przykręciliście do skrzyni od V6 ośki :roll: da sie :?:

Awatar użytkownika
Carol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 cze 2008, 23:11
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: Carol » 11 sty 2010, 22:14

Dziki pisze:półosie od NG przykręciliście do skrzyni od V6 ośki :roll: da sie :?:
Najwidoczniej da się 8-)

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 11 sty 2010, 22:15

Trza zmieniać flansze.

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 11 sty 2010, 22:16

ej no weźcie zdradźcie patent 8-)
bo ja u siebie mam ten problem że potrzebne są półosie od V6 <ok>
edit.
za szybko odpisujecie <ok> ale ile takie przeguby wytrzymają :roll:

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 11 sty 2010, 22:18

Karol ma lekką nogę hahaha

Ile wytrzymają tyle wytrzymają, wysra się jakiś to się zmieni :)

Awatar użytkownika
Carol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 cze 2008, 23:11
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: Carol » 11 sty 2010, 22:18

Dziki pisze:ale ile takie przeguby wytrzymają :roll:
To się okaże w praniu 8-)
Dziki pisze:ej no weźcie zdradźcie patent 8-)
Młotek i przecinak <ok>

Nosb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 08 sty 2010, 23:35
Lokalizacja: Scyzorykoland

Post autor: Nosb » 11 sty 2010, 22:19

Dziki a skad ty wiesz jakie my tam poloski wlozylismy ? :shock: Ale da sie da :) Mlotek i przecinak napier$%#asz w skrzynie az powylatuja z niej flansze i przekladasz do swojej ... Nawet polosiek nie trzeba odkrecac :)

To widze ze u Ciebie jakis potezny swap idzie :D Jak polosie to problem to moze lepiej nie zaczynac ?

Przy ACK wychodzi troche roznic no ale zawsze to 20 koni wiecej i bardziej nietuzinkowe w B3 niz AAH albo ABC <ok>

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 11 sty 2010, 22:25

AUDI_A6 pisze:Karol ma lekką nogę hahaha

Ile wytrzymają tyle wytrzymają, wysra się jakiś to się zmieni :)
możliwe że tanio go wyniesie jak bedzie używane wstawiał :-P
ciekawe co jeszcze na to łożyska w przednich kołach :roll:
nie bez powodu V6 ma inne zwrotnice i łożyska <ok>

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl