Witam ponownie:D chciałbym zaprezentować swoją 'babcie'.
Jest to 80 b2 rocznik 1986, 1.8 90KM na gaźniku Pierburg 2E2,niestety Bozia nie dała napędu quattro ale i bez tego da się żyć:) Autko przyjechało z Niemiec 2004 roku,przebieg to 150tyś.
Hmm coś z wyposażenia: Szyberdach Sportowa kierownica MOMO
Stwierdzam że czym mniej elektryki tym lepiej także nie przeszkadza mi brak el. szyb,lusterek itd :roll:
Plany:
Na pewno będzie GERMAN bo to jedyne słuszne rozwiązanie dla Niej;) Gleba -60/-40 przyciemnianie szybek i kolorek krwista czerwień LY3H Alu z dość dużym rantem może bbs lub coś podobnego zobaczymy+ oponki min 205 bo strach na 175 jeździc:)
Co już jest Zrobione: Wyeksmitowanie rudej z karoseri Poprawianie niemieckich blacharzy Przelot Czerwone lampy + czerwone kierunki;) Końcówka wydechu ULTER Zmienione żarówki na niebieskie Zaciski czerwone alu lekko przemalowane ale to tak z nudów i na zimówki zostaną:)
Audio: Radio JVC KD G 321 Głosniki narazie seria był Komplet pioneera ale został przerzucony do innego Auta Możliwe że będzie zabudowa bagażnika ale to czas pokaże
Zdjęcia:
Zaraz przed modami,poprawkami itd wyglądała tak:
Później dodam zdjęcia z Prac przy Niej:)
Tak wygląda teraz:
Będę wdzięczny za wszelkie uwagi,komentarze,krytyke i pozytywne spojrzenie na to;) to mi pomoże w dalszych modach;) Pozdrawiam Shavo;)
Ostatnio zmieniony 23 sty 2010, 17:09 przez Shavo, łącznie zmieniany 3 razy.
Opony 175 - do tego autka jak najbardziej Trochę nie do końca rozumiem pakowanie szerokich opon do ośki o zawrotnej mocy 90KM Ale mniejsza o to, pytanie mam inne - jakie żarówki wymieniłeś na niebieskie? I jak możesz to daj zdjęcie całego tyłu - jestem ciekaw jaki dokładnie to model B2a
airnox pisze:Opony 175 - do tego autka jak najbardziej Trochę nie do końca rozumiem pakowanie szerokich opon do ośki o zawrotnej mocy 90KM Ale mniejsza o to, pytanie mam inne - jakie żarówki wymieniłeś na niebieskie? I jak możesz to daj zdjęcie całego tyłu - jestem ciekaw jaki dokładnie to model B2a
Pozdrowienia
Airnox
hmm co do opon to tak: to autko potrafi jezdzić i to dość zrywnie i strach wchodzić w zakret z wiekszymi predkosciami, pozatym na 205 bedzie szersze i ladniej wyglądało:) dodalem zdjecie tyłu tylko nie wiem czy widać na klapie jest Audi 80 GT zwykłe H4 o zabarwieniu niebieskim imitacja xenonów;) ale mi się podobaja;)
Auto jak na swoj wiek zadbane i przebieg smieszny jesli prawdziwy. Troche pracy i bedzie piekny german. I jeszcze takie pytanie tylne lampy malowales, czy to ori czerwone? Bo nie spotkalem takich w 80 B2.
airnox 90 KM potrafi swoje, więc trzymanie by się przydało, swoją drogą te 195/45 też by starczyło. Jak już mówiłem auto bardzo piękne, widać że jest szanowane, co niezmiernie cieszy <ok>
No i jeśli ci się znudzi te 90KM to wrzucaj DZ-ta i śmigaj do woli
co mi sie podoba:
- to B2 :mrgreen:
- wzor malowania felg
- widac ze sie nim zajmujesz <ok> co mi sie mniej podoba:
- koncowka wydechu - ten wzor pasuje do nowszego auta a sposob montazu, no przepraszam Cie Kolego, do niczego nie pasuje
- plan przyciemnienia szyb (po mojemu srednio ma sie do koncepcji 'german')
- niebieskie zarowki (jak wyzej)
niezaleznie jednak od czyjegokolwiek zdania to Twoj pojazd i Tobie ma sie podobac, oby w Twoich rekach przezywal swoja druga mlodosc - powodzenia <ok>
AUdiczka ciekawa, troche pracy przy niej Cie czeka, zrób coś z wydechem bo szkaradzi autko w dodatku jedna rurka jest okopcona a druga nie zaraz na mysl się rzuca bmw
Pomyśl jeszcze o felunku ATS. Swietnie pasuje do tego modelu <ok>
Zawsze podobał mi się ten model
I jak koledzy wyżej napisali, popraw ten wydech :roll:
No to widzę kolejne B2a na forum Model GT - mało takich już jeździ - chyba łatwiej GTE niż GT spotkać. Oryginalnie nie było "gładkich" czerwonych lamp do tyłu. Lampy są generalnie bardzo podobne (ale czy identyczne to nie wiem) w audi 100 C3 typ44 i audi V8 z tego okresu. Jednak wszelkie czerwone jakie spotkałem miały swego rodzaju "rowek" w połowie wysokości. Z tego wnioskuję, że autor sam wykonał czerwone lampy Pomysł ciekawy
maniek75: jeśli możesz pokaż o jakie Ci ATS chodzi
Ogólnie wszystkim dziekuje za pozytywne komentarze;) wielu ludzi mi mowilo ze za tą cenę która pakuje w to auto mozna by bylo kupić coś lepszego noo ale pasja i zamiłowanie do autka nie pozwala go zmienic;) co do wydechu dałem do gościa który mi go spawał ale zrobił to na zawieszonej 1 gumie od tłumika także gorzej wydech wygląda z boku auta;) Jeżeli macie jakiś fajny pomysł na koniec wydechu to proszę o pokazanie jakiś zdjęć:) Pozdrawiam:)
maniek75 pisze:Pomyśl jeszcze o felunku ATS. Swietnie pasuje do tego modelu <ok>
Zawsze podobał mi się ten model
Żadne ATS-y są już tak oklepane ,że masakra. Jest wiele innych pięknych felg.
ps. Wydech na śmietnik :-|
Gleba by się zdała bo jak ciągnik wygląda (wiem, wiem będzie)
I jakieś foty wnętrza
Shavo pisze:Jeżeli macie jakiś fajny pomysł na koniec wydechu to proszę o pokazanie jakiś zdjęć:)
mowisz i masz:
auto widoczne na zdjeciu nalezy do Kolegi K2 wiecej o nim w tym watku, polecam - IMO Kolega doskonale zilustrowal jedna z drog ktora mozna pojsc bedac posiadaczem klasyka <ok>
skoti pisze:Żadne ATS-y są już tak oklepane ,że masakra. Jest wiele innych pięknych felg.
popieram w calej rozciaglosci jako obecny turlacz modelu Cup <ok>, wzor klawy ale wyeksploatowany do granic niemozliwosci. do dobrej gleby i reszty w stylu "german/cult/cleaned" niezla bedzie szeroka stal albo cos szprychowego, jedno i drugie z ladnym naciagiem. wiecej na ten temat znajdziesz tutaj.