Audi Cabrio 1.9 TDi 1Z by Loczek
Audi Cabrio 1.9 TDi 1Z by Loczek
Witam,
po długiej mojej nieobecności pragnę napisać co nastąpiło...
Audi B2 Coupe zostało sprzedane z bólem serca i łzami w oczach i trafilo w ręce forumowicza tego klubu (całe szczęście- mam nadzieję, że i jemu będzie wiernie służyć i przyniesie wiele radości, zabawy i sam go nie zaniedba).
Miejsce Coupety nie mogło zastąpić inne auto niż Audi. Na początku wybór pomiędzy Audi A8 D2 a Audi B4 Cabrio... Po długich rozmyślaniach ZA i PRZECIW padło na Cabrio.
Poszukiwania trwały b. długo... rozmowy telefonieczne i jak to zawsze słyszymy "bezwypadkowy i nie kręcony"- no cóż trzeba było to sprawdzić. Na miejscu jak się okazywało były to zaniedbane, bite auta.
Aż trafiłem na egzemplarz, który chciałbym przedstawić.
Jest to Audi B4 Cabrio z silnikiem TDi 90 KM chipowanym na 110 KM. Jest to wersja poliftingowa, więc ma:
- półskórzane, kubełkowe fotele;
- skórzana kierownica S-Line;
- windshot;
- soczewkowe reflektory z xenonem;
- w przednim zderzaku halogeny i kierunkowskazy by Porsche;
- szczelny dach :d;
- niestukające i nieszumiące szyby :p;
- trzecie światło STOPu;
- elektryczne szyby 4x;
- elektryczne i podgrzewane lusterka;
- 4x AIR BAG - wersja limitowana z poduszkami w fotelach i dodatkową rączką w fotelu pasażera "łamiącą" oparcie;
- składany dach ;p;
- telefon;
Auto świeżo nabyte, więc i fotki mało ciekawe, z czasem dodam nowe. Pozdrawiam.
Modyfikacja 20.04.2010- nowe felgi ALU 17" ET37 7,5' z oponami 235/40/17:
Zapraszam do komentowania .
Acha... i taki mały detal jak to u większośći - RINGI- zakupione dla mnie przez moją Kobietkę :
W majowy weekend razem z narzeczoną robiliśmy polerkę lakieru ( ja w swoim ona w swoim- standardowo nie pozwoliła mi pomóc ):
P.S. Po polerce spadł deszcz <ok> .
29.08.2010- przedwczesny prezencik urodzinowy od Czarnej :
KRATKA:
BEZ KRATKI:
Z KRATKA:
28.09.2010 - USUWANIE AKWARIUM:
W dniu dzisiejszym wkońcu (lepszej pogody na to nie mogłem wybrać ) wziąłem się za wybebeszenie wnętrza Bezdasznika. Powodem całej imprezy było:
- parowanie szyb;
- woda na dywaniku przednim-prawym i tylnym prawym (i/oraz jak się okazało na tylnym-lewym);
- świecąca kontrolka AIR-BAG (akurat w tym przypadku poduszki foteli);
Przyczyną całego zamieszania jest uszkodzona/odkształcowa prawa część podszybia, przez którą woda dostaje się przez ów podszybie do pojemnika na filtr kabinowy, wentylator nadmuchu aż wkoncu do wnętrza pojazdu.
Teraz muszę wyciagnać całą wodę, wysuszyć/wymienić wykladzinę, uszczelnić/wymienić podszybie (szkoda, że pada ).
To ta strona lekko mokra:
A tutaj akwarium dla żółwia Tadzika <ok> :
I ujście "wodospadu":
21.11.2010:
Kompletne matowe czarne wnętrza reflektorów:
A niedługo II etap VIRUS'a .
09.05.2011- Hmm... trochę niżej do matki natury (glebka <ok> ):
I wjazd do domku :
po długiej mojej nieobecności pragnę napisać co nastąpiło...
Audi B2 Coupe zostało sprzedane z bólem serca i łzami w oczach i trafilo w ręce forumowicza tego klubu (całe szczęście- mam nadzieję, że i jemu będzie wiernie służyć i przyniesie wiele radości, zabawy i sam go nie zaniedba).
Miejsce Coupety nie mogło zastąpić inne auto niż Audi. Na początku wybór pomiędzy Audi A8 D2 a Audi B4 Cabrio... Po długich rozmyślaniach ZA i PRZECIW padło na Cabrio.
Poszukiwania trwały b. długo... rozmowy telefonieczne i jak to zawsze słyszymy "bezwypadkowy i nie kręcony"- no cóż trzeba było to sprawdzić. Na miejscu jak się okazywało były to zaniedbane, bite auta.
Aż trafiłem na egzemplarz, który chciałbym przedstawić.
Jest to Audi B4 Cabrio z silnikiem TDi 90 KM chipowanym na 110 KM. Jest to wersja poliftingowa, więc ma:
- półskórzane, kubełkowe fotele;
- skórzana kierownica S-Line;
- windshot;
- soczewkowe reflektory z xenonem;
- w przednim zderzaku halogeny i kierunkowskazy by Porsche;
- szczelny dach :d;
- niestukające i nieszumiące szyby :p;
- trzecie światło STOPu;
- elektryczne szyby 4x;
- elektryczne i podgrzewane lusterka;
- 4x AIR BAG - wersja limitowana z poduszkami w fotelach i dodatkową rączką w fotelu pasażera "łamiącą" oparcie;
- składany dach ;p;
- telefon;
Auto świeżo nabyte, więc i fotki mało ciekawe, z czasem dodam nowe. Pozdrawiam.
Modyfikacja 20.04.2010- nowe felgi ALU 17" ET37 7,5' z oponami 235/40/17:
Zapraszam do komentowania .
Acha... i taki mały detal jak to u większośći - RINGI- zakupione dla mnie przez moją Kobietkę :
W majowy weekend razem z narzeczoną robiliśmy polerkę lakieru ( ja w swoim ona w swoim- standardowo nie pozwoliła mi pomóc ):
P.S. Po polerce spadł deszcz <ok> .
29.08.2010- przedwczesny prezencik urodzinowy od Czarnej :
KRATKA:
BEZ KRATKI:
Z KRATKA:
28.09.2010 - USUWANIE AKWARIUM:
W dniu dzisiejszym wkońcu (lepszej pogody na to nie mogłem wybrać ) wziąłem się za wybebeszenie wnętrza Bezdasznika. Powodem całej imprezy było:
- parowanie szyb;
- woda na dywaniku przednim-prawym i tylnym prawym (i/oraz jak się okazało na tylnym-lewym);
- świecąca kontrolka AIR-BAG (akurat w tym przypadku poduszki foteli);
Przyczyną całego zamieszania jest uszkodzona/odkształcowa prawa część podszybia, przez którą woda dostaje się przez ów podszybie do pojemnika na filtr kabinowy, wentylator nadmuchu aż wkoncu do wnętrza pojazdu.
Teraz muszę wyciagnać całą wodę, wysuszyć/wymienić wykladzinę, uszczelnić/wymienić podszybie (szkoda, że pada ).
To ta strona lekko mokra:
A tutaj akwarium dla żółwia Tadzika <ok> :
I ujście "wodospadu":
21.11.2010:
Kompletne matowe czarne wnętrza reflektorów:
A niedługo II etap VIRUS'a .
09.05.2011- Hmm... trochę niżej do matki natury (glebka <ok> ):
I wjazd do domku :
Ostatnio zmieniony 03 paź 2011, 12:19 przez Loczek, łącznie zmieniany 20 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 282
- Rejestracja: 05 lip 2009, 20:06
- Lokalizacja: Gliwice
Popieram dezaprobatę silnika ;] TDi może nie jest tylko dla dziadków, ale ogólnie nie pasuje mi do dobrze prezentujących się aut. Szczególnie na dużych kółkach (których Ty w sumie jeszcze nie maszkarmelitto pisze:dobrze zadany )
...ale!
TDI is for old people!:D
Od razu widać, że daleko jej do szrota, czy tam zaniedbanego egzemplarza.
Który rocznik? Kupiony w PL? Wszystko działa jak należy?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 282
- Rejestracja: 05 lip 2009, 20:06
- Lokalizacja: Gliwice
w cabrio moim zdaniem musi byc kopyto i tutaj chodzi o sytuacje tzw oczywiste:P
stoisz na swiatlach, pas obok Golf 3 czy 4 ... widzi "cabrio - cwaniak, odpicowany, musi miec buta" .... i szkoda, jak go nie ma:P sam troche zaluje, ze nie kupilem v6, ale co ogladałem do obity czy cos nie tak z silniczkiem i masa wydatków.
fajnie, ze caly po lifcie ...tylko własnie tu sie zaczyna problem jak ja kupowalem i widzialem cabrio po lifcie, a date produkcji np. 91-94 rocznik to wiedzialem, ze albo byl juz walniety i poprostu wpadly w rece nowe czesci, albo ktos lubil sie bawic
ale ten w sumie nawet i pod 99 mi podpada po tdi'ki byly robione do 2000
stoisz na swiatlach, pas obok Golf 3 czy 4 ... widzi "cabrio - cwaniak, odpicowany, musi miec buta" .... i szkoda, jak go nie ma:P sam troche zaluje, ze nie kupilem v6, ale co ogladałem do obity czy cos nie tak z silniczkiem i masa wydatków.
fajnie, ze caly po lifcie ...tylko własnie tu sie zaczyna problem jak ja kupowalem i widzialem cabrio po lifcie, a date produkcji np. 91-94 rocznik to wiedzialem, ze albo byl juz walniety i poprostu wpadly w rece nowe czesci, albo ktos lubil sie bawic
ale ten w sumie nawet i pod 99 mi podpada po tdi'ki byly robione do 2000
Rok auta 1996, wszystko działa bez zarzutu. Szyby ładnie się spasowują, dach w pełni szczelny, nie działa mi jedynie reg. prędkości nawiewu ale już wiem co i jak z tym zrobić .
Szukałem benzyniaka ale ze zadnego nie było w stanie mnie zadowalającym to decyzja padła na TDI i jestem z tej decyzji jak najbardziej zadowolony. Seryjna moc została zwiększona do 110 KM (chip w Niemczech). Auto w kraju od 2007 roku bez najmneijszego uszczerbu na zdrowiu. Przedni zderzak z kierunkowskazami Porsche już był i nie żałuję tego .
Szukałem benzyniaka ale ze zadnego nie było w stanie mnie zadowalającym to decyzja padła na TDI i jestem z tej decyzji jak najbardziej zadowolony. Seryjna moc została zwiększona do 110 KM (chip w Niemczech). Auto w kraju od 2007 roku bez najmneijszego uszczerbu na zdrowiu. Przedni zderzak z kierunkowskazami Porsche już był i nie żałuję tego .
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
ojjj ja wam dam <tyty> ;p
jak dla mnie super, wolalbym w bezowej skorze, ale wiem jak ciezko bylo dostac dobre cabrio w takiej skorze... mimo wszystko lakier jest powalajacy zastanawiam sie nad takim do mojego
pozdrawiam
tylko w cabrio, podbniez lepiej jest utrzymac skore, ponoc sie welur strasznie kurzy, ale w lato sam ocienisz i mam nadzieje podzielisz sie swoimi wrazeniami ;pBastek pisze:Fajne też masz te foteliki
no chyba jednak w stylistyce zewnetrznej pozostaje tylko rs2 ;pBastek pisze:Masz tu kolego spore pole do popisu przy modzeniu tego samochodu
hmm... znam to powiedzonko kuzyn ma ta naklejke na hondzie civic, a tak sie sklada ze 1,5 tonowemu dieslakowi dac nie umie rady...karmelitto pisze:TDI is for old people!:D
fela to podstawa, ale czip? wiecej? przemysl to bo moim daniem lepiej miec mniej mocy i mniej problemow, 110 moim zdaniem jest wystarczajacejaro85 pisze:wsadź dobrą fele i jakiś chip
tak tylko wiekszosc tych trojek czy czworek jest tez w dieslu, a jak w benzynie to do 2.0 a to jest do objechania ;]karmelitto pisze:stoisz na swiatlach, pas obok Golf 3 czy 4 ... widzi "cabrio - cwaniak, odpicowany, musi miec buta" .... i szkoda, jak go nie ma
... bo ktos zmienil, ale kazdemu prawie sie podooba wiec jest dobrze ;]Loczek pisze:Przedni zderzak z kierunkowskazami Porsche już był
jak dla mnie super, wolalbym w bezowej skorze, ale wiem jak ciezko bylo dostac dobre cabrio w takiej skorze... mimo wszystko lakier jest powalajacy zastanawiam sie nad takim do mojego
pozdrawiam
Chip'a większego już nie będzie- nie ma co szaleć, bo wiem że później zaczyna się sypać. Felgi na pewno jakieś bedą ale to na lato. Z dodatkowych modernizacji to mały bajerek- wyświetlacz temp. zew. oraz pomalowanie wnętrza przednich lamp na czarny mat.
Na chwilę obecną wymieniłem napinacz, rolkę i pasek od osprzętu, a czeka mnie jeszcze wymiana przednich tarcz, klocków i za jakiś czas kompletnego rozrządu.
Na chwilę obecną wymieniłem napinacz, rolkę i pasek od osprzętu, a czeka mnie jeszcze wymiana przednich tarcz, klocków i za jakiś czas kompletnego rozrządu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
...i tu bym sie z Toba nie zgodzil do konca - jak dla mnie koncepcja kabrioletu kloci sie troche z ostra jazda i, za przeproszeniem, palowaniem spod swiatel tym bardziej ze 'nasze' motury V6 sa zdecydowanie bardziej leniwe niz ostre, natomiast NG ze swoim mega charyzmatycznym gangiem pasuje do lansowozu (a tym bezdasznik jest nieodwolalnie) jak malo ktory :mrgreen:karmelitto pisze:w cabrio moim zdaniem musi byc kopyto i tutaj chodzi o sytuacje tzw oczywiste:P
stoisz na swiatlach, pas obok Golf 3 czy 4 ... widzi "cabrio - cwaniak, odpicowany, musi miec buta" .... i szkoda, jak go nie ma:P sam troche zaluje, ze nie kupilem v6
wracajac do tematu - diesel w kabriolecie juz dawno nikogo nie dziwi, niechaj zatem oszczednosc wynagradza Ci Kolego z nawiazka niedociagniecia akustyczne - szczelnosci i szerokosci <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 282
- Rejestracja: 05 lip 2009, 20:06
- Lokalizacja: Gliwice