[b3 1.6 TD] Wszystkie graty na sprzedaż
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
[b3 1.6 TD] Wszystkie graty na sprzedaż
Autko nabyłem 15.09.2009 z przebiegiem 218 000
Audi 80 B3 1.6 TD SB z 1990r.
Wyposażenie:
Wspomaganie
Centralny zamek
szyberdach
światła przeciwmgielne P+T
hak
poza tym nic :mrgreen:
Mody:
Techniczne:
<ok> nowa chłodnica
<ok> nowy aku
<ok> belka z tarczami na tył
<ok> poduszki silnika
<ok> poduszka skrzyni
<ok> prawe łożysko przód SKF
<ok> łożyska tył Optimal
<ok> tarcze + klocki
<ok> nowe amorki tył
<ok> wymiana rozdzielacza siły hamowania na trójniki
<ok> obrotek
<ok> Siłownik pod maską
<ok> Boost pin
<ok> wymiana łączników i gum stabilizatora
<ok> amorki + łożyska przód
<ok> końcówki drążka kierowniczego
<ok> ustawienie zbieżności
<ok> wymiana tulei prawego wahacza
<ok> wymiana tulei sanek
<ok> naprawa przełącznika dmuchawy
<ok> wymiana czujnika w chłodnicy
<ok> malowanie bębnów i zacisków
<ok> naprawa lewej lampy przód
<ok> renowacja progów
<ok> regeneracja rozrusznika
<ok> pompa wody
<ok> termostat Wahler
<ok> pasek alternatora
<ok> ciśnienie turbo podkręcone do 1.0 bara
Wizualne i doposażanie:
<ok> Dymione kierunki
<ok> Wyczyszczenie klapy z oznaczeń
<ok> Aluski 7,5J R16
<ok> Radyjko Sony CDX GT410U
<ok> Likwidacja czerwonych tygrysków i regeneracja seryjnych foteli
<ok> Wymiana mieszka i gałki zmiany biegów
<ok> Chromowana końcówka wydechu
<ok> Białe postojówki i podświetlanie tablicy
<ok> Montaż wskaźnika doładowania turbiny
<ok> Black ass
<ok> Blenda na tył
<ok> Ringi na zegary
<ok> Elektryka szyberdachu
<ok> Elektryka szyb x4 i lusterek
<ok> Osłona pod silnik i skrzynię
<ok> Osłona na aku
<ok> LEDowe postojówki i podświetlanie tablicy
<ok> Zenon
<ok> Gleba 60/50
<ok> Gładki grill
<ok> Lotka a`la Compi
<ok> Dodatkowe zegary
...hmm może jakieś propozycje...
Fotki:
25-01-2010
Pomimo mrozu korzystając z ostatnich dni wolnego wyrzuciłem tygryski i tak wyglądają seryjne fotele w mojej B3, denerwuje mnie tylko ta plama z kleju na fotelu pasażera poza tym fotele w świetnym stanie
04-03-2010
Niunia dostała nową końcówkę wydechu lekko zadartą ku górze i kierunki od avanta. Szkoda tylko że na razie nie znalazłem jeszcze blendy pod blachę. Brud jeszcze z listopada :mrgreen:
Tak było:
a tak jest:
09-03-2010
Zakup oryginalnych alusków w ładnym stanie za świetne pieniądze :mrgreen: Jeszcze tylko je ładnie wyczyścić i oponki założyć.
20-03-2010
Wymiana amorków, poduszek i końcówek drążków kierowniczych. Stare amory były jeszcze fabryczne firmy BOGE na amorkach leży patentowy klucz do nakrętek rowkowanych, świetnie się sprawdził.
01-04-2010
Wymiana tulei sanek
03-04-2010
Wiosenna sesyjka już z aluskami, klubową wlepą i świecącym lakierem
16-04-2010
Noo i blenda zawitała na klapie mojej czerwonej bestii. Szkoda tylko że jest ciemniejsza od kierunków
01-05-2010
Ringi, tabliczki z imionami na spoty, wosk koloryzujący, czarne progi, powrót do ori setupu na tyle i facelifting :mrgreen:
21-06-2010
hohoho dawno tu nic nie pisałem choć kilka rzeczy się zmieniło i właśnie nadszedł ten dzień by pokazać to światu:
Więc tak na pokładzie zawitała elektryka (szybki, szyberdach i lusterka) a także osłona pod silnik i rezana przeze mnie osłona pod skrzynię, udało się też zakupić osłonę na aku i czarną blendę po tylną blachę (tu podziękowania dla kolegi Mobilka) No i oczywiście na klapie zawitała wlepka z AŚ
20-11-2010
Po długiej przerwie w pisaniu czegokolwiek na forum powracam pochwalić się nowym gadżetem pod maską który przyzwoicie podniósł moc mojego dieselka a także zimowym setupem. Białe fele malowane w domu na przysłowiowym kolanie wyglądają dobrze z daleka bo z bliska nie ma szału trzeba by je wypiaskować i malnąć profesjonalnie noo ale cóż zima za pasem trzeba było felgi zabezpieczyć bo były już w ciężkim stanie więc wyczyściłem szczotką i omalowałem pędzlem i zimę przejeżdżą :mrgreen: Mogę się też pochwalić tym miedzianym kolankiem na którego miejscu powinna znajdować się pompka wodna do chłodzenia turbo no ale niestety pompka się rozszczelniła plastik pękł i trzeba było przywrócić jakoś krążenie w autku i tak już pewnie zostanie na jakiś czas do półki nie wymyślę co tam założyć bo pompka to koszt ok 130 zł i nie wiadomo w jakim stanie a do tego jeszcze czujnik w turbo mam ukatrupiony przez poprzedniego właściciela i tu znowu koszt 100 zł. A na koniec jeszcze moi trzej muszkieterowie na tylnej szybie :mrgreen:
Nawet to co jemy może być sygnowane znaczkiem audi
01-01-2011 - ...
Pochwalę się postępami w swapie bębnów na tarcze. Wszystko toczy się powoli ponieważ kasa nie pozwala na szaleństwa ale coś powoli widać belka odrestaurowana zaciski były w tragicznym stanie ale również im dałem rady kilkanaście godzin spędzonych w warsztacie i efekt osiągnięty śmigają jak nowe. Kilka części jakie zakupiłem są jakościowo super niestety na tarcze i klocki dobrych firm już nie starczyło ale przynajmniej są nowe i jakiś czas będą służyć. Jeszcze tylko sama przekładka całości i już będą heble jak brzytwa
... 05-03-2011
Swap COMPLETE !! No i się udało po kilkunastu godzinach pracy udało się wymienić belkę i kilka przewodów hamulcowych. nie obyło się oczywiście bez niespodzianek co widać po obciętym przewodzie hamulcowym był tak zapieczony że pomogła mu tylko nasadka ale się udało, także przy odpowietrzaniu układu zauważyłem giętki przewód z przodu wiszący na włosku. Teraz hamulec jest brzytwa a ręczny łapie na 2 ząbek. Oczywiście nie wytrzymałem już dłużej i założyłem letni felunek :mrgreen: liczę na to że już śniegu nie będzie.
14-03-2011
Miałem zamontowany autoalarm z odcięciem zapłonu z boscha ale gdy kupiłem autko nie dostałem pilota do tego bajeru poza tym to już stary sprzęt i czasami zawodził ponieważ alarm był nieuzbrojony a i tak nie chciał puścić prądu na stacyjkę i czasem to kosztowało mnie trochę nerwów bo auto nie chciało nawet zakręcić rozrusznikiem ale kilka wstrząsów i urządzenie zaczynało działać. Dlatego też postanowiłem się pozbyć dziadostwa i połączyć kable jak należy. Wreszcie rozrusznik kręci normalnie
22-03-2011
No i nadszedł w końcu ten straszny dzień choć już temp grubo powyżej zera w dzień to aku odmówił posłuszeństwa w zimie kilka razy dał o sobie znać nie pozwalając uruchomić auta ale myślałem że w lecie da radę noo i się przeliczyłem. Padł w słoneczny dzień trzeba było wykrzesać 3 stówki i lecieć po nowy ale teraz przynajmniej pali na dotyk
01-04-2011
Dziś zawitała nowa końcówka wydechu podwójna rura zagięta w dół jak na diesla przystało a także autko dostało nową twarz (black face) jeszcze tylko kierunki dymione i będzie fajnie ale w planach jeszcze jest czarna maska i komplet lamp hella black na tyle zobaczymy jak się życie potoczy
25,26-04-2011
Sesja z Miśkiem i następnego dnia sesja z dydo85
https://picasaweb.google.com/1056229565 ... ufiwNn8swE#
06-05-2011
Kilka fotek gleby
12-05-2011
Po kilku dniach jazdy z prawie zwykłą zawiechą stwierdziłem że to nie ma sensu auto wychyla się na zakrętach i w ogóle jakoś buja jak huśtawka, gleba musi być więc dziś po raz kolejny rozłożyłem wszystko i wsadziłem całą glebę F&K 60/40 i teraz to wygląda zadowalająco
Taki mały edit: z tyłu ciachnąłem po pół zwoja i po ułożeniu się sprężyny wyszło -50 :mrgreen:
24-05-2011
Dotarły nowe graty i już zamontowane Dzięki Kunik
15-06-2011
W końcu udało się dostać dymione kierunki na przód. Odnowiłem także ori zderzaki bo już były strasznie matowe. A z mało przyjemnych to wróciła stara końcówka wydechu bo moja piękną dwu-rurkę jakiś ch*j zapi******ł.
20-04-2012
Po długiej nieobecności w temacie postanowiłem coś napisać wpadło kilka gratów takich jak: dodatkowe zegarki, elektryka na tył, lotka a`la Compi wyrezana z ori B3, gładki grill, Zenon, nowe oponki Continental na przód, antena do radia nad lusterkiem a CB w błotniku, Sticker na prawym błotniku i ori bagażnik dachowy na zimę żeby można deski wozić i to by było na tyle. Przy autku jest kilka rzeczy do zrobienia np. trzeba zedrzeć listwy z progów i zlikwidować rdzę, wymienić bendiks w rozruszniku i przed zimą sprawdzić wtryski bo któryś już leje.
Audi 80 B3 1.6 TD SB z 1990r.
Wyposażenie:
Wspomaganie
Centralny zamek
szyberdach
światła przeciwmgielne P+T
hak
poza tym nic :mrgreen:
Mody:
Techniczne:
<ok> nowa chłodnica
<ok> nowy aku
<ok> belka z tarczami na tył
<ok> poduszki silnika
<ok> poduszka skrzyni
<ok> prawe łożysko przód SKF
<ok> łożyska tył Optimal
<ok> tarcze + klocki
<ok> nowe amorki tył
<ok> wymiana rozdzielacza siły hamowania na trójniki
<ok> obrotek
<ok> Siłownik pod maską
<ok> Boost pin
<ok> wymiana łączników i gum stabilizatora
<ok> amorki + łożyska przód
<ok> końcówki drążka kierowniczego
<ok> ustawienie zbieżności
<ok> wymiana tulei prawego wahacza
<ok> wymiana tulei sanek
<ok> naprawa przełącznika dmuchawy
<ok> wymiana czujnika w chłodnicy
<ok> malowanie bębnów i zacisków
<ok> naprawa lewej lampy przód
<ok> renowacja progów
<ok> regeneracja rozrusznika
<ok> pompa wody
<ok> termostat Wahler
<ok> pasek alternatora
<ok> ciśnienie turbo podkręcone do 1.0 bara
Wizualne i doposażanie:
<ok> Dymione kierunki
<ok> Wyczyszczenie klapy z oznaczeń
<ok> Aluski 7,5J R16
<ok> Radyjko Sony CDX GT410U
<ok> Likwidacja czerwonych tygrysków i regeneracja seryjnych foteli
<ok> Wymiana mieszka i gałki zmiany biegów
<ok> Chromowana końcówka wydechu
<ok> Białe postojówki i podświetlanie tablicy
<ok> Montaż wskaźnika doładowania turbiny
<ok> Black ass
<ok> Blenda na tył
<ok> Ringi na zegary
<ok> Elektryka szyberdachu
<ok> Elektryka szyb x4 i lusterek
<ok> Osłona pod silnik i skrzynię
<ok> Osłona na aku
<ok> LEDowe postojówki i podświetlanie tablicy
<ok> Zenon
<ok> Gleba 60/50
<ok> Gładki grill
<ok> Lotka a`la Compi
<ok> Dodatkowe zegary
...hmm może jakieś propozycje...
Fotki:
25-01-2010
Pomimo mrozu korzystając z ostatnich dni wolnego wyrzuciłem tygryski i tak wyglądają seryjne fotele w mojej B3, denerwuje mnie tylko ta plama z kleju na fotelu pasażera poza tym fotele w świetnym stanie
04-03-2010
Niunia dostała nową końcówkę wydechu lekko zadartą ku górze i kierunki od avanta. Szkoda tylko że na razie nie znalazłem jeszcze blendy pod blachę. Brud jeszcze z listopada :mrgreen:
Tak było:
a tak jest:
09-03-2010
Zakup oryginalnych alusków w ładnym stanie za świetne pieniądze :mrgreen: Jeszcze tylko je ładnie wyczyścić i oponki założyć.
20-03-2010
Wymiana amorków, poduszek i końcówek drążków kierowniczych. Stare amory były jeszcze fabryczne firmy BOGE na amorkach leży patentowy klucz do nakrętek rowkowanych, świetnie się sprawdził.
01-04-2010
Wymiana tulei sanek
03-04-2010
Wiosenna sesyjka już z aluskami, klubową wlepą i świecącym lakierem
16-04-2010
Noo i blenda zawitała na klapie mojej czerwonej bestii. Szkoda tylko że jest ciemniejsza od kierunków
01-05-2010
Ringi, tabliczki z imionami na spoty, wosk koloryzujący, czarne progi, powrót do ori setupu na tyle i facelifting :mrgreen:
21-06-2010
hohoho dawno tu nic nie pisałem choć kilka rzeczy się zmieniło i właśnie nadszedł ten dzień by pokazać to światu:
Więc tak na pokładzie zawitała elektryka (szybki, szyberdach i lusterka) a także osłona pod silnik i rezana przeze mnie osłona pod skrzynię, udało się też zakupić osłonę na aku i czarną blendę po tylną blachę (tu podziękowania dla kolegi Mobilka) No i oczywiście na klapie zawitała wlepka z AŚ
20-11-2010
Po długiej przerwie w pisaniu czegokolwiek na forum powracam pochwalić się nowym gadżetem pod maską który przyzwoicie podniósł moc mojego dieselka a także zimowym setupem. Białe fele malowane w domu na przysłowiowym kolanie wyglądają dobrze z daleka bo z bliska nie ma szału trzeba by je wypiaskować i malnąć profesjonalnie noo ale cóż zima za pasem trzeba było felgi zabezpieczyć bo były już w ciężkim stanie więc wyczyściłem szczotką i omalowałem pędzlem i zimę przejeżdżą :mrgreen: Mogę się też pochwalić tym miedzianym kolankiem na którego miejscu powinna znajdować się pompka wodna do chłodzenia turbo no ale niestety pompka się rozszczelniła plastik pękł i trzeba było przywrócić jakoś krążenie w autku i tak już pewnie zostanie na jakiś czas do półki nie wymyślę co tam założyć bo pompka to koszt ok 130 zł i nie wiadomo w jakim stanie a do tego jeszcze czujnik w turbo mam ukatrupiony przez poprzedniego właściciela i tu znowu koszt 100 zł. A na koniec jeszcze moi trzej muszkieterowie na tylnej szybie :mrgreen:
Nawet to co jemy może być sygnowane znaczkiem audi
01-01-2011 - ...
Pochwalę się postępami w swapie bębnów na tarcze. Wszystko toczy się powoli ponieważ kasa nie pozwala na szaleństwa ale coś powoli widać belka odrestaurowana zaciski były w tragicznym stanie ale również im dałem rady kilkanaście godzin spędzonych w warsztacie i efekt osiągnięty śmigają jak nowe. Kilka części jakie zakupiłem są jakościowo super niestety na tarcze i klocki dobrych firm już nie starczyło ale przynajmniej są nowe i jakiś czas będą służyć. Jeszcze tylko sama przekładka całości i już będą heble jak brzytwa
... 05-03-2011
Swap COMPLETE !! No i się udało po kilkunastu godzinach pracy udało się wymienić belkę i kilka przewodów hamulcowych. nie obyło się oczywiście bez niespodzianek co widać po obciętym przewodzie hamulcowym był tak zapieczony że pomogła mu tylko nasadka ale się udało, także przy odpowietrzaniu układu zauważyłem giętki przewód z przodu wiszący na włosku. Teraz hamulec jest brzytwa a ręczny łapie na 2 ząbek. Oczywiście nie wytrzymałem już dłużej i założyłem letni felunek :mrgreen: liczę na to że już śniegu nie będzie.
14-03-2011
Miałem zamontowany autoalarm z odcięciem zapłonu z boscha ale gdy kupiłem autko nie dostałem pilota do tego bajeru poza tym to już stary sprzęt i czasami zawodził ponieważ alarm był nieuzbrojony a i tak nie chciał puścić prądu na stacyjkę i czasem to kosztowało mnie trochę nerwów bo auto nie chciało nawet zakręcić rozrusznikiem ale kilka wstrząsów i urządzenie zaczynało działać. Dlatego też postanowiłem się pozbyć dziadostwa i połączyć kable jak należy. Wreszcie rozrusznik kręci normalnie
22-03-2011
No i nadszedł w końcu ten straszny dzień choć już temp grubo powyżej zera w dzień to aku odmówił posłuszeństwa w zimie kilka razy dał o sobie znać nie pozwalając uruchomić auta ale myślałem że w lecie da radę noo i się przeliczyłem. Padł w słoneczny dzień trzeba było wykrzesać 3 stówki i lecieć po nowy ale teraz przynajmniej pali na dotyk
01-04-2011
Dziś zawitała nowa końcówka wydechu podwójna rura zagięta w dół jak na diesla przystało a także autko dostało nową twarz (black face) jeszcze tylko kierunki dymione i będzie fajnie ale w planach jeszcze jest czarna maska i komplet lamp hella black na tyle zobaczymy jak się życie potoczy
25,26-04-2011
Sesja z Miśkiem i następnego dnia sesja z dydo85
https://picasaweb.google.com/1056229565 ... ufiwNn8swE#
06-05-2011
Kilka fotek gleby
12-05-2011
Po kilku dniach jazdy z prawie zwykłą zawiechą stwierdziłem że to nie ma sensu auto wychyla się na zakrętach i w ogóle jakoś buja jak huśtawka, gleba musi być więc dziś po raz kolejny rozłożyłem wszystko i wsadziłem całą glebę F&K 60/40 i teraz to wygląda zadowalająco
Taki mały edit: z tyłu ciachnąłem po pół zwoja i po ułożeniu się sprężyny wyszło -50 :mrgreen:
24-05-2011
Dotarły nowe graty i już zamontowane Dzięki Kunik
15-06-2011
W końcu udało się dostać dymione kierunki na przód. Odnowiłem także ori zderzaki bo już były strasznie matowe. A z mało przyjemnych to wróciła stara końcówka wydechu bo moja piękną dwu-rurkę jakiś ch*j zapi******ł.
20-04-2012
Po długiej nieobecności w temacie postanowiłem coś napisać wpadło kilka gratów takich jak: dodatkowe zegarki, elektryka na tył, lotka a`la Compi wyrezana z ori B3, gładki grill, Zenon, nowe oponki Continental na przód, antena do radia nad lusterkiem a CB w błotniku, Sticker na prawym błotniku i ori bagażnik dachowy na zimę żeby można deski wozić i to by było na tyle. Przy autku jest kilka rzeczy do zrobienia np. trzeba zedrzeć listwy z progów i zlikwidować rdzę, wymienić bendiks w rozruszniku i przed zimą sprawdzić wtryski bo któryś już leje.
Ostatnio zmieniony 27 maja 2012, 23:12 przez wampir1988, łącznie zmieniany 65 razy.
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
Boost pin zrobiony już, i chyba jeszcze tylko dawka i doładowanie (no ale to sprawa do przemyśenia jeszcze bo w gruncie rzeczy nie potrzebuje aż takich modów)
Blenda - dobry pomysł zapomniałem dopisać
taszki - hmm pomyślę
A BarBoost to zegar który pokazuje ciśnienie turbiny (nie wiem jak się profesjonalnie nazywa, w moim gronie tak to nazywamy)
Blenda - dobry pomysł zapomniałem dopisać
taszki - hmm pomyślę
A BarBoost to zegar który pokazuje ciśnienie turbiny (nie wiem jak się profesjonalnie nazywa, w moim gronie tak to nazywamy)
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Jak ja lubie te Turbo Diesle
Silnik jak u mnie i podkręcanie jaknajbardziej popieram, szkoda że masz nieoryginalne kierunki, naprawde nie wiem co widzicie w tych tjuninkowych białych kierunkach na przodzie i czerwonych od avanta z tyłu :roll:
Na czerwonym aucie czerwone kierunki po prostu giną <zly>
Moim zdaniem to przywróć ją do serii wizualnie, dołóż wspomaganie, nie montuj grilla bez znaczka (moim zdaniem strasznie to wygląda) i jak masz kasę i chęci to dokładaj jakieś bajery w środku <ok>
Pozdrawiam i zapraszam do oceny mojego toczydła
Silnik jak u mnie i podkręcanie jaknajbardziej popieram, szkoda że masz nieoryginalne kierunki, naprawde nie wiem co widzicie w tych tjuninkowych białych kierunkach na przodzie i czerwonych od avanta z tyłu :roll:
Na czerwonym aucie czerwone kierunki po prostu giną <zly>
Moim zdaniem to przywróć ją do serii wizualnie, dołóż wspomaganie, nie montuj grilla bez znaczka (moim zdaniem strasznie to wygląda) i jak masz kasę i chęci to dokładaj jakieś bajery w środku <ok>
Pozdrawiam i zapraszam do oceny mojego toczydła
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia