Hołowczyc20 pisze:To ja mam jeszcze 2 pytania,a mianowicie chodzi mi o kasowanie luzu zaworowego czy on kasuje się sam jak w Audi czy ręcznie :?: :?: i drugie pytanie jakie są przełożenia w skrzyni biegów długie czy raczej krótkie i przy jakich obr. na 5 biegu jest 100km/h :?: :?:
Ad1. Sam.
Ad2. Długie. 100 km.h przy ok 2500. (ok, bo dokładnie nie przygladałem się)
Na 3 biegu wywalasz z auta ok 140 km/h
mazakback pisze:Czyli mowisz nie trzeba sie bac kupowac 2.0 Toyoty?
Nie trzeba. To generalnie bezawaryjny i co wazne bezobsługowy silnik.
Zdecydowanie fajniejszy niż 1.8. Moc to jedno, a poza tym ten drugi ma kolektor ssący, zwykły wtrysk. Wczesniejsze wersje w T22 potrafiły brać oliwę podobno, choć poprawiono to w T25.
2.0 jest natomiast czuły za to na kombinowane paliwo z powodu bezpośredniego wtrysku, więc wszelkie stacje no-name w wioskach lepiej omijać. Nie wiem tez, czy czasem 1.8 nie ma paska rozrządu, nie pamiętam już.
W przypadku konieczności czyszczenia przepustnicy i zaworu ISC - jeśli paliwo było kiepskie, koszt w ASO ok 200 zł