B3 ABK
No więc jak mówiłem,w sobotę przyjechał znajomy mechanik na moje głupie szczęście w audi padł tylko akumulator.. I jeszcze tego samego dnia pojechaliśmy na wieś.. wziąłem się za mycie czyszczenie i zakładanie uszczelki od strony kierowcy na drzwiach.
No i mała sesja :mrgreen:
w sobotę passat był na warsztacie i akurat pojechaliśmy tam audicą i co do tego kłopotliwego centralnego:
Trzeba kupić sterownik centralnego zamka.
No a teraz jeszcze pare planów do zrealizowania.
jakieś aluski
wymiana filtrów
wymiana grilla z przodu <ok>
pomalowanie zderzaków i listewek po bokach
zapraszam do komentowania
No i mała sesja :mrgreen:
w sobotę passat był na warsztacie i akurat pojechaliśmy tam audicą i co do tego kłopotliwego centralnego:
Trzeba kupić sterownik centralnego zamka.
No a teraz jeszcze pare planów do zrealizowania.
jakieś aluski
wymiana filtrów
wymiana grilla z przodu <ok>
pomalowanie zderzaków i listewek po bokach
zapraszam do komentowania
Od pewnego czasu zacząłem bardziej interesować się sprawą silnika..Jak audi była kupowana to właściciel przed tym co braliśmy od niego autko modził coś przy silniku "podobno" :idea: i z tego co zostało ustalone audiola miała 113 koników. W sobotę znajomy podrzucił mi książkę o audi i z tego co wyczytałem to 113 kucy mogły mieć tylko silniki 2.0. No i teraz nie wiem czy silnik był przekładany? no ale to niemożliwe raczej.. Jak rozmawiałem z kolegą z forum Przemo80b3 to powiedziałem ze audi miała 3tys obr. przy 150km/h on twierdzi ze przy moim silniku to nie możliwe i że szwankuje mi obrotek. Co wy o tym sądzicie :?: Według mnie to pewnie lipa z tym że coś było robione,ale czemu przy takiej prędkości ona ma 3tys. obr.Proszę o poważne podejście do sprawy..
- Kelis.Zx145
- Forum Audi 80
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
- Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
skoro obrotomierz na biegu jalowym wskazuje w okolicach prawidlowej wartosci to sprawdz odchylke predkosciomierza, najprosciej robi sie to porownujac licznikowe 100km/h z wartoscia pokazywana przez nawigacje GPS. na moje oko masz kola mniejsze od seryjnych i stad te cuda na kiju.
odnosnie natomiast mocy silnika obawiam sie ze jedynym wiarygodnym wyznacznikiem stanu faktycznego jest wykres z hamowni.
odnosnie natomiast mocy silnika obawiam sie ze jedynym wiarygodnym wyznacznikiem stanu faktycznego jest wykres z hamowni.
Daj zdjecie silnika jak możesz, ale jeżeli masz ten "talerzowy" filt powietrza to masz góra 90KM, jakbyś miał wtrysk mechaniczny to masz albo 90, 112, 113KM.
Dla mnie masz dłuższą skrzynię, w niej szukałbym różnic w predkości/obrotach.
I jeżeli ten znaczek na klapie 1,8S masz fabryczny a nie nalepiony przez kogoś to prawdopodobnie siedział tam oryginalnie 1,8 na mechanicznym wtrysku 90KM. Jakby było 1,8E to wersja 112KM, 1,9E 113KM.
Gaźnikowe nie miały "S" przy 1,8 w większości przypadków
Dla mnie masz dłuższą skrzynię, w niej szukałbym różnic w predkości/obrotach.
I jeżeli ten znaczek na klapie 1,8S masz fabryczny a nie nalepiony przez kogoś to prawdopodobnie siedział tam oryginalnie 1,8 na mechanicznym wtrysku 90KM. Jakby było 1,8E to wersja 112KM, 1,9E 113KM.
Gaźnikowe nie miały "S" przy 1,8 w większości przypadków