B4 Coupe 2.0 16V
B4 Coupe 2.0 16V
Audiczka kupiona niedawno, jeszcze na numerach wcześniejszego właściciela. I pewnie jeszcze trochę tak pozostanie biorąc pod uwagę terminy w Wydziale Komunikacji.
Silnik 2.0 16V zagazowany, rocznik 1992, przebieg 280tkm.
Wyposażenie chyba klasyczne dla tego modelu: klima, centralny zamek, el. szyby i lusterka. dodatkowo przyciemnione szyby i niezły sprzęcik grający.
Jeszcze trochę czeka mnie pracy aby doprowadzić ją do takiego stanu jak powinna mieć.
Na razie zrobione:
- wymienione świece
- wymieniona chłodnica
- uszczelka pod kolektor ssący i dekiel zaworów
- pasek rozrządu i zimieringi
- przełącznik wycieraczek
- czujnik stukowy
- silniczek od podnoszenie szyby pasażera
- potencjometr przepustnicy (ile się tego naszukałem ale na szczęście od VW pasuje)
- białe kierunki
Do zrobienia:
- poprawki lakiernicze
01.06.2010
Zrobione:
- silniczek krokowy
- fotele założone od garkotluk1 (jeszcze raz dzięki)
- zrobiona i nabita klima
- wymienione sprzęgło
- wymienione halogeny
02.07.2010
- wymieniona podsufitka i boczki
- kratka pod zderzakiem już jest
- podświetlana gałka zmiany biegów
Silnik 2.0 16V zagazowany, rocznik 1992, przebieg 280tkm.
Wyposażenie chyba klasyczne dla tego modelu: klima, centralny zamek, el. szyby i lusterka. dodatkowo przyciemnione szyby i niezły sprzęcik grający.
Jeszcze trochę czeka mnie pracy aby doprowadzić ją do takiego stanu jak powinna mieć.
Na razie zrobione:
- wymienione świece
- wymieniona chłodnica
- uszczelka pod kolektor ssący i dekiel zaworów
- pasek rozrządu i zimieringi
- przełącznik wycieraczek
- czujnik stukowy
- silniczek od podnoszenie szyby pasażera
- potencjometr przepustnicy (ile się tego naszukałem ale na szczęście od VW pasuje)
- białe kierunki
Do zrobienia:
- poprawki lakiernicze
01.06.2010
Zrobione:
- silniczek krokowy
- fotele założone od garkotluk1 (jeszcze raz dzięki)
- zrobiona i nabita klima
- wymienione sprzęgło
- wymienione halogeny
02.07.2010
- wymieniona podsufitka i boczki
- kratka pod zderzakiem już jest
- podświetlana gałka zmiany biegów
Ostatnio zmieniony 02 lip 2010, 12:44 przez xanton, łącznie zmieniany 2 razy.
- michael80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 573
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
- Lokalizacja: Lubelskie LKR
- Kelis.Zx145
- Forum Audi 80
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
- Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
- Kontakt:
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
brak kratki w zderzaku, wymieniłbym kierunki na pomarańczowe, bo te białe sa zbyt białe i kiepsko to wygląda obok starego i zmęczonego halogenu , wydech - brak słów by to opisać :lol: , zmęczona baaaaardzo kierownica, zmęczone fotele, boczki do obszycia no i ten pedał gazu na trytytki <czesiek>
ogólnie autko ok, ale ten przebieg to bardzo zaniżony... auto wymaga trochę czasu, pieniędzy no i nerwów :lol: oby tylko te ACE chodziło bezproblemowo na lpg i będzie gitarka <ok>
ogólnie autko ok, ale ten przebieg to bardzo zaniżony... auto wymaga trochę czasu, pieniędzy no i nerwów :lol: oby tylko te ACE chodziło bezproblemowo na lpg i będzie gitarka <ok>
Dzięki za Wasze opinie.
To, że pedał gazu jest tak zamontowany dopiero po poście zauważyłem
Kierunki pomarańczowe były i na białe wymieniłem - faktycznie rzuca się w oczy róźnica i kupuję klosze halogenów, żeby było jednolite.
Cały czas walczę z obrotami a jak się uporam czas na wymianę tapicerki.
Szukałem specjalnie na LPGu gdyż Coupeta ma służyć na wyjazdy a w trasie gaz się sprawdza.
To, że pedał gazu jest tak zamontowany dopiero po poście zauważyłem
Kierunki pomarańczowe były i na białe wymieniłem - faktycznie rzuca się w oczy róźnica i kupuję klosze halogenów, żeby było jednolite.
Cały czas walczę z obrotami a jak się uporam czas na wymianę tapicerki.
Szukałem specjalnie na LPGu gdyż Coupeta ma służyć na wyjazdy a w trasie gaz się sprawdza.