[Audi 80 B4 Competition][SWAP] by Słonik
Grzegorz7A, problem jest w tym ze jak chcesz P&P 1.8T do budy po motorowni R4 to kupuj silnik od A4 B5 bo pod motorownie z B6 już nie podchodzi łapa od cabrio ADR ani łapa od ACE np którą przekręcasz do bloku 1.8T i sadzasz silnik na poduszkach.
Front zostaje na miejscu tak jak był, nie jest tam problemem zmieścić chłodnicę i wentylatory ano jeszcze dołożyć FMIC czy chłodnice oleju, warunek taki ze musisz zderzak od S2 bo pod zwykły nie zmieścisz wydajnego FMIC.
Ty masz R5 wiec przypuszczam ze nie podejdzie ci R4 20VT na mocowania poduszek po 7A, jeśli już będziesz chciał przerabiać to ja w przypadku B3 kupił bym sanki od R4 i powiesił silnik na nich, poliuretan w mocowania sanek i powinno być git, może się mylę ale silnik i cały układ napędowy wiszący wspólnie z zawieszeniem na kołyskach to mądrzejsze rozwiązanie, w końcu dla czegoś do tego wrócili.
Na razie tyle ci mogę powiedzieć bo więcej nie przerabiałem w praktyce.
O możliwość zmieszczenia 1.8T w komorze silnika i chłodnic na froncie się nie bój bo to wchodzi lajtowo.
Z nowości to tyle ze sobie śruby zakupiłem nówki w ASO do koła zamachowego i zamach troszkę odświeżyłem tj. wyrównana powierzchnia cierna, lekko mu się schudło o 30% i się po wszystkim wyważył dynamicznie.
Mocowanie lewej poduszki i podstawa akumulatora poleciała w kosmos przez co mamy bardzo dużo miejsca, na dniach może silnik powieszę na stałe w komorze na nowych mocowaniach...zobaczymy.
Front zostaje na miejscu tak jak był, nie jest tam problemem zmieścić chłodnicę i wentylatory ano jeszcze dołożyć FMIC czy chłodnice oleju, warunek taki ze musisz zderzak od S2 bo pod zwykły nie zmieścisz wydajnego FMIC.
Ty masz R5 wiec przypuszczam ze nie podejdzie ci R4 20VT na mocowania poduszek po 7A, jeśli już będziesz chciał przerabiać to ja w przypadku B3 kupił bym sanki od R4 i powiesił silnik na nich, poliuretan w mocowania sanek i powinno być git, może się mylę ale silnik i cały układ napędowy wiszący wspólnie z zawieszeniem na kołyskach to mądrzejsze rozwiązanie, w końcu dla czegoś do tego wrócili.
Na razie tyle ci mogę powiedzieć bo więcej nie przerabiałem w praktyce.
O możliwość zmieszczenia 1.8T w komorze silnika i chłodnic na froncie się nie bój bo to wchodzi lajtowo.
Z nowości to tyle ze sobie śruby zakupiłem nówki w ASO do koła zamachowego i zamach troszkę odświeżyłem tj. wyrównana powierzchnia cierna, lekko mu się schudło o 30% i się po wszystkim wyważył dynamicznie.
Mocowanie lewej poduszki i podstawa akumulatora poleciała w kosmos przez co mamy bardzo dużo miejsca, na dniach może silnik powieszę na stałe w komorze na nowych mocowaniach...zobaczymy.
Ostatnio zmieniony 05 cze 2013, 18:13 przez Słonik, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
Grzegorz7A, Mocowan skrzyni nie dotykam, zostaja tak jak sa, skrzynia pasuje do silnika bezproblemowo. Silnik trzeba ustawic tak zeby skrzynia siedziala na mocowaniach tak jak w oryginale to nic nie ucierpi.
No co, nawet chwile odpoczac nie wolno w spokojna niedziele Lepiej bys wpadl na browar pomóc a nie cwaniakujesz :mrgreen:chmiel25 pisze:Slonik ty rob a nie siedzisz znow przed Kompem!!
Jak to nic nie zrobimy, conajmniej skrzynka by pekła
Spoko nie ma tematu, rowniez utrzymuje stanowisko ze kiedys zloze grata do kupy 8-)
Wrzuce coś zeby mnie Tomek nie wyzywał ze siedze przed PC i nic nie robie :lol:
Ostatnio coraz mniej czasu posiwecam Audi, a to dlatego ze zająłem sie hodowla pajaków <lol>
Spoko nie ma tematu, rowniez utrzymuje stanowisko ze kiedys zloze grata do kupy 8-)
Wrzuce coś zeby mnie Tomek nie wyzywał ze siedze przed PC i nic nie robie :lol:
Ostatnio coraz mniej czasu posiwecam Audi, a to dlatego ze zająłem sie hodowla pajaków <lol>