BMW E30 320i by zjawa - Azev, Recaro - sprzedam:(
BMW E30 320i by zjawa - Azev, Recaro - sprzedam:(
Od kilku lat chodziła mi po głowie E30-stka i w końcu spełniłem swoją zachciankę :mrgreen:
Szukałem 325 w coupe ale strasznie trudno znaleźć taką w dobrym stanie, a trafiła się ta lalka więc dość spontanicznie zakupiłem
Dokładniej to 320i m20b20 z 1989roku. Przebieg 147tyś - sądząc po stanie prawdopodobny, wszystko jest jak wyszło z fabryki, silnik dzwon, niebita, niepalone w środku a zapas nawet nieużywany <urodziny>
Wyposażenie:
- ABS
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
- elektryczne lusterka
- komputer pokładowy
- szyberdach manualny
Tak wyglądała w dniu zakupu (grudzień 2009):
Pierwszy mod - kiera z nabą Raid HP 32cm :mrgreen:
Tak wygląda teraz na zimówkach...
Powoli zbieram graty na sezon..
Azev A 17x7,5" ET20 - 205/40 Falken
Ori Recaro - aktualnie już obszyte na nowo czekają na montaż
rozpórki na przód i tył od "Nakrętki"
no i czekam aż przyjedzie kit zawieszenia TA -60/40
Jak zima odpuści to montuję wszystko razem i dam fotki
Aha, spokojnie Audi zostaje u mnie tylko teraz będzie nim śmigała żonka
Szukałem 325 w coupe ale strasznie trudno znaleźć taką w dobrym stanie, a trafiła się ta lalka więc dość spontanicznie zakupiłem
Dokładniej to 320i m20b20 z 1989roku. Przebieg 147tyś - sądząc po stanie prawdopodobny, wszystko jest jak wyszło z fabryki, silnik dzwon, niebita, niepalone w środku a zapas nawet nieużywany <urodziny>
Wyposażenie:
- ABS
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
- elektryczne lusterka
- komputer pokładowy
- szyberdach manualny
Tak wyglądała w dniu zakupu (grudzień 2009):
Pierwszy mod - kiera z nabą Raid HP 32cm :mrgreen:
Tak wygląda teraz na zimówkach...
Powoli zbieram graty na sezon..
Azev A 17x7,5" ET20 - 205/40 Falken
Ori Recaro - aktualnie już obszyte na nowo czekają na montaż
rozpórki na przód i tył od "Nakrętki"
no i czekam aż przyjedzie kit zawieszenia TA -60/40
Jak zima odpuści to montuję wszystko razem i dam fotki
Aha, spokojnie Audi zostaje u mnie tylko teraz będzie nim śmigała żonka
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2010, 18:35 przez zjawa, łącznie zmieniany 3 razy.
Przyszła wiosna więc przymierzyłem kółka na lato.. efekt widać na fotce
To nic bo środek zaradczy był już na miejscu
Ta Technix -60/40 do tego oczywiście wymieniłem w zawieszeniu wszystko co tego wymagało
No i leży jak trzeba :mrgreen:
Kółka na pokładzie
Azev A 17x7,5 ET20 plus dystans z tyłu 16mm - opony 205/40 Falken (na żywo gleba wydaje się większa)
Recaro też już na pokładzie
To nic bo środek zaradczy był już na miejscu
Ta Technix -60/40 do tego oczywiście wymieniłem w zawieszeniu wszystko co tego wymagało
No i leży jak trzeba :mrgreen:
Kółka na pokładzie
Azev A 17x7,5 ET20 plus dystans z tyłu 16mm - opony 205/40 Falken (na żywo gleba wydaje się większa)
Recaro też już na pokładzie
To właśnie taki mały rarytasik bo to nie sportsitze tylko opcjonalne ori recaro. Niestety nie były w idealnym stanie, więc obszywałem je na nowo.Glenio pisze:no sportsitze dorwałeś widze w możliwym stanie
Glenio pisze:Dbaj i delektuj się kazdym przejechanym kilometrem-bo napewno wiesz jak to auto się prowadzi 8-) :lol:
oj wiem wiem <urodziny>
Glenio, widzę już od dłuższego czasu, że mamy podobne upodobania motoryzacyjne
pozdro 600
Jakoś nie przepadam za tym wzorem i jeszcze nie występuje w 17-stu calach więc Borbet odpadłGerB3 pisze: Nie myślałeś o Borbecie A np. 7' i 9' ?
Hehe nie jesteś pierwszy, któremu mój kwadrat zrobił smaka :mrgreen:mazakback pisze:No wiesz co Zjawa. Robisz mi takiego smaka na E30, że powoli sie rozgladam na allegro za jakas
Szukaj zadbanej to ani chwili nie będziesz żałował
Powiem szczerze, że daje rade Pomimo tego co się naczytałem, że 2,0 nie jedzie itd to jestem miło zaskoczony. Na mokrym z gazu stawiasz boka na 17-stkach :mrgreen: Jeździłem 2,5 i oczywiście jest spora różnica - 2,5 jedzie lepiej zwłaszcza z dołu a 2,0 od 4tys dopiero dostaje kopa.mazakback pisze:U ciebie jak z silnikiem daje rade?
I co ważne dużo łatwiej trafić zadbane 2,0 niż 2,5 a i cena jest często połowa niższa więc kupuj jak trafisz zdrową. Potem masz łatwiejszą drogę pod swap - zawieszenie 6-cyl i największe hamulce (ABS) <ok> Sam mam chrapkę na większy silnik ale to chyba moja chora psychika bo na drodze zazwyczaj styka 2,0
pozdr