Uziemiony Avant. borbet T 16/9 ,-80 na pokładzie Odjechała:(
Tak za bardzo sie nie dzieje a że jest piękna pogoda przeczyścilem trochę maszynkę i wrzucilem maly gadżecik w atrapkę :lol:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Kolczat, myślałem coś w 17 ale raczej coś w skręcanego , RH ZW1, ZW3. Póki co wypolerowałem wreszcie do porząranty w borbetach, założyłem gumy 205/45 i na początek sezonu będzie jak znalazł. Dawno nie zaglądałem tu ale coś tam się działo
zrobione
- radio panasonic+taschki+głośniki wooferowe 165 mm i dwudrożne w drzwi tył
- kiera coupe
- opony 205/45
- około 10 mm niżej
- ramka w czarny mat (oklejona nie malowana)
- czarne ramki tablic
- znaczki 80 i 1.9 tdi out
- tuleje wahacza lemforder+zbieżność
- nowy ori termostat
- oleje płyny paski itp
Plany
- niżej 15 mm jeszcze ( są graty)
- wymiana maty pod silnik (już jest)
- elektryka szyby+lustra+parapety
- zobaczymy co jeszcze
zrobione
- radio panasonic+taschki+głośniki wooferowe 165 mm i dwudrożne w drzwi tył
- kiera coupe
- opony 205/45
- około 10 mm niżej
- ramka w czarny mat (oklejona nie malowana)
- czarne ramki tablic
- znaczki 80 i 1.9 tdi out
- tuleje wahacza lemforder+zbieżność
- nowy ori termostat
- oleje płyny paski itp
Plany
- niżej 15 mm jeszcze ( są graty)
- wymiana maty pod silnik (już jest)
- elektryka szyby+lustra+parapety
- zobaczymy co jeszcze
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
Gruby avant, extra się prezentuje... z przodu lampki będziesz przyciemniał? Czym oklejałeś ramkę grilla? Trzyma się to w miarę? Powodzenia z planami życzę <ok>
Ostatnio zmieniony 19 sty 2011, 22:55 przez Tigeros, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
opony kupowales bo mam na handel dwie w dobre cenie? no skrecana dobra felga, ale jak ostatnio uslyszalem ze zalecaja kumplowi nie rozkrecac felg bo pozniej sa problemy fabrcznie skrecic to wysnialem caly pomysl kupowania takich kolek (oczywiscie przez niego, mam nadzieje ze wiekszosc z was nie boi sie tego )
po wymianie tuleji zbieznosc byla niezbednie konieczna czy dalo sie jako tako jezdzic?
po wymianie tuleji zbieznosc byla niezbednie konieczna czy dalo sie jako tako jezdzic?
Lamp nie będę przyciemniał, jakoś uważam , że inny przód będzie pasowałTighe pisze:Gruby avant, extra się prezentuje... z przodu lampki będziesz przyciemniał? Czym oklejałeś ramkę grilla? Trzyma się to w miarę? Powodzenia z planami życzę <ok>
Ramkę obklejałem folią termokurczliwą jak do słupków lub progów, czarna matowa z delikatną fakturką jak np. listwy w zderzaku. Dłubania z tym trochę jest ale teraz żadnych problemów
Kolczat opony kupowałem przed zimą 4 takie same ale daj na Pw zdjęcia z ceną bo te dwie mają tak 4,5 mm bieżnika i może wezmę na zapas. Z felgą myślałem jeszcze na imitacją skęcania (brock B6 ), ale niewiem czy pasują, potem poprostu borbet a, ale zostanie narazie stary borbet t.
Ze zbierznością dłuższa historia bo rozkęcały mi się śruby kontrujące na drążkach i okazało się że śruby rzymskie do regulacji były jak banany, wymienili mi i zrobili zbieżność. Po tygodniu okazało się, że auto ściąga i kierownica jest krzywo, pojechałem do poprawki i okazało się że jak jakieś 1,5 roku temu jak wymieniałem tuleje, skręciłem je na aucie w górze i szlag je trafił, bo skręca się na spuszczonym, a jak robili zbierzność snieg i lód się w nie wbił i nie było czuć luzu. Więc mechanik wymienił tuleje na lemfordery wznacniane, dużo więcej gumy i metalu mają ( fanatyk b4, ma swoją od ok 15 lat ) i zbieżność gratis. Teraz jest lux cicho i prosto
Niki20 co tam podpatrzyłeś ciekawego :oops:
Ogólnie dzięki za komenty, z autem coś się dziej chodź czasu mało