Kelis.Zx145 pisze:na zdjęciu, które pokazuje tylną część podsufitki, nie do końca mi się podoba ten kontrast.. Za to na zdjęciu z przodu wygląda bardzo ładnie
zdjęcie tyłu zostało zrobione z lampą błyskową dlatego wyszedł taki duży kontrast.
Na żywo wygląda tak jak na pierwszej fotce.
Ogólnie efekt jest fajny moim zdaniem.
Dawno nic w temacie się nie działo, ale przy aucie coś się ruszyło.
Na pierwszy ogień poszło przednie zawieszenie:
-tuleje wahaczy (tył równierz)
-poduchy skrzyni biegów
-łączniki stabiliaztora
-łożyska amorów
-tuleje sanek
przy okazji prac przy zawieszeniu i dzięki koledze basu i koledze seba1025
auto w końcu powędrowało niżej o 20mm <ok> dzięki sprężynom z v6
powymieniane zostały od razu wszystkie odboje i osłony na amortyzatorach.
na koniec do auta zostały założone felgi MIM Platin 17"
na które założone zostały opony Pirelli P Zero Rosso assimetrico w rozmiarze 225/45 ZR17
tak auto wygląda dzisiaj:
teraz czeka mnie wymiana tulei kołyski z tyłu i poduch dyfra. Przy okzaji prac kolejne zmiany. Zdjęcie już niebawem.
Ostatnio zmieniony 16 maja 2010, 12:40 przez julekF1, łącznie zmieniany 3 razy.
Wszystko ladnie pieknie, zajefajna sprawa takie dlubanie remontowo budowlane, zmiany na plus i na zdrowie niuni tylko czy opony nie sa za duze do tego auta bo ja sie nie myle to powinno byc 215/45 albo 225/40 :?:
Słonik pisze:czy opony nie sa za duze do tego auta bo ja sie nie myle to powinno byc 215/45 albo 225/40
felgi mają szerokość 8 cali więc opona 215 układała się w tzw. stożek a mi się to osobiście nie za bardzo podoba.(takiewłasnie opny były pierwotnie na felgach)
225 ukłda się równo do rantu koła.
Jeśli chodzi o profil to na pewno 40 wyglądał by o niebo lepiej.
Jednak chodziło o to żeby zachować choć trochę komfortu w miarę możliwości.
W czasie jazdy nic nie ociera i nie tłucze na tym rozmiarze. A i wizualnie nie ma tragedii na profilu 45
odkąd -20mm to już jest gleba ? przy minus 60 to bym się zgodził, ale 20mm to fabryka dawała, można to nazwać obniżeniem, ale nie glebą .. szkoda, że wiele osób na tym forum to myli. Opony może i w miarę wygodne do jazdy wizualnie jednak szału nie robią, fele ładne, miałem takie w swoim cabrio jednak tu przydałaby sie polerka <ok>
duo pisze:odkąd -20mm to już jest gleba ? przy minus 60 to bym się zgodził, ale 20mm to fabryka dawała, można to nazwać obniżeniem, ale nie glebą .. szkoda, że wiele osób na tym forum to myli. Opony może i w miarę wygodne do jazdy wizualnie jednak szału nie robią, fele ładne, miałem takie w swoim cabrio jednak tu przydałaby sie polerka <ok>
z duo się zgodzę to jest wizualne obniżenie a mianem gleby nie można tego nazwać , na profilu 40 felga ładniej wizualnie by się prezentowała Ogólnie <ok> za pracę nad zawiechą
PS. DUO to co było w cabrio to RH PHOENIX zaś to tutaj to trochę inna firma i model
wysio pisze:
PS. DUO to co było w cabrio to RH PHOENIX
zgadzam się
wysio pisze:zaś to tutaj to trochę inna firma i model
ja wiem, że to platinki są ,miałem na myśli, że podobne koła - źle się wyraziłem, przepraszam następnym razem będę uważać na to mi ślina niesie na klawiaturę <czapa>
duo pisze:ale 20mm to fabryka dawała, można to nazwać obniżeniem, ale nie glebą .. szkoda, że wiele osób na tym forum to myli.
dla mnie oba okreslenia są równoznaczne i nie widze w tym żadnej pomyłki.
Wiem, że -20mm to juz fabryka dawała jednak w moim aucie tego nie zrobiła i specjalnie kupowałem ori sprezyny o tej wysokości.
Chodziło o kompromis pomiędzy jako takim komfortem a wyglądem a ten niewątpliwie, i to nie tylko moim zdaniem, się poprawił .
Szału nie ma ale jest duużo lepiej a nadal da się jeździć po mojej dziurawej okolicy
W ten weekend niedaleko mojej mieściny odbywała sie jedna z eliminacji Mistrzostw Europy w Wyścigach Górskich.
Miejscowość Sternberk jakieś 80 km od polskiej granicy.
Impreza rewelacyjna, super organizacja(jednak Czesi przegonili nas już dawno jeśli chodzi orobienie takich imprez)
Tanie i dobre jedzenie, mnóstwo ludzi uwielbiających sporty motorowe!
Polecam serdecznie wszystkim z mojej okolicy bo powaznie w naszym zasięgu nie ma lepszej imprezy.
A to co można tam zobaczyć to m.in. takie Audi TT DTM!!!
A TO NIE BYŁO NAJMOCNIEJSZE AUTO JAKIE MOŻNA BYŁO ZOBACZYĆ W STERNBERKU <ok>
polecam naprawdę bardzo mocno wszystkim fanom motorsportu na najwyższym poziomie.
duo pisze:Opony może i w miarę wygodne do jazdy wizualnie jednak szału nie robią
zgadzam się z Tobą duo ale mniejszy profil by tutaj śmiesznie wyglądał, wtedy by trzeba było zaj... większą glebę a kolega julekF1 chce mieć "prawie" serie, natomiast nie wygląda źle na tej oponie względem tego obniżenia, natomiast prawda jest taka obniżenie to -20 - 30 natomiast gleba to -60 i więcej :mrgreen:
julekF1 jeszcze tylko inny zderzak do przodu i będzie <ok>
grzechas_audi pisze:julekF1 jeszcze tylko inny zderzak do przodu i będzie
tu trafiłeś Kolego w dziesiątke.
Wczoraj zderzak z wersji V6 powędrował do lakiernika, a dzisiaj przyszły do niego kratki zakupione na Allegro i jeszcze kilka innych gadżetów :mrgreen:
Mam nadzieje, że już w weekend uda się ogarnąć temat i założyć wszystko do auta.
Oczywiście od razu dodam fotki