żal dupe ściska jak to czytam.
było już kilku moich faworytów co wiedzieli wszystko , ale to ...
Po pierwsze to jest to audi coupe . Żadne coupe B2 czy 90 coupe. Po prostu audi Coupe typ 85.
Silnik - możliwości jest kilka :
KV -133 koni
KX -120 koni
JT -121 koni
HY -136 koni
Oczywiście wszystko to 5cyl
Dość dużo kucy to pojęcie względne i wg mnie miało zastosowanie 20 lat temu , a nie w chwili obecnej. Jeśli miałoby koło 250 to owszem. W tej budzie robiłoby robotę. 136 to mało jak na tę wagę auta.
Jeśli mechanik powiedział Ci, że to ma napęd na przód, a poprzedni właściciel twierdzi , że mieli kołami na 3 biegu (aż dziwne w tak starym aucie , chyba że ma opony 165

) to to auto jest warte tyle ile dałeś czyli flaszkę.
Nie jest to quattro , bo byś nim nie zamielił na 3 biegu .Nieważne co byś robił.
Dowód rejestracyjny to papier , a papier wszystko przyjmie i nadaje się wyłącznie do podcierania dupska. Baby w okienkach urzędu nie wiedzą co to jest i wpisują głupoty jakie mają przed oczyma. Dlatego masz quattro w dowodzie.
Moim zdaniem jeśli nie znasz się nic , to sprzedaj to autko w cholerę , bo przysporzy Tobie więcej problemów niż Ci się wydaje. Może trafisz na kogoś, kto to autko doprowadzi do stanu salonowego. Niemniej jednak będzie to kosztować trochę $$$
Ktoś Ci bajek naopowiadał o tym , że wyszło tylko kilkaset sztuk. Tego wychodziły tysiące , jak nie setki tysięcy egzemplarzy.
Na koniec dodam tylko , że mi to śmierdzi z daleka. Jednak poczekamy zobaczymy.